eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w roku 2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Białystok: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 212690 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162382 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w roku 2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w roku 2012, podzielona na dwie części (pakiety): 1) artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzenia wielofunkcyjnego, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający wykaz poszczególnych artykułów papierniczych i biurowych, typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załącznikach nr 2a i 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularze cenowe. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, musi być fabrycznie nowy, tzn. do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 3.4. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta urządzeń nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, do których przeznaczone są oferowane materiały, nieregenerowane, w oryginalnych opakowaniach i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, o jakości i parametrach akceptowanych (dopuszczonych do użytku) przez producenta urządzeń. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do materiałów eksploatacyjnych, które opisano w Formularzach cenowych za pomocą nazw handlowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi podać w Formularzu cenowym: nazwę oraz producenta oferowanego artykułu lub materiału, a w odniesieniu do równoważnych materiałów eksploatacyjnych dodatkowo kod (symbol) oraz opis parametrów technicznych (pojemność i wydajność produktu). 6. W przypadku oferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych za równoważne Zamawiający uzna: - materiały nowe, - wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia do którego są przeznaczone, nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, - nieregenerowane, - nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, - zastosowanie ich nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 7. Za równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: a) muszą być kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia, b) muszą posiadać parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, w szczególności parametry jakości wydruku, wydajności, pojemności tuszu/tonera, takie same lub lepsze niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, c) muszą zapewnić prawidłową eksploatację urządzeń, a ich zastosowanie nie może powodować uszkodzenia urządzenia lub ograniczenia funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia, a ich zamontowanie i używanie nie może spowodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, d) nie mogą ograniczać współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający, e) oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą mieć co najmniej taką samą wydajność jak materiały eksploatacyjne produkowane przez producentów urządzeń. Na potwierdzenie wydajności oferowanych materiałów równoważnych Wykonawcy zobowiązani będą złożyć wraz z ofertą: - zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości ( certyfikat jakości) potwierdzające, że wydajność oferowanych materiałów równoważnych jest taka sama lub wyższa od materiału oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Właściwymi normami, według których określona ma być wydajność materiału są stosowane przez producentów urządzeń normy( lub równoważne): - ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, - ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, - ISO/IEC 24711- norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, - ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku . - Za dokument spełniający wymagania Zamawiającego uznaje się również raport z testu wydajnościowego przeprowadzonego według w/w norm wystawiony przez niezależny podmiot zewnętrzny zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, dla każdego materiału równoważnego przedstawionego w ofercie. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia jednego egzemplarza równoważnego materiału eksploatacyjnego z danego rodzaju, w celu sprawdzenia równoważności parametrom technicznym oryginalnego materiału eksploatacyjnego. 9. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: a) udzielenia gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego, b) pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia na koszt Wykonawcy, c) jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów równoważnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany materiału na nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad materiału. 10. Wielkość zakupu artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Ilości wskazane w załącznikach nr 2a i 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularze cenowe są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w załącznikach nr 2a i nr 2b. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych artykułów i materiałów. 12. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych. 13. Wymaga się, aby oferowane artykuły i materiały posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione oraz gwarancję do wyczerpania środka barwiącego dla materiałów eksploatacyjnych, na  warunkach określonych w umowie, nie krótszą jednak niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta artykułu bądź materiału. 14. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 6a i/lub 6b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) dostawa będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie artykułów i materiałów partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, e) Wykonawca dostarczy zamówione materiały papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku, w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem i z rozładunkiem na własny koszt i ryzyko, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie, w części dotyczącej PAKIETU NR 2, współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1: artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BAWI Spółka Akcyjna, ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209977,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209995,69

  • Oferta z najniższą ceną: 146564,22 / Oferta z najwyższą ceną: 209995,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2: artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzenia wielofunkcyjnego, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Spółką Jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22631,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26361,61

  • Oferta z najniższą ceną: 26361,61 / Oferta z najwyższą ceną: 30304,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.