eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu, materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Staszów: Zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu, materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim
Numer ogłoszenia: 208203 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174445 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. St. Staszica, ul. Koszarowa 7, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642539 w. 41, faks 015 8642539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu, materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu, materiałów szkoleniowych i promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim, realizowanego przez Powiat Staszowski, którego głównym celem jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Staszowskim poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w okresie od sierpnia 2013 r. do czerwca 2015 r. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w trzech częściach: Część Nr 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych CPV -30.23.72.00-1 - akcesoria komputerowe 30.19.14.00-8 - niszczarki 30.12.11.00-4 - fotokopiarki 30.21.31.00-6 - komputery przenośne 32.32.20.00-6- urządzenia multimedialne 48.70.00.00-5 - pakiety oprogramowania użytkowego Przedmiotem zamówienia - Część Nr 1 - jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych na potrzeby realizacji projektu, obejmujące: 1) Notebook - 5 szt. 2) Projektor multimedialny - 4 szt. 3) Pakiet biurowy - oprogramowanie 5 licencji 4) Program antywirusowy - 5 licencji OEM 5) Drukarka laserowa - 1 szt 6) Kserokopiarka - 1 szt. 7) Niszczarka - 1 szt. Część Nr 2 - Zakup i dostawa mebli CPV - 39.10.00.00-3 meble 39.12.11.00-7 biurka 39.11.31.00-8 fotele 39.13.21.00-7 szafy na akta Przedmiotem zamówienia - Część Nr 2 - jest zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu, obejmujące: 1) Biurko- 1 szt. 2) Fotel ergonomiczny - 1 szt. 3) Szafa aktowa metalowa - 1 szt. Część Nr 3 - Zakup i dostawa materiałów szkoleniowych i promocyjnych CPV -30.19.20.00 - 1 - wyroby biurowe 30.19.76.30 - 1 - Papier do drukowania 39.29.41.00- 0 - artykuły informacyjne i promocyjne 39.29.24.00- 9 - przybory do pisania 30.19.59.13- 5 - sztalugi flipchart 30.23.31.80- 6 - urządzenia z pamięcią flash Przedmiotem zamówienia - Część Nr 3 - jest zakup i dostawa materiałów szkoleniowych na potrzeby realizacji projektu, w tym materiałów do prowadzenia zajęć, obejmujące: 1) Pendrive - 621 szt. 2) Bruliony - 621 szt 3) Długopisy - 621 szt 4) Teczki aktowe - 621 szt 5) Plakaty promocyjno - informacyjne - 100 szt. 6) Naklejki promocyjne - 1000 szt. 7) Papier ksero - 195 ryz 8) Bloki flipchart - 117 szt. 9) Flamastry (kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski) - łącznie 39 kompl. 10) Flipchart - 4 szt. 11) Tablica informacyjno- promocyjna - 1 szt. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu dostawy, zawartym w formularzach cenowych, odrębnych dla poszczególnych części, stanowiących załącznik do formularza oferty (załącznik Nr 1 SIWZ), właściwego dla danej części w których określono charakterystykę (jeżeli dotyczy) towaru, objętego przedmiotową dostawą, wyspecyfikowano rodzaj i planowane do zakupu ilości. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie w opisie nazw, modeli (itd.) przedmiotu dostawy, służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń oraz musi być wolne od wad prawnych i fizycznych, jak również musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano ww. formularzach cenowych. Miejscem dostawy dla wszystkich części jest Zespół Szkół im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 7 28-200 Staszów. Przedmiotowe dostawy muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności wytycznymi dotyczącymi finansowania projektów ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 39.10.00.00 - Meble 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Mariusz Machnik ANMA, ul. Czysta 1, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24470,10

  • Oferta z najniższą ceną: 24055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31591,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. ERTON Robert Faron, ul. Towarowa 7, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa materiałów szkoleniowych i promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamy i Handlu POLIGRAFIK Sylwester Fąfara, ul. Stokowa 7, 25-702 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39557,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.