eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego drogi powiatowej 2207 L Ługów - Wysokie od km 1+240 do km 2+193 (953 m)



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Jastków: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego drogi powiatowej 2207 L Ługów - Wysokie od km 1+240 do km 2+193 (953 m)
Numer ogłoszenia: 208692 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, fax 081 5020144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego drogi powiatowej 2207 L Ługów - Wysokie od km 1+240 do km 2+193 (953 m).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego drogi powiatowej 2207 L Ługów - Wysokie od km 1+240 do km 2+193 (953 m), w gminie Jastków, wraz z uzgodnieniami w pełnym zakresie niezbędnym do dokonania zamówienia publicznego na wykonawstwo robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz uzyskania pozwolenia na budowę i realizacją zadania zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Opracowanie projektowe obejmuje: 1. Przygotowanie map do celów projektowych. 2. Projekt budowlano-wykonawczy - plan sytuacyjny, profil podłużny, przekroje normalne, przekroje poprzeczne, szczegóły konstrukcyjne, odwodnienie drogi, przepusty. 3. Projekt stałej organizacji ruchu. 4. Projekt czasowej organizacji ruchu. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Przedmiary robót. 7. Kosztorysy inwestorskie. 8. Raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko. 9. Usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowania projektowe tj.: 1. Projekt budowlano-wykonawczy - 7 egz. + wersja elektroniczna. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. + wersja elektroniczna. 3. Przedmiary robót - 3 egz. + wersja elektroniczna. 4. Kosztorysy inwestorskie - 3 egz. + wersja elektroniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.24.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 1.2. dysponowanie osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (projektant wiodący - branża drogowa) tj. uprawnienia w zakresie projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt. VI 2.1. SIWZ dokumenty winien złożyć każdy wykonawca; - pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części SIWZ winny być wspólnie złożone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul.Chmielowa 3, pok. 4a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul.Chmielowa 3, pok.18 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.