eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego położonego przy Placu Ratuszowym 1 w Łaziskach Górnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Łaziska Górne: Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego położonego przy Placu Ratuszowym 1 w Łaziskach Górnych
Numer ogłoszenia: 208925 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Łaziska Górne, pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248011, fax 032 3248006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego położonego przy Placu Ratuszowym 1 w Łaziskach Górnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Urzędu Miejskiego położonego przy Placu Ratuszowym 1 w Łaziskach Górnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewidziano składania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Winien także spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Kierownik budowy winien spełniać wymogi § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579), czyli winien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz wykazać się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową przy kierowaniu robotami budowlano-remontowymi przy zabytkach nieruchomych 3. Wykonawca winien spełniać powyżej określone warunki udziału w postępowaniu. 4.Wykonawca winien nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie wymaganych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, należy załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien on załączyć do oferty odpowiednio przygotowany wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodny z treścią załącznika nr 9 do specyfikacji. Do wyżej wymienionego wykazu, należy dołączyć odpowiednie dokumenty, pochodzące od wykazanych osób, potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które zostały wykazane, jako posiadające wymagane uprawnienia. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kierownik budowy winien spełniać wymogi § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579), czyli winien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz wykazać się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową przy kierowaniu robotami budowlano-remontowymi przy zabytkach nieruchomych. Do oferty należy dołączyć: - zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych ( Dz. U. Nr 31, poz. 197 ) oraz § 17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności ( Dz. U. Nr 16, poz. 55 ) lub - wykaz zabytków nieruchomych, przy remoncie których inspektor nadzoru odbył 2 -letnią praktykę zawodową. W przypadku złożenia Zaświadczenia o kwalifikacjach, dokument ten może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Natomiast w przypadku dołączenia do oferty Wykazu zabytków nieruchomości, dokument ten wykonawca winien sporządzić i złożyć w formie oryginału. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty mogą być złożone łącznie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć również oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika do specyfikacji nr 7 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć również oryginał odpowiednio wypełnionego załącznika do specyfikacji nr 8 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-040-07

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łaziskach Górnych Plac Ratuszowy 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łaziskach Górnych Plac Ratuszowy 1 pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.