eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Nadzór Inwestorski nad zadaniami 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr3268LWólka Łabuńska-Przewale na odcinku Wólka Łabuńska-granica powiatu zamojskiego, 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr3248LPłoskie-Żdanów,stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa, w ramach projektu:Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Zamość: Nadzór Inwestorski nad zadaniami 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr3268LWólka Łabuńska-Przewale na odcinku Wólka Łabuńska-granica powiatu zamojskiego, 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr3248LPłoskie-Żdanów,stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa, w ramach projektu:Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich
Numer ogłoszenia: 209545 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad zadaniami 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr3268LWólka Łabuńska-Przewale na odcinku Wólka Łabuńska-granica powiatu zamojskiego, 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr3248LPłoskie-Żdanów,stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa, w ramach projektu:Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I : Nadzór inwestorski nad przebudową drogi powiatowej Nr 3268L Wólka Łabuńska - Przewale na odcinku Wólka Łabuńska - granica powiatu zamojskiego w km 0+042 - 16 + 102,16 odcinek dł. 16,06 km , przebudowa drogi polega na wykonaniu następujących robót : 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (wykopy , nasypy) - elementy odwodnienia (rury PCV, studzienki ściekowe, ścieki drogowe, umocnienie skarp i dna rowu, przepusty drogowe) - podbudowa (w-wa odsączająca , podbudowa z gruntu stab. cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, wyrównanie podbudowy mieszanką min-asfaltową i kruszywem kamiennym) - nawierzchnia jezdni ( oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową, w-wa ścieralna gr.4cm, nawierzchnia z kostki brukowej) - roboty wykończeniowe ( utwardzenie poboczy, przepusty rurowe pod zjazdami, plantowanie skarp, nawierzchnie zjazdów) - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome jezdni, montaż barier, oznakowanie pionowe) - elementy ulic ( ustawienie krawężników , ustawienie obrzeży, chodniki z kostki brukowej betonowej, ścieki uliczne ) 2. Roboty mostowe : - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, roboty rozbiórkowe, wykonanie wykopów) - korpus podpór (wykonanie gzymsów skrzydełek przyczółków) - ustroje nośne ( wzmocnienie przęsła betonowego, kapy chodnikowe, ) - hydroizolacja ( izolacja z papy) - odwodnienie (odwodnienie płyty pomostu) - wyposażenie pomostu (ustawienie krawężników, montaż bariero-poręczy, bariery ochronne) - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające ( w-wa ochronna z betonu asfaltowego gr. 8cm , w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm, naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC,) - roboty przyobiektowe (wykonanie zasypki przyczółków, wykonanie nasypów stożków przyczółków, umocnienie skarp stożków przyczółków) 3. Usunięcie kolizji energetycznych : - Przebudowa przyłączy do budynków ( 2 szt.) - przebudowa linii napowietrznych kolidujących z drogą ( 20 szt.) W ramach realizacji ZADANIA I Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej, ZADANIE II : Nadzór inwestorski nad przebudową drogi powiatowej Nr 3248L Płoskie - Żdanów , stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa w km 0 + 092,75 - 2 + 855,15 odcinek dł. 2,762 km, przebudowa drogi polega na wykonaniu następujących robót : 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (nasypy - dokop gruntu - Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie do znalezienia miejsca z którego będzie pozyskiwał grunt oraz uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru na wbudowanie tego gruntu , wykopy) - podbudowa ( wykonanie : koryta, w-wy odsączającej, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, georuszt typu Q20 z siatki poliestrowej , georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr. 20cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr. 15cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr.15cm, podbudowa z mieszanki mi-asfaltowej gr.4cm(zjazdy), podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr.20cm, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, podbudowa z betonu asfaltowego w-wa gr.8cm,wyrównanie ist. naw. masą bitumiczną, w-wa wyrównawcza śr. gr.3cm) - nawierzchnia (ułożenie geosyntetyku - siatki poliestrowe, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.6cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.7cm, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową nawierzchnia mastyksowo-grysowa SMA w-wa gr.4cm) - roboty wykończeniowe (przepusty pod zjazdami, plantowanie skarp i dna wykopu, plantowanie skarp i korony nasypu , schodkowanie nasypu, ścieki skarpowe i podchodnikowe) - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe) - elementy ulic (krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, chodnik z kostki brukowej betonowej, naw. zjazdów z kostki brukowej betonowej) 2. Roboty mostowe : - roboty rozbiórkowe ( rozebranie nawierzchni, rozebranie podłoża z betonu ochronnego i izolacji z papy, demontaż poręczy mostowych, rozebranie barier stalowych, demontaż krawężników, rozbiórka belki podporęczowej i chodników, rozbiórka górnej części skrzydełek żelbetowych, rozbiórka umocnień stożków z brukowca) - roboty ziemne (odkopanie górnej części przyczółków i skrzydełek) - podpory ( betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, iniekcja średniociśnieniowa rys skrzydełek, lokalne naprawy podpór zaprawami PCC, powłokowa izolacja bitumiczna na gorąco) - ustrój nośny (wzmocnienie przęsła betonowego poprzez zwiększenie wymiarów, wykonanie sączków odwadniających płytę, wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej, montaż drenów, montaż krawężników, montaż bariero-poręczy, montaż poręczy mostowych, montaż barier ochronnych, elastyczne przykrycie dylatacyjne, - roboty wykończeniowe (zabezpieczenie powierzchni betonu) - roboty przyobiektowe (umocnienie skarp stożków, wykonanie schodów na skarpach nasypów, wykonanie ścieków skarpowych) - płyty przejściowe (wyk. betonu pod płyty przejściowe kl. B15 gr.10cm, wyk. płyt przejściowych z betonu B30, wyk. izolacji przeciwwilgociowej na płytach przejściowych) - roboty drogowe (rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm, wykonanie podbudowy z betonu B15na płytach przejściowych rg.14-85cm, ustawienie krawężników) - chodnik z kostki betonowej brukowej(ustawienie obrzeży, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej) 3. Oświetlenie drogi : - roboty ziemne , rozbiórkowe i odtworzeniowe(kopanie rowków dla kabli, zasypanie rowków, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, rozebranie podbudowy, wykonanie podbudowy, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej) - roboty energetyczne( układanie rur ochronnych PCV, układanie kabli wielożyłowych, stawianie słupów oświetleniowych, badanie linii kablowej i skuteczności zerowania) W ramach realizacji ZADANIA II Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot taki sam jak zamówienie podstawowe .Nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ZADANIE I : 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł.) przed upływem terminu składania ofert. ZADANIE II : 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł. ) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Sprawdzenie zawartości oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził nadzór inwestorski i , że usługi wykonał należycie nad co najmniej 1 robotą budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi realizowaną w ramach procedur związanych z wydatkowaniem środków pochodzących z Unii Europejskiej - Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum n/w personelem (ZADANIE I i ZADANIE II - odpowiednio dla każdego z zadań) : 1.Inspektor nadzoru - branża drogowa 2. Inspektor nadzoru - branża mostowa 3.Inspektor nadzoru - branża elektryczna w/w osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w każdej z branż wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) i należeć do organu samorządu zawodowego; Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy; w przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy; wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić usługi , to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 3) należy przedstawić jego doświadczenie . Wykonawca musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1pkt.1 ; ( pkt. 2,3,4 ustawy Wykonawca i Podwykonawca mogą spełniać wspólnie) oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy dla każdego z podwykonawców; 3. Wykonawca do oferty załączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu VI SIWZ . Powinny one zostać wypełnione przez Wykonawcę na oryginalnych drukach dostarczonych przez Zamawiającego dokładnie, bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień tam zawartych bez dokonywania w nich zmian . Jeśli na stronach załączników zabraknie miejsca, należy dołączyć dodatkowe strony W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisze on -nie dotyczy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 1) zmianie terminu zakończenia zamówienia podstawowego: a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, b) spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłoczne powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. 2) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ, 3) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zmawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu, 4) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonanie w części lub całości zobowiązań; Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane częściowo usługi , Inne zmiany umowy: 1. przesunięcie zakresu realizacji pomiędzy poszczególnymi latami 2. Zamawiający może dokonać zmian w obowiązującej umowie w przypadku gdy konieczność takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl ;www.bip.zdp.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69 pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania będą współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiego ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór Inwestorski nad zadaniem pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej Nr 3268L Wólka Łabuńska - Przewale na odcinku Wólka Łabuńska - granica powiatu zamojskiego , w ramach projektu : Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (wykopy , nasypy) - elementy odwodnienia (rury PCV, studzienki ściekowe, ścieki drogowe, umocnienie skarp i dna rowu, przepusty drogowe) - podbudowa (w-wa odsączająca , podbudowa z gruntu stab. cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, wyrównanie podbudowy mieszanką min-asfaltową i kruszywem kamiennym) - nawierzchnia jezdni ( oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową, w-wa ścieralna gr.4cm, nawierzchnia z kostki brukowej) - roboty wykończeniowe ( utwardzenie poboczy, przepusty rurowe pod zjazdami, plantowanie skarp, nawierzchnie zjazdów) - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome jezdni, montaż barier, oznakowanie pionowe) - elementy ulic ( ustawienie krawężników , ustawienie obrzeży, chodniki z kostki brukowej betonowej, ścieki uliczne ) 2. Roboty mostowe : - roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, roboty rozbiórkowe, wykonanie wykopów) - korpus podpór (wykonanie gzymsów skrzydełek przyczółków) - ustroje nośne ( wzmocnienie przęsła betonowego, kapy chodnikowe, ) - hydroizolacja ( izolacja z papy) - odwodnienie (odwodnienie płyty pomostu) - wyposażenie pomostu (ustawienie krawężników, montaż bariero-poręczy, bariery ochronne) - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające ( w-wa ochronna z betonu asfaltowego gr. 8cm , w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm, naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC,) - roboty przyobiektowe (wykonanie zasypki przyczółków, wykonanie nasypów stożków przyczółków, umocnienie skarp stożków przyczółków) 3. Usunięcie kolizji energetycznych : - Przebudowa przyłączy do budynków ( 2 szt.) - przebudowa linii napowietrznych kolidujących z drogą ( 20 szt.) W ramach realizacji ZADANIA I Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór Inwestorski nad zadaniem pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej Nr 3248L Płoskie - Żdanów , stanowiącej dojazd do lotniska w Mokrem k/Zamościa , w ramach projektu : Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty drogowe : - roboty przygotowawcze (wycinka drzew, karczowanie krzaków ,roboty rozbiórkowe, frezowanie) - roboty ziemne (nasypy - dokop gruntu - Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie do znalezienia miejsca z którego będzie pozyskiwał grunt oraz uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru na wbudowanie tego gruntu , wykopy) - podbudowa ( wykonanie : koryta, w-wy odsączającej, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, georuszt typu Q20 z siatki poliestrowej , georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr. 20cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr. 15cm, georuszt typu Q17 z siatki poliestrowej, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr.15cm, podbudowa z mieszanki mi-asfaltowej gr.4cm(zjazdy), podbudowa z kruszywa naturalnego w-wa gr.20cm, podbudowa z kruszywa łamanego w-wa gr.15cm, podbudowa z betonu asfaltowego w-wa gr.8cm,wyrównanie ist. naw. masą bitumiczną, w-wa wyrównawcza śr. gr.3cm) - nawierzchnia (ułożenie geosyntetyku - siatki poliestrowe, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.6cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr.7cm, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową nawierzchnia mastyksowo-grysowa SMA w-wa gr.4cm) - roboty wykończeniowe (przepusty pod zjazdami, plantowanie skarp i dna wykopu, plantowanie skarp i korony nasypu , schodkowanie nasypu, ścieki skarpowe i podchodnikowe) - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe) - elementy ulic (krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, chodnik z kostki brukowej betonowej, naw. zjazdów z kostki brukowej betonowej) 2. Roboty mostowe : - roboty rozbiórkowe ( rozebranie nawierzchni, rozebranie podłoża z betonu ochronnego i izolacji z papy, demontaż poręczy mostowych, rozebranie barier stalowych, demontaż krawężników, rozbiórka belki podporęczowej i chodników, rozbiórka górnej części skrzydełek żelbetowych, rozbiórka umocnień stożków z brukowca) - roboty ziemne (odkopanie górnej części przyczółków i skrzydełek) - podpory ( betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, iniekcja średniociśnieniowa rys skrzydełek, lokalne naprawy podpór zaprawami PCC, powłokowa izolacja bitumiczna na gorąco) - ustrój nośny (wzmocnienie przęsła betonowego poprzez zwiększenie wymiarów, wykonanie sączków odwadniających płytę, wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej, montaż drenów, montaż krawężników, montaż bariero-poręczy, montaż poręczy mostowych, montaż barier ochronnych, elastyczne przykrycie dylatacyjne, - roboty wykończeniowe (zabezpieczenie powierzchni betonu) - roboty przyobiektowe (umocnienie skarp stożków, wykonanie schodów na skarpach nasypów, wykonanie ścieków skarpowych) - płyty przejściowe (wyk. betonu pod płyty przejściowe kl. B15 gr.10cm, wyk. płyt przejściowych z betonu B30, wyk. izolacji przeciwwilgociowej na płytach przejściowych) - roboty drogowe (rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm, wykonanie podbudowy z betonu B15na płytach przejściowych rg.14-85cm, ustawienie krawężników) - chodnik z kostki betonowej brukowej(ustawienie obrzeży, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej) 3. Oświetlenie drogi : - roboty ziemne , rozbiórkowe i odtworzeniowe(kopanie rowków dla kabli, zasypanie rowków, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, rozebranie podbudowy, wykonanie podbudowy, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej) - roboty energetyczne( układanie rur ochronnych PCV, układanie kabli wielożyłowych, stawianie słupów oświetleniowych, badanie linii kablowej i skuteczności zerowania) W ramach realizacji ZADANIA II Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie : - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży mostowej, - inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.