Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Zamość: Nadzór Inwestorski nad zadaniami
1. Przebudowa drogi powiatowej Nr3268LWólka Łabuńska-Przewale na odcinku Wólka Łabuńska-granica powiatu zamojskiego,
2. Przebudowa drogi powiatowej Nr3248LPłoskie-Żdanów,stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa,
w ramach projektu:Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich
Numer ogłoszenia: 209545 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad zadaniami 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr3268LWólka Łabuńska-Przewale na odcinku Wólka Łabuńska-granica powiatu zamojskiego, 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr3248LPłoskie-Żdanów,stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa, w ramach projektu:Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I : Nadzór inwestorski nad przebudową drogi powiatowej Nr 3268L Wólka Łabuńska - Przewale na odcinku Wólka Łabuńska - granica powiatu zamojskiego w km 0+042 - 16 + 102,16 odcinek dł. 16,06 km , przebudowa drogi polega na wykonaniu następujących robót : 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (wykopy , nasypy) - elementy odwodnienia (rury PCV, studzienki ściekowe, ścieki drogowe, umocnienie skarp i dna rowu, przepusty drogowe) - podbudowa (w-wa odsączająca , podbudowa z gruntu stab. cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, wyrównanie podbudowy mieszanką min-asfaltową i kruszywem kamiennym) - nawierzchnia jezdni ( oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową, w-wa ścieralna gr.4cm, nawierzchnia z kostki brukowej) - roboty wykończeniowe ( utwardzenie poboczy, przepusty rurowe pod zjazdami, plantowanie skarp, nawierzchnie zjazdów) - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome jezdni, montaż barier, oznakowanie pionowe) - elementy ulic ( ustawienie krawężników , ustawienie obrzeży, chodniki z kostki brukowej betonowej, ścieki uliczne ) 2. Roboty mostowe : - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, roboty rozbiórkowe, wykonanie wykopów) - korpus podpór (wykonanie gzymsów skrzydełek przyczółków) - ustroje nośne ( wzmocnienie przęsła betonowego, kapy chodnikowe, ) - hydroizolacja ( izolacja z papy) - odwodnienie (odwodnienie płyty pomostu) - wyposażenie pomostu (ustawienie krawężników, montaż bariero-poręczy, bariery ochronne) - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające ( w-wa ochronna z betonu asfaltowego gr. 8cm , w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm, naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC,) - roboty przyobiektowe (wykonanie zasypki przyczółków, wykonanie nasypów stożków przyczółków, umocnienie skarp stożków przyczółków) 3. Usunięcie kolizji energetycznych : - Przebudowa przyłączy do budynków ( 2 szt.) - przebudowa linii napowietrznych kolidujących z drogą ( 20 szt.) W ramach realizacji ZADANIA I Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej, ZADANIE II : Nadzór inwestorski nad przebudową drogi powiatowej Nr 3248L Płoskie - Żdanów , stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa w km 0 + 092,75 - 2 + 855,15 odcinek dł. 2,762 km, przebudowa drogi polega na wykonaniu następujących robót : 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (nasypy - dokop gruntu - Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie do znalezienia miejsca z którego będzie pozyskiwał grunt oraz uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru na wbudowanie tego gruntu , wykopy) - podbudowa ( wykonanie : koryta, w-wy odsączającej, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, georuszt typu Q20 z siatki poliestrowej , georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr. 20cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr. 15cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr.15cm, podbudowa z mieszanki mi-asfaltowej gr.4cm(zjazdy), podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr.20cm, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, podbudowa z betonu asfaltowego w-wa gr.8cm,wyrównanie ist. naw. masą bitumiczną, w-wa wyrównawcza śr. gr.3cm) - nawierzchnia (ułożenie geosyntetyku - siatki poliestrowe, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.6cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.7cm, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową nawierzchnia mastyksowo-grysowa SMA w-wa gr.4cm) - roboty wykończeniowe (przepusty pod zjazdami, plantowanie skarp i dna wykopu, plantowanie skarp i korony nasypu , schodkowanie nasypu, ścieki skarpowe i podchodnikowe) - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe) - elementy ulic (krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, chodnik z kostki brukowej betonowej, naw. zjazdów z kostki brukowej betonowej) 2. Roboty mostowe : - roboty rozbiórkowe ( rozebranie nawierzchni, rozebranie podłoża z betonu ochronnego i izolacji z papy, demontaż poręczy mostowych, rozebranie barier stalowych, demontaż krawężników, rozbiórka belki podporęczowej i chodników, rozbiórka górnej części skrzydełek żelbetowych, rozbiórka umocnień stożków z brukowca) - roboty ziemne (odkopanie górnej części przyczółków i skrzydełek) - podpory ( betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, iniekcja średniociśnieniowa rys skrzydełek, lokalne naprawy podpór zaprawami PCC, powłokowa izolacja bitumiczna na gorąco) - ustrój nośny (wzmocnienie przęsła betonowego poprzez zwiększenie wymiarów, wykonanie sączków odwadniających płytę, wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej, montaż drenów, montaż krawężników, montaż bariero-poręczy, montaż poręczy mostowych, montaż barier ochronnych, elastyczne przykrycie dylatacyjne, - roboty wykończeniowe (zabezpieczenie powierzchni betonu) - roboty przyobiektowe (umocnienie skarp stożków, wykonanie schodów na skarpach nasypów, wykonanie ścieków skarpowych) - płyty przejściowe (wyk. betonu pod płyty przejściowe kl. B15 gr.10cm, wyk. płyt przejściowych z betonu B30, wyk. izolacji przeciwwilgociowej na płytach przejściowych) - roboty drogowe (rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm, wykonanie podbudowy z betonu B15na płytach przejściowych rg.14-85cm, ustawienie krawężników) - chodnik z kostki betonowej brukowej(ustawienie obrzeży, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej) 3. Oświetlenie drogi : - roboty ziemne , rozbiórkowe i odtworzeniowe(kopanie rowków dla kabli, zasypanie rowków, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, rozebranie podbudowy, wykonanie podbudowy, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej) - roboty energetyczne( układanie rur ochronnych PCV, układanie kabli wielożyłowych, stawianie słupów oświetleniowych, badanie linii kablowej i skuteczności zerowania) W ramach realizacji ZADANIA II Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot taki sam jak zamówienie podstawowe .Nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ZADANIE I : 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł.) przed upływem terminu składania ofert. ZADANIE II : 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł. ) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Sprawdzenie zawartości oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził nadzór inwestorski i , że usługi wykonał należycie nad co najmniej 1 robotą budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi realizowaną w ramach procedur związanych z wydatkowaniem środków pochodzących z Unii Europejskiej - Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum n/w personelem (ZADANIE I i ZADANIE II - odpowiednio dla każdego z zadań) : 1.Inspektor nadzoru - branża drogowa 2. Inspektor nadzoru - branża mostowa 3.Inspektor nadzoru - branża elektryczna w/w osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w każdej z branż wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) i należeć do organu samorządu zawodowego; Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy; w przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy; wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić usługi , to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 3) należy przedstawić jego doświadczenie . Wykonawca musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1pkt.1 ; ( pkt. 2,3,4 ustawy Wykonawca i Podwykonawca mogą spełniać wspólnie) oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy dla każdego z podwykonawców; 3. Wykonawca do oferty załączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu VI SIWZ . Powinny one zostać wypełnione przez Wykonawcę na oryginalnych drukach dostarczonych przez Zamawiającego dokładnie, bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień tam zawartych bez dokonywania w nich zmian . Jeśli na stronach załączników zabraknie miejsca, należy dołączyć dodatkowe strony W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisze on -nie dotyczy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 1) zmianie terminu zakończenia zamówienia podstawowego: a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, b) spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłoczne powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. 2) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ, 3) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zmawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu, 4) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonanie w części lub całości zobowiązań; Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane częściowo usługi , Inne zmiany umowy: 1. przesunięcie zakresu realizacji pomiędzy poszczególnymi latami 2. Zamawiający może dokonać zmian w obowiązującej umowie w przypadku gdy konieczność takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl ;www.bip.zdp.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu
22-400 Zamość
ul. Szczebrzeska 69.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69 pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania będą współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiego ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór Inwestorski nad zadaniem pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej Nr 3268L Wólka Łabuńska - Przewale na odcinku Wólka Łabuńska - granica powiatu zamojskiego , w ramach projektu : Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (wykopy , nasypy) - elementy odwodnienia (rury PCV, studzienki ściekowe, ścieki drogowe, umocnienie skarp i dna rowu, przepusty drogowe) - podbudowa (w-wa odsączająca , podbudowa z gruntu stab. cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, wyrównanie podbudowy mieszanką min-asfaltową i kruszywem kamiennym) - nawierzchnia jezdni ( oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową, w-wa ścieralna gr.4cm, nawierzchnia z kostki brukowej) - roboty wykończeniowe ( utwardzenie poboczy, przepusty rurowe pod zjazdami, plantowanie skarp, nawierzchnie zjazdów) - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome jezdni, montaż barier, oznakowanie pionowe) - elementy ulic ( ustawienie krawężników , ustawienie obrzeży, chodniki z kostki brukowej betonowej, ścieki uliczne ) 2. Roboty mostowe : - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, roboty rozbiórkowe, wykonanie wykopów) - korpus podpór (wykonanie gzymsów skrzydełek przyczółków) - ustroje nośne ( wzmocnienie przęsła betonowego, kapy chodnikowe, ) - hydroizolacja ( izolacja z papy) - odwodnienie (odwodnienie płyty pomostu) - wyposażenie pomostu (ustawienie krawężników, montaż bariero-poręczy, bariery ochronne) - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające ( w-wa ochronna z betonu asfaltowego gr. 8cm , w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm, naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC,) - roboty przyobiektowe (wykonanie zasypki przyczółków, wykonanie nasypów stożków przyczółków, umocnienie skarp stożków przyczółków) 3. Usunięcie kolizji energetycznych : - Przebudowa przyłączy do budynków ( 2 szt.) - przebudowa linii napowietrznych kolidujących z drogą ( 20 szt.) W ramach realizacji ZADANIA I Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór Inwestorski nad zadaniem pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej Nr 3248L Płoskie - Żdanów , stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa , w ramach projektu : Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (nasypy - dokop gruntu - Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie do znalezienia miejsca z którego będzie pozyskiwał grunt oraz uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru na wbudowanie tego gruntu , wykopy) - podbudowa ( wykonanie : koryta, w-wy odsączającej, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, georuszt typu Q20 z siatki poliestrowej , georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr. 20cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr. 15cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr.15cm, podbudowa z mieszanki mi-asfaltowej gr.4cm(zjazdy), podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr.20cm, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, podbudowa z betonu asfaltowego w-wa gr.8cm,wyrównanie ist. naw. masą bitumiczną, w-wa wyrównawcza śr. gr.3cm) - nawierzchnia (ułożenie geosyntetyku - siatki poliestrowe, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.6cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.7cm, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową nawierzchnia mastyksowo-grysowa SMA w-wa gr.4cm) - roboty wykończeniowe (przepusty pod zjazdami, plantowanie skarp i dna wykopu, plantowanie skarp i korony nasypu , schodkowanie nasypu, ścieki skarpowe i podchodnikowe) - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe) - elementy ulic (krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, chodnik z kostki brukowej betonowej, naw. zjazdów z kostki brukowej betonowej) 2. Roboty mostowe : - roboty rozbiórkowe ( rozebranie nawierzchni, rozebranie podłoża z betonu ochronnego i izolacji z papy, demontaż poręczy mostowych, rozebranie barier stalowych, demontaż krawężników, rozbiórka belki podporęczowej i chodników, rozbiórka górnej części skrzydełek żelbetowych, rozbiórka umocnień stożków z brukowca) - roboty ziemne (odkopanie górnej części przyczółków i skrzydełek) - podpory ( betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, iniekcja średniociśnieniowa rys skrzydełek, lokalne naprawy podpór zaprawami PCC, powłokowa izolacja bitumiczna na gorąco) - ustrój nośny (wzmocnienie przęsła betonowego poprzez zwiększenie wymiarów, wykonanie sączków odwadniających płytę, wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej, montaż drenów, montaż krawężników, montaż bariero-poręczy, montaż poręczy mostowych, montaż barier ochronnych, elastyczne przykrycie dylatacyjne, - roboty wykończeniowe (zabezpieczenie powierzchni betonu) - roboty przyobiektowe (umocnienie skarp stożków, wykonanie schodów na skarpach nasypów, wykonanie ścieków skarpowych) - płyty przejściowe (wyk. betonu pod płyty przejściowe kl. B15 gr.10cm, wyk. płyt przejściowych z betonu B30, wyk. izolacji przeciwwilgociowej na płytach przejściowych) - roboty drogowe (rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm, wykonanie podbudowy z betonu B15na płytach przejściowych rg.14-85cm, ustawienie krawężników) - chodnik z kostki betonowej brukowej(ustawienie obrzeży, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej) 3. Oświetlenie drogi : - roboty ziemne , rozbiórkowe i odtworzeniowe(kopanie rowków dla kabli, zasypanie rowków, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, rozebranie podbudowy, wykonanie podbudowy, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej) - roboty energetyczne( układanie rur ochronnych PCV, układanie kabli wielożyłowych, stawianie słupów oświetleniowych, badanie linii kablowej i skuteczności zerowania) W ramach realizacji ZADANIA II Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.