eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Skierniewice w sezonie 2007 i 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Skierniewice: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Skierniewice w sezonie 2007 i 2008
Numer ogłoszenia: 210158 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334615, fax 046 8333240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskierniewice.w.interia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Skierniewice w sezonie 2007 i 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje swoim zakresem odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg na terenie całej Gminy Skierniewice, oraz zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Skierniewice w sezonie 2007 2008, polegającej na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach gminy Skierniewice w przypadkach zaistnienia takiej konieczności. Teren objęty zamówieniem został podzielony na trzy niezależne obwody: I,II i III (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ ) Plan zimowego utrzymania dróg w gminie Skierniewice). Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrany obwód I,II czy III, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Poszczególne części zamówienia zostały oznaczone w następujący sposób: I zadanie - obwód I (wieś: Miedniewice, Miedniewice Topola, Ruda (2 cz.), Budy Grabskie II zadanie - obwód II (wieś: Borowiny, Sierakowice Prawe, Sierakowice Lewe, Mokra Lewa, Mokra) III zadanie - odwód III (wieś: Brzozów Nowy Ludwików, Nowe Rowiska, Józefatów, Dębowa Góra, Balcerów, Strobów, Wólka Strobowska, Pruszków, Rzeczków, Rzymiec, Żelazna, Wola Wysoka, Zalesie (3 cz.)). Przewidywany czas realizacji usług w obwodach: od dnia zawarcia umowy do dnia 2008.04.30 (termin może ulec przedłużeniu do czasów utrzymywania się warunków zimy). Wynagrodzenia płatne będzie w cyklach miesięcznych, wyłącznie za kompleksowo wykonane usługi w całym obwodzie i rozliczenie będzie w oparciu o oferowane ceny jednostkowe. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie kart drogowych wykonawcy: przez sołtysów lub pracownika Zamawiającego na terenie gminy Skierniewice (akceptację przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na terenie gminy Skierniewice), pod warunkiem wykonania usługi w całym obwodzie. Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, a także do zapewnienia usunięcia skutków opadów w pełnym zakresie.. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejezdność dróg we wszystkie dni tygodnia na godzinę 6.00 rano. Koszty związane z stacjonowaniem sprzętu ponosić będzie Wykonawca. Szczegóły dotyczące położenia bazy sprzętowej oraz dokładne określenie stacjonującego w niej sprzętu zostaną uzgodnione z Zamawiającym przed zawarciem umowy o realizację usługi. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty na każdy obwód (zadanie) osobno. Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem. Zadanie winno być realizowane przy użyciu środków sprzętowo- transportowych takich jak: 1. nośników wraz z pługami odśnieżnymi. 2. równiarek samojezdnych. 3. sprzętu typu (ładowarki, koparki i ładowacze). 4. spycharko - ładowarek. Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymane przez cały sezon zimowy 2007/2008. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2008r. (termin może ulec przedłużeniu do czasów utrzymywania się warunków zimy), w zakresie uzależnionym od warunków atmosferycznych. Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Dysponowanie osobą/ osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia). b) Posiadanie jednostek sprzętowych w ilości zgodnej z ofertą; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 (do potwierdzenia - oświadczenie stanowią załączniki nr 2A, 2B i 2C do SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTEPOWANIU 1. Ofertę Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, 1B i 1C do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika do SIWZ (załączniki nr 2A, 2B, 2C - w zależności od części zadania). 3. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.z 2006r., Nr 87, poz. 605): A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: A. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do SIWZ; [wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to [referencje w załączeniu przy załączniku nr 3do SIWZ]. B. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca; wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania, wg załącznika nr 4 do SIWZ; C. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (xero prawo jazdy). D. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. E. Oferent ponadto winien posiadać na sprzęcie sprawny telefon komórkowy w celu umożliwienia stałej komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 7. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Dodatkowo należy załączyć zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ zobowiązanie do współpracy wymienionych w załączniku nr 6 podwykonawców. Pełną odpowiedzialność i konsekwencje miedzy innymi w zakresie wykonania, terminów realizacji, jakości ponosi Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę. 9. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w SIWZ - wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierniewice.bip.net.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skierniewice, ul. Reymota 23; 96-100 Skierniewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Skierniewice, ul. Reymonta 23; 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie w obwodzie I (wieś: Miedniewice, Miedniewice Topola, Ruda (2 cz.), Budy Grabskie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-6, 90.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie w obwodzie II (wieś: Borowiny, Sierakowice Prawe, Sierakowice Lewe, Mokra Lewa, Mokra).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-6, 90.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie w obwodzie III (wieś: Brzozów Nowy Ludwików, Nowe Rowiska, Józefatów, Dębowa Góra, Balcerów, Strobów, Wólka Strobowska, Pruszków, Rzeczków, Rzymiec, Żelazna, Wola Wysoka, Zalesie)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-6, 90.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.