eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Program utwardzania dróg gruntowych - utwardzanie nawierzchni wybranych ulic)odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Włocławek: Program utwardzania dróg gruntowych - utwardzanie nawierzchni wybranych ulic)odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek
Numer ogłoszenia: 180562 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzdwloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program utwardzania dróg gruntowych - utwardzanie nawierzchni wybranych ulic)odcinków ulic gminnych na terenie miasta Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni wybranych odcinków dróg gruntowych na terenie miasta Włocławek, poprzez wykonanie robót ziemnych, podbudowy pomocniczej z przekruszonego gruzu betonowego, podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE). Zakres robót w ramach utwardzenia dróg gruntowych obejmuje: 1. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych, 2.Wykonanie rozbiórek nawierzchni z kamienia polnego i nawierzchni z elementów betonowych 3. Wykonanie warstwy odsączającej o gr. 15 cm i szer. 4,75m, 4. Wykonanie podbudowy pomocniczej z przekruszonego gruzu betonowego o gr. min. 20cm i szer.4,75m - materiał zapewnia Wykonawca. 5. Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) o gr. min. 12cm i szer. 4,75m materiał (frezowiny) zapewnia Zamawiający. 6. Regulacja naziemnych elementów infrastruktury podziemnej (w przypadkach koniecznych, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru - wraz z wymiana elementów). 7. Uprzątnięcie placu budowy wymagające protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - art. 30 ust. 1 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., , poz. 1409 tekst jednolity.). Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu. Do oszacowania wartości robót objętych zamówieniem należy przyjąć, iż na każde 100 mb utwardzonej nawierzchni drogi o szer. 4,75m przypada do regulacji: 2 wpusty ściekowe, 3 zawory, 3 skrzynki, 3 hydranty, 2 włazy oraz 1 wpust z uwzględnieniem wymiany el. żeliwnego i 2 włazy z uwzględnieniem wymiany włazu, bądź płyty nastudziennej i montażem pierścienia odciążającego. Wszelkie inne roboty niewymienione w formularzu ofertowym i wynikające z nich koszty oraz wszelkie pozostałe koszty związane z prawidłowym wykonaniem zadania są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Zamawiający planuje wykonanie 7200 m2 Rozliczenie będzie następowało odrębnie dla każdej ulicy. Zamawiający dokona wyboru ulic po wyborze najkorzystniejszej oferty, w zależności od ceny zawartej w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o terminie i kolejności przebudowywanych ulic. Dla elementów naziemnych infrastruktury uzbrojenia podziemnego: Należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć materiału tożsamego z wykonywaną nawierzchnią. Dla podbudowy zasadniczej: Do mieszanki masy mineralno - cementowo - emulsyjnej, destrukt bitumiczny zapewnia Zamawiający. Po stronie Wykonawcy pozostaje załadunek i dowiezienie destruktu do miejsca wbudowania, przy czym zaznacza się, że dowóz destruktu przewiduje się na odl. do 15 km (od miejsca składowania do miejsca wbudowania). Przygotowanie recepty leży po stronie Wykonawcy. Recepta musi zostać zaakceptowana i zatwierdzona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie destruktu maksymalnie do 70%. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje roboty wg SST: D-00.00.00 Wymagania ogólne, D-01.02.04 Rozbiórka elementów drogi D-04.01.01 Profilacja koryta, D-01.01.01 Pomiary geodezyjne. D-04.02.01 Warstwy odsączające, D-04.04.04 Podbudowa z sortowanego kruszywa łamanego z gruzu betonowego, D-04.10.01 Podbudowa z mieszanki mineralno - cementowo - emulsyjnej (MCE) U-03.02.01a Regulacja urządzeń. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót 2.Wykonawca wykona wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczające; w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W szczególności kierownik budowy sporządzi Plan BIOZ w ciągu 3 dni od podpisania umowy, przedłoży go do wglądu inspektorowi. 3.Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w SST oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy (2 kpl) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku typu karta pamięci micro-sd (rysunek przed oddaniem do zasobu - w układzie numerycznym, w państwowym układzie współrzędnych (2000)- zapisany w plikach *dwg lub *dxf, bądź w rozwarstwieniu pod (Ewmapę). Do map należy dołączyć zestawienie długości i powierzchni utwardzonego odcinka drogi. Podpisanie protokołu odbioru końcowego może nastąpić po akceptacji ww. dokumentacji powykonawczej przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zapewni bieżącą obsługę geodezyjną robót. 6.Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót. 7.Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć w terenie granice działek na odcinkach przyległych do zakresu prowadzonych robót i dbać o zachowanie znaków granicznych. W przypadku zniszczenia ww. znaków w trakcie lub w wyniku prowadzenia robót obowiązkiem Wykonawcy jest wznowienie (i ponowna stabilizacja punktów granicznych) po zakończeniu robót budowlanych. W przypadku braku dokumentacji (np. fotograficznej) potwierdzającej stan znaków przed prowadzeniem robót, wszelkie roszczenia w sprawie usunięcia) zniszczenia znaków będą traktowane jako wynikłe z winy Wykonawcy. 8.Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót, przewidziane zapisami Specyfikacji Technicznych będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego. 9.Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania Inspektorom do odbioru wszelkich wykonanych robót zanikających (ulegających zakryciu) i sporządzania na własny koszt dokumentacji fotograficznej tych robót. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za stworzenie właściwych i bezpiecznych warunków pracy dla zatrudnionych osób. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających obszar wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich. 12.Wykonawca w ciągu 3 dni po podpisaniu umowy, przedłoży do wglądu Zamawiającego opłaconą Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedkładana polisa nie może zawierać zapisów dotyczących franszyzy, polegającej na braku odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody objęte zakresem ubezpieczenia, których wartość jest niższa od określonych taką franszyzą kwot. 13.Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić i utrzymywać na własny koszt niezbędne pomieszczenia i urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych. 14.Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód. 15.Wykonawca ponosi koszt naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli/urządzeń/elementów zagospodarowania terenu znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, które są wynikiem prowadzenia robot budowlanych bądź zaniechania działań. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej wszystkich budowli sąsiadujących z pasem drogowym zlokalizowanych w strefie, w której narażone są na ewentualne uszkodzenia związane z pracami budowlanymi. 16.Wykonawca wykona na własny koszt pełną dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów robót od początku do zakończenia robót, jako załącznik do dokumentacji powykonawczej 17.Wykonawca przedstawi Inspektorom do akceptacji PZJ zawierający niezbędne informacje dotyczące organizacji prac i technologii z uwzględnieniem przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska i najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy przekaże go Zamawiającemu. 18.Wykonawca, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, lub na pisemny wniosek Zamawiającego będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy. Brak skorzystania przez Wykonawcę tego rozwiązania pozbawia go możliwości wnioskowania o przedłużenie terminu realizacji umowy. 19.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby do minimum ograniczyć czas zamknięcia odcinka drogi dla ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest w miarę możliwości zapewnić przejezdność przez plac budowy dla użytkowników działek przyległych do placu budowy. Wykonawca na własny koszt wybuduje (na potrzeby czasowej organizacji ruchu i obsługi terenu budowy) drogi tymczasowe, objazdowe itp. Wykonawca w całym okresie trwania umowy będzie utrzymywał przejezdność w/w dróg oraz dokonywał naprawy odcinków jezdni, chodników, po których odbywa się ruch drogowy wynikający z czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót jak i również bieżące utrzymanie i naprawy ulic wyznaczonych do trasy objazdu. 20.Wykonawca jest odpowiedzialny za usunięcie wszelkich zniszczeń i uszkodzeń substancji drogowej, powstałych w wyniku ruchu sprzętu i pojazdów obsługujących budowę. W przypadku braku dokumentacji (np. fotograficznej) potwierdzającej stan ulic przed prowadzeniem robót, wszelkie roszczenia w sprawie zniszczeń i uszkodzeń będą traktowane jako wynikłe z winy Wykonawcy. 21.Wykonawca ma obowiązek wykonać oznakowanie robót w pasie drogowym na podstawie wykonanego (we własnym zakresie) i zatwierdzonego projektu czasowej zmiany organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania przez cały czas prowadzenia robót. Projekt musi również uwzględniać trasę zastępczą na wypadek nieprzewidzianych awarii na trasie objazdu w obrębie miasta i miejsca prowadzenia robót. Zamawiającemu należy przekazać dwa egzemplarze projektu w formie wydruku oraz jeden egzemplarz w formie elektronicznej (na karcie pamięci typu micro-sd). Rysunki muszą być zapisane w plikach *dwg lub *dxf, tekst w formacie *doc. 22.Najpóźniej w dniu przejęcia placu budowy Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu dane osób lub podmiotów odpowiedzialnych za: opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego; całodobowe, bezkolizyjne funkcjonowanie i utrzymanie organizacji ruchu oraz numer telefonu komórkowego, pod którym dane osoby lub podmioty są dostępne. 23.Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu. Zawiadomi służby komunalne (w szczególności Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska UM Włocławek), MPK, policję i służby ratownicze o zmianie w organizacji ruchu z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Niedopełnienie tego obowiązku daje Zamawiającemu podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej. 24.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania odpadów powstałych z robót. W związku z powyższym Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. Nadmienia się, że Zamawiający nie dopuszcza wbudowania materiałów pochodzących z rozbiórek przy realizacji przedmiotu zamówienia. 25.W szczególności na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania nadmiaru ziemi i gleby z terenu budowy. 26.Wykonawca jest zobowiązany powiadomić podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rejonie objętym zmianą organizacji ruchu drogowego o wprowadzeniu utrudnień w ruchu drogowym z tygodniowym wyprzedzeniem. 27.Jeśli przy realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność przebudowy bądź usunięcia awarii mediów wykonawca jest zobowiązany każdorazowo udostępnić plac budowy właściwemu gestorowi sieci. 28.W okresie trwania gwarancji Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca. 29.Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania pisemnego potwierdzenia od Zamawiającego, stwierdzającego uporządkowanie terenu budowy przez Wykonawcę po zakończeniu robót na poszczególnych odcinkach podlegających rozliczeniu. Niniejsze potwierdzenie jest wymagane każdorazowo jako załącznik do faktury. Pozostałe ustalenia: 1.Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, a w przypadku wystąpienia usterek termin biegnie od daty sporządzenia protokołu z usunięcia usterek i wad. 2.Wymaga się zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 45233140-2 Roboty drogowe 4.Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków publicznych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., , poz. 1409 tekst jednolity.)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000zł. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. w zakresie podbudowy drogi z MCE o wartości min. 1 000 000 zł. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i zweryfikowania zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia w opisie jak powyżej, należy załączyć: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z treścią zał. nr 5 do siwz; Przez najważniejsze roboty wraz z dowodami Zamawiający rozumie roboty, o których mowa wyżej. Dowodami potwierdzającymi, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: - poświadczenie - lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych należycie oraz prawidłowo ukończone zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o których mowa wyżej. 1) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 2) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia - lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Rodzaj sprzętu; Walce drogowe 2, Samochody samowyładowcze wg potrzeb - lecz nie mniej niż 3, Koparko - ładowarka 2, Wytwórnia do produkcji mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej 1, Rozkładarka do nawierzchni MCE oraz bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym 1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się osobami oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm, ) w specjalnościach: I. Kierownik budowy - 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej; co najmniej rok doświadczenia w branży drogowej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. II. Majster - minimum 1 osoba, posiadająca co najmniej rok doświadczenia w branży drogowej. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i zweryfikowania zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia w opisie jak powyżej, należy załączyć: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią zał. nr 6 do siwz; Spełnienie warunku o którym mowa w wyżej nie zwalnia wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia innych osób niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami poprzez wykazanie posiadania przez nie uprawnień równoważnych do wymaganych, wydanych na podstawie przepisów obowiązujących w państwach członkowskich i potwierdzonych stosowną decyzją w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1, załącznik nr 1A,pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów np. z odpisu z rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 2.1. Możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy takich jak: a)wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, b)wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)wystąpienia kolizji z podziemnymi sieciami/urządzeniami, dla której celem rozwiązania niezbędne jest opracowanie projektu - jeśli spowoduje to wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 10 dni kalendarzowych, przy czym przesunięcie terminu zakończenia robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, dudzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.), związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwać będą roboty budowlane związane z realizacją zamówienia dodatkowego, e)wydania Wykonawcy polecenia, skutkującego koniecznością wydłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności wydania Wykonawcy polecenia wstrzymania robót w związku z koniecznością ich skoordynowania z robotami realizowanymi przez gestorów sieci na terenie budowy lub innymi robotami realizowanymi w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy na rzecz Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, f)zmiany przepisów prawa mającej wpływ na postanowienia umowne. 3.Możliwość zmiany reprezentantów stron, 4.Możliwość zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy)kierowników robót (zgłoszonych przez Wykonawcę) w trakcie trwania umowy. Zmiana osób może nastąpić jedynie: -gdy kwalifikacje tych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganych postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -po złożeniu przez wyznaczone przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego osoby pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków kierownika budowy/kierownika robót, wynikających z art. 22 ustawy Prawo Budowlane, z podaniem dnia przejęcia obowiązków. 5. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu. Ewentualne zmiany opisane w pkt 3 i 4 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, jedynie pisemnej zgody zamawiającego (akceptacji osób).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna 13)21, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna 13)21, 87-800 Włocławek, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.