Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych oraz fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Numer ogłoszenia: 210821 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie , ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 38 93, faks 0-41 386 38 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjedrzejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych oraz fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych: wtyk RJ45 - 100 sztuk, skrętka UTP do zastosowań wewnętrznych 5e - 305m, przełącznik KVM - 1 sztuka, wentylator do obudowy 80mm - 10 sztuk, pasta termoprzewodząca - 4 sztuki CPV: 31214100-0, 30237000-9, 44311000-3 Zadanie 2 - sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: Toner czarny do HP CM1312 - 6szt., tonery kolorowe (3 kolory) do HP CM1312 po 5 sztuk, toner czarny do Brother HL 2170W - 6 szt., bęben do Brother HL 2170W - 2 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 8 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C280 po 2 sztuki, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 1 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 20 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 sztuk, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 5 szt., bębny kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 szt., toner czarny do Canon MF 8360Cdn - 10 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Canon MF 8360Cdn po 5 sztuk, tusz kolorowy do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki., tusz czarny do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki, pojemnik na zużyty toner do Bizhub C25 - 5 sztuk i pojemnik na zużyty toner do Bizhub C280 -1 sztuka CPV: 30192113-6, 30125110-5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.41.00-0, 30.23.70.00-9, 44.31.10.00-3, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Wykonawca oferujący tonery, tusze równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenie lub raport wystawione przez producenta tych materiałów (lub jego upoważnionego przedstawiciela), potwierdzające spełnienie norm ISO/IEC 19752 (dla wkładów z tonerem monochromatycznym), ISO/IEC 19798 (dla wkładów z tonerem kolorowym) ISO/IEC 24711 (dla atramentowych wkładów drukujących) dla każdego zaproponowanego tonera, tuszu równoważnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1. Zamiana wskazanego w ofercie przedmiotu zamówienia tylko na sprzęt o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach , na które Wykonawca nie miał wpływu i nie mógł ich przewidzieć w chwili składania oferty. 2. W stosunku do terminu wykonania zamówienia i sposobu odpłatności za wykonanie zamówienia zmiana jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjedrzejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie, 28-300 Jędrzejów ul. Okrzei 49B, w formie papierowej w pokoju nr 1 w siedzibie PUP..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: ul. Okrzei 49 B, 28-300 Jędrzejów w pokoju nr 14 (Kancelaria) I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 1 - fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych: wtyk RJ45 - 100 sztuk, skrętka UTP do zastosowań wewnętrznych 5e - 305m, przełącznik KVM - 1 sztuka, wentylator do obudowy 80mm - 10 sztuk, pasta termoprzewodząca - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.41.00-0, 30.23.70.00-9, 44.31.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 2 - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: Toner czarny do HP CM1312 - 6szt., tonery kolorowe (3 kolory) do HP CM1312 po 5 sztuk, toner czarny do Brother HL 2170W - 6 szt., bęben do Brother HL 2170W - 2 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 8 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C280 po 2 sztuki, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 1 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 20 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 sztuk, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 5 szt., bębny kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 szt., toner czarny do Canon MF 8360Cdn - 10 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Canon MF 8360Cdn po 5 sztuk, tusz kolorowy do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki., tusz czarny do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki, pojemnik na zużyty toner do Bizhub C25 - 5 sztuk i pojemnik na zużyty toner do Bizhub C280 -1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1172T Węgleszyn-Chorzewa-Cierno Zaszosie w miejscowości Węgleszyn-Ogrody od km 0+735 do km 0+855, długości 120 mb
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- Przebudowa dróg powiatowych polegająca na wykonaniu chodników na terenie Powiatu Jędrzejowskiego
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.