eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostosowanie pomieszczeń w budynku dawnej pralni szpitalnej do pełnienia funkcji ośrodka szkoleniowo-rehabilitacyjnego dla osób w wieku powyżej 60 lat życia w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Sosnowiec: Dostosowanie pomieszczeń w budynku dawnej pralni szpitalnej do pełnienia funkcji ośrodka szkoleniowo-rehabilitacyjnego dla osób w wieku powyżej 60 lat życia w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1
Numer ogłoszenia: 211953 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352168 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń w budynku dawnej pralni szpitalnej do pełnienia funkcji ośrodka szkoleniowo-rehabilitacyjnego dla osób w wieku powyżej 60 lat życia w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa projektowa pn: Dostosowanie pomieszczeń w budynku dawnej pralni szpitalnej do pełnienia funkcji ośrodka szkoleniowo-rehabilitacyjnego dla osób w wieku powyżej 60 lat życia w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1. 2. Informacje szczegółowe dla realizacji przedmiotu zamówienia: charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, mieszanej (murowano żelbetowej). Konstrukcja szkieletowa żelbetowa, ściany z cegieł. Budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym wentylowanym. Budynek opisany na rzucie prostokąta. W 2010 roku budynek poddano termomodernizacji. Elewacje ocieplone metodą lekką mokrą. Płyty styropianowe FS 15 gr. 10 cm. Wyprawa silikonowa Atlas Stoper. Obecnie pomieszczenia nie są użytkowane i pełnią czasowo funkcję magazynową: - powierzchnia użytkowa: 308,01 m2 - powierzchnia ruchu: 39,23 m2 - wysokość kondygnacji: H 3,32 m Wstępne założenia adaptacji pomieszczeń zawiera -Koncepcja adaptacji segmentu parterowego-, która stanowi załącznik do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która będzie zawierać: 1. charakterystykę energetyczną, 2. projekt budowlany wykonawczy (adaptacja pomieszczeń z dostosowaniem strefy wejściowej -uwzględniający potrzeby funkcjonalno użytkowe obiektu), 3. projekt instalacji elektrycznej, 4. projekt instalacji audio-video, 5. projekt instalacji lokalnej sieci komputerowej, 6. projekt instalacji telefonicznej, 7. projekt instalacji SAP, 8. projekt instalacji hydrantowej, wod-kan o c.o,. 9. projekt klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, 10. kosztorysy, przedmiary i STWiOR-y, 11. uzgodnienia branżowe, 12. plan BIOZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego do celów projektowych; 2) wykonanie wszystkich niezbędnych badań i opracowań, uzyskanie warunków technicznych, opinii i sprawdzeń niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji o warunkach zabudowy; 3) przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym oraz uzyskanie pozwolenia na budowę; 4) wystawienie świadectwa energetycznego budynku; 5) sprawowanie nadzoru autorskiego. 5. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być sporządzona zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). zawierać rozwiązania zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wymagań, jakim winny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r.Dz.U.11.31.158 z późn. zm.), - przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 6. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 6.1. formalne uzgodnienie materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań funkcjonalnych przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji oraz uwzględnienie, podczas opracowywania projektu, wymogów Użytkownika i Zamawiającego, dotyczących przeznaczenia pomieszczeń; 6.2 konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji istotnych elementów mających wpływ na koszty, rozwiązania funkcjonalne, architektoniczne, konstrukcyjne, materiałowe - przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania i materiały zapewnią optymalizację kosztów; 6.3. w chwili rozpoczęcia realizacji projektu (ogłoszenia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych) udzielanie odpowiedzi pisemnej na ewentualne zapytania w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od dnia przekazania zapytania przez Zamawiającego; w przypadku, gdy odpowiedź na zapytanie powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, Wykonawca wprowadzi te zmiany w terminie nieprzekraczającym 4 dni, uwzględniając je w kosztorysie inwestorskim oraz przedmiarach robót (również w wersji elektronicznej); 6.4. w przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczących treści ofert złożonych w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej konsultacji i udzielenia stosownych wyjaśnień. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji, w zakresie o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), Szczegółowy zakres obowiązków wynikających z nadzoru autorskiego określa załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (Wzór umowy). 8. Dokumentacja winna być wykonana przy zachowaniu przepisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który określa, że przedmiot zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne lub inne równoznaczne wyrazy wraz z informacją, co należy rozumieć pod określeniem równoważności, celem umożliwienia Zamawiającemu porównania w trakcie postępowania przetargowego na wykonanie robót, przedstawionych elementów równoważnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Męczarski INWESTPROJEKT Korporacja Projektantów Marek Męczarski, ul., Kamienna 21, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57145,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.