eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Program utwardzania dróg gruntowych - utwardzanie nawierzchni wybranych ulic)odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Włocławek: Program utwardzania dróg gruntowych - utwardzanie nawierzchni wybranych ulic)odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek
Numer ogłoszenia: 209518 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180562 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program utwardzania dróg gruntowych - utwardzanie nawierzchni wybranych ulic)odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni wybranych odcinków dróg gruntowych na terenie miasta Włocławek, poprzez wykonanie robót ziemnych, podbudowy pomocniczej z przekruszonego gruzu betonowego, podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE). Zakres robót w ramach utwardzenia dróg gruntowych obejmuje: 1. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych, 2.Wykonanie rozbiórek nawierzchni z kamienia polnego i nawierzchni z elementów betonowych 3. Wykonanie warstwy odsączającej o gr. 15 cm i szer. 4,75m, 4. Wykonanie podbudowy pomocniczej z przekruszonego gruzu betonowego o gr. min. 20cm i szer.4,75m - materiał zapewnia Wykonawca. 5. Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) o gr. min. 12cm i szer. 4,75m materiał (frezowiny) zapewnia Zamawiający. 6. Regulacja naziemnych elementów infrastruktury podziemnej (w przypadkach koniecznych, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru - wraz z wymiana elementów). 7. Uprzątnięcie placu budowy wymagające protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - art. 30 ust. 1 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., , poz. 1409 tekst jednolity.). Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu. Do oszacowania wartości robót objętych zamówieniem należy przyjąć, iż na każde 100 mb utwardzonej nawierzchni drogi o szer. 4,75m przypada do regulacji: 2 wpusty ściekowe, 3 zawory, 3 skrzynki, 3 hydranty, 2 włazy oraz 1 wpust z uwzględnieniem wymiany el. żeliwnego i 2 włazy z uwzględnieniem wymiany włazu, bądź płyty nastudziennej i montażem pierścienia odciążającego. Wszelkie inne roboty niewymienione w formularzu ofertowym i wynikające z nich koszty oraz wszelkie pozostałe koszty związane z prawidłowym wykonaniem zadania są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Zamawiający planuje wykonanie 7200 m2 Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Zamawiający dokona wyboru ulic po wyborze najkorzystniejszej oferty, w zależności od ceny zawartej w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o terminie i kolejności przebudowywanych ulic. Dla elementów naziemnych infrastruktury uzbrojenia podziemnego: Należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć materiału tożsamego z wykonywaną nawierzchnią. Dla podbudowy zasadniczej: Do mieszanki masy mineralno - cementowo - emulsyjnej, destrukt bitumiczny zapewnia Zamawiający. Po stronie Wykonawcy pozostaje załadunek i dowiezienie destruktu do miejsca wbudowania, przy czym zaznacza się, że dowóz destruktu przewiduje się na odl. do 15 km (od miejsca składowania do miejsca wbudowania). Przygotowanie recepty leży po stronie Wykonawcy. Recepta musi zostać zaakceptowana i zatwierdzona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie destruktu maksymalnie do 70%. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje roboty wg SST: D-00.00.00 Wymagania ogólne, D-01.02.04 Rozbiórka elementów drogi D-04.01.01 Profilacja koryta, D-01.01.01 Pomiary geodezyjne. D-04.02.01 Warstwy odsączające, D-04.04.04 Podbudowa z sortowanego kruszywa łamanego z gruzu betonowego, D-04.10.01 Podbudowa z mieszanki mineralno - cementowo - emulsyjnej (MCE) U-03.02.01a Regulacja urządzeń. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót 2.Wykonawca wykona wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczające; w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W szczególności kierownik budowy sporządzi Plan BIOZ w ciągu 3 dni od podpisania umowy, przedłoży go do wglądu inspektorowi. 3.Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w SST oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy (2 kpl) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku typu karta pamięci micro-sd (rysunek przed oddaniem do zasobu - w układzie numerycznym, w państwowym układzie współrzędnych (2000)- zapisany w plikach *dwg lub *dxf, bądź w rozwarstwieniu pod (Ewmapę). Do map należy dołączyć zestawienie długości i powierzchni utwardzonego odcinka drogi. Podpisanie protokołu odbioru końcowego może nastąpić po akceptacji ww. dokumentacji powykonawczej przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zapewni bieżącą obsługę geodezyjną robót. 6.Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót. 7.Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć w terenie granice działek na odcinkach przyległych do zakresu prowadzonych robót i dbać o zachowanie znaków granicznych. W przypadku zniszczenia ww. znaków w trakcie lub w wyniku prowadzenia robót obowiązkiem Wykonawcy jest wznowienie (i ponowna stabilizacja punktów granicznych) po zakończeniu robót budowlanych. W przypadku braku dokumentacji (np. fotograficznej) potwierdzającej stan znaków przed prowadzeniem robót, wszelkie roszczenia w sprawie usunięcia) zniszczenia znaków będą traktowane jako wynikłe z winy Wykonawcy. 8.Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót, przewidziane zapisami Specyfikacji Technicznych będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego. 9.Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania Inspektorom do odbioru wszelkich wykonanych robót zanikających (ulegających zakryciu) i sporządzania na własny koszt dokumentacji fotograficznej tych robót. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za stworzenie właściwych i bezpiecznych warunków pracy dla zatrudnionych osób. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających obszar wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich. 12.Wykonawca w ciągu 3 dni po podpisaniu umowy, przedłoży do wglądu Zamawiającego opłaconą Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedkładana polisa nie może zawierać zapisów dotyczących franszyzy, polegającej na braku odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody objęte zakresem ubezpieczenia, których wartość jest niższa od określonych taką franszyzą kwot. 13.Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić i utrzymywać na własny koszt niezbędne pomieszczenia i urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych. 14.Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód. 15.Wykonawca ponosi koszt naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli/urządzeń/elementów zagospodarowania terenu znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, które są wynikiem prowadzenia robot budowlanych bądź zaniechania działań. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej wszystkich budowli sąsiadujących z pasem drogowym zlokalizowanych w strefie, w której narażone są na ewentualne uszkodzenia związane z pracami budowlanymi. 16.Wykonawca wykona na własny koszt pełną dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów robót od początku do zakończenia robót, jako załącznik do dokumentacji powykonawczej 17.Wykonawca przedstawi Inspektorom do akceptacji PZJ zawierający niezbędne informacje dotyczące organizacji prac i technologii z uwzględnieniem przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska i najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy przekaże go Zamawiającemu. 18.Wykonawca, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, lub na pisemny wniosek Zamawiającego będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy. Brak skorzystania przez Wykonawcę tego rozwiązania pozbawia go możliwości wnioskowania o przedłużenie terminu realizacji umowy. 19.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby do minimum ograniczyć czas zamknięcia odcinka drogi dla ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest w miarę możliwości zapewnić przejezdność przez plac budowy dla użytkowników działek przyległych do placu budowy. Wykonawca na własny koszt wybuduje (na potrzeby czasowej organizacji ruchu i obsługi terenu budowy) drogi tymczasowe, objazdowe itp. Wykonawca w całym okresie trwania umowy będzie utrzymywał przejezdność w/w dróg oraz dokonywał naprawy odcinków jezdni, chodników, po których odbywa się ruch drogowy wynikający z czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót jak i również bieżące utrzymanie i naprawy ulic wyznaczonych do trasy objazdu. 20.Wykonawca jest odpowiedzialny za usunięcie wszelkich zniszczeń i uszkodzeń substancji drogowej, powstałych w wyniku ruchu sprzętu i pojazdów obsługujących budowę. W przypadku braku dokumentacji (np. fotograficznej) potwierdzającej stan ulic przed prowadzeniem robót, wszelkie roszczenia w sprawie zniszczeń i uszkodzeń będą traktowane jako wynikłe z winy Wykonawcy. 21.Wykonawca ma obowiązek wykonać oznakowanie robót w pasie drogowym na podstawie wykonanego (we własnym zakresie) i zatwierdzonego projektu czasowej zmiany organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania przez cały czas prowadzenia robót. Projekt musi również uwzględniać trasę zastępczą na wypadek nieprzewidzianych awarii na trasie objazdu w obrębie miasta i miejsca prowadzenia robót. Zamawiającemu należy przekazać dwa egzemplarze projektu w formie wydruku oraz jeden egzemplarz w formie elektronicznej (na karcie pamięci typu micro-sd). Rysunki muszą być zapisane w plikach *dwg lub *dxf, tekst w formacie *doc. 22.Najpóźniej w dniu przejęcia placu budowy Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu dane osób lub podmiotów odpowiedzialnych za: opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego; całodobowe, bezkolizyjne funkcjonowanie i utrzymanie organizacji ruchu oraz numer telefonu komórkowego, pod którym dane osoby lub podmioty są dostępne. 23.Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu. Zawiadomi służby komunalne (w szczególności Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska UM Włocławek), MPK, policję i służby ratownicze o zmianie w organizacji ruchu z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Niedopełnienie tego obowiązku daje Zamawiającemu podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej. 24.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania odpadów powstałych z robót. W związku z powyższym Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. Nadmienia się, że Zamawiający nie dopuszcza wbudowania materiałów pochodzących z rozbiórek przy realizacji przedmiotu zamówienia. 25.W szczególności na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania nadmiaru ziemi i gleby z terenu budowy. 26.Wykonawca jest zobowiązany powiadomić podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rejonie objętym zmianą organizacji ruchu drogowego o wprowadzeniu utrudnień w ruchu drogowym z tygodniowym wyprzedzeniem. 27.Jeśli przy realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność przebudowy bądź usunięcia awarii mediów wykonawca jest zobowiązany każdorazowo udostępnić plac budowy właściwemu gestorowi sieci. 28.W okresie trwania gwarancji Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca. 29.Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania pisemnego potwierdzenia od Zamawiającego, stwierdzającego uporządkowanie terenu budowy przez Wykonawcę po zakończeniu robót na poszczególnych odcinkach podlegających rozliczeniu. Niniejsze potwierdzenie jest wymagane każdorazowo jako załącznik do faktury. Pozostałe ustalenia: 1.Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, a w przypadku wystąpienia usterek termin biegnie od daty sporządzenia protokołu z usunięcia usterek i wad. 2.Wymaga się zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 45233140-2 Roboty drogowe 4.Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków publicznych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., , poz. 1409 tekst jednolity.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynieryjno-Drogowa DROTOM Sp. z o. o. - lider konsorcjum, Al. Kazimierza Wielkiego 1b, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463414,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1197774,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1197774,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1197774,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.