eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych oraz fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych oraz fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Numer ogłoszenia: 210821 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie , ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 38 93, faks 0-41 386 38 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych oraz fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych: wtyk RJ45 - 100 sztuk, skrętka UTP do zastosowań wewnętrznych 5e - 305m, przełącznik KVM - 1 sztuka, wentylator do obudowy 80mm - 10 sztuk, pasta termoprzewodząca - 4 sztuki CPV: 31214100-0, 30237000-9, 44311000-3 Zadanie 2 - sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: Toner czarny do HP CM1312 - 6szt., tonery kolorowe (3 kolory) do HP CM1312 po 5 sztuk, toner czarny do Brother HL 2170W - 6 szt., bęben do Brother HL 2170W - 2 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 8 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C280 po 2 sztuki, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 1 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 20 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 sztuk, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 5 szt., bębny kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 szt., toner czarny do Canon MF 8360Cdn - 10 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Canon MF 8360Cdn po 5 sztuk, tusz kolorowy do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki., tusz czarny do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki, pojemnik na zużyty toner do Bizhub C25 - 5 sztuk i pojemnik na zużyty toner do Bizhub C280 -1 sztuka CPV: 30192113-6, 30125110-5.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.41.00-0, 30.23.70.00-9, 44.31.10.00-3, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Wykonawca oferujący tonery, tusze równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenie lub raport wystawione przez producenta tych materiałów (lub jego upoważnionego przedstawiciela), potwierdzające spełnienie norm ISO/IEC 19752 (dla wkładów z tonerem monochromatycznym), ISO/IEC 19798 (dla wkładów z tonerem kolorowym) ISO/IEC 24711 (dla atramentowych wkładów drukujących) dla każdego zaproponowanego tonera, tuszu równoważnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1. Zamiana wskazanego w ofercie przedmiotu zamówienia tylko na sprzęt o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach , na które Wykonawca nie miał wpływu i nie mógł ich przewidzieć w chwili składania oferty. 2. W stosunku do terminu wykonania zamówienia i sposobu odpłatności za wykonanie zamówienia zmiana jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjedrzejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie, 28-300 Jędrzejów ul. Okrzei 49B, w formie papierowej w pokoju nr 1 w siedzibie PUP..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: ul. Okrzei 49 B, 28-300 Jędrzejów w pokoju nr 14 (Kancelaria) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 1 - fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i jednorazowa dostawa fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych: wtyk RJ45 - 100 sztuk, skrętka UTP do zastosowań wewnętrznych 5e - 305m, przełącznik KVM - 1 sztuka, wentylator do obudowy 80mm - 10 sztuk, pasta termoprzewodząca - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.41.00-0, 30.23.70.00-9, 44.31.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż i jednorazowa dostawa: Zadanie 2 - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: Toner czarny do HP CM1312 - 6szt., tonery kolorowe (3 kolory) do HP CM1312 po 5 sztuk, toner czarny do Brother HL 2170W - 6 szt., bęben do Brother HL 2170W - 2 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 8 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C280 po 2 sztuki, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C280 - 1 szt., toner czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 20 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 sztuk, bęben czarny do Konica Minolta Bizhub C25 - 5 szt., bębny kolorowe (3 kolory) do Konica Minolta Bizhub C25 po 5 szt., toner czarny do Canon MF 8360Cdn - 10 szt., tonery kolorowe (3 kolory) do Canon MF 8360Cdn po 5 sztuk, tusz kolorowy do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki., tusz czarny do Canon Pixma MG3150 - 2 sztuki, pojemnik na zużyty toner do Bizhub C25 - 5 sztuk i pojemnik na zużyty toner do Bizhub C280 -1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.