eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego" w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku
z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku
z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe251556-014c-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042551/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.staszowski.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/staszowski Zamawiający dopuszcza,
awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej powiat@staszowski.eu. - Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców
dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 3 marca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.3. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/staszowski Zamawiający dopuszcza, awaryjnie
komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej powiat@staszowski.eu
4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowe informacje określa SWZ w rozdziale XIII SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA
TREŚCI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Staszowski, ul. Józefa Piłsudskiego 7, 28-200 Staszów, tel. 15 864
2765
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: dariusz.kozlowski@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania
określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa,
o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze
żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. Cd. w SWZ rozdział
II . OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ-IV.IZ.272.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1. „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr:
1860T Niedziałki – Ruda,
1540T Dziewiątle - Wola Jastrzębska
1823T Grzybów – Niedźwiedź.”

ZADANIE NR 1
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1860T Niedziałki - Ruda w miejscowości Ruda od km 2+150 do km 2+775” obejmująca wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 867 obręb Ruda gmina Rytwiany, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie. Zakres robót budowalnych obejmuje wykonanie: robót pomiarowych, poszerzeń jezdni, chodnika, warstwy profilującej na jezdni, warstwy ścieralnej na jezdni, poboczy, odwodnienia – rowu krytego, cieku przykrawężnikowego oraz poboczy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1540T Dziewiątle - Wola Jastrzębska
w miejscowości Ujazdek od km 0+565 do km 0+735” obejmująca wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 246/2 obręb Ujazdek gmina Bogoria, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie. Zakres robót budowalnych obejmuje wykonanie przebudowy w zakresie istniejącej nawierzchni, pobocza co zmieni parametry użytkowe drogi, jak również wykonanie kanału technologicznego oraz oznakowania pionowego.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1823T Grzybów - Niedźwiedź
w miejscowości Gorzków od km 3+930 do km 4+530” obejmująca wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 286/1 obręb Gorzków gmina Bogoria, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie. Zakres robót budowalnych obejmuje wykonanie przebudowy jezdni i poboczy, co zmieni parametry użytkowe oraz techniczne drogi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, przedmiar robót, załącznik do zgłoszenia zamiaru wykonania robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rekojmia na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2. „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr:
1856T Rytwiany – Łubnice,
1067T Stopnica - Oleśnica – Połaniec,
1876T Oleśnica - Brody – Grobla,
1818T Sufczyce – Strzelce,
1819T Oleśnica – Brody w systemie „zaprojektuj i wybuduj.”

ZADANIE NR 2
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1856T Rytwiany – Łubnice od km 9+510 do km 9+950” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 218 obręb Wilkowa gmina Łubnice, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz załącznik do zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1067T Stopnica - Oleśnica - Połaniec od km 9+390 do km 9+890” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 337 obręb Wilkowa gmina Łubnice, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1876T Oleśnica - Brody - Grobla w m. Oleśnica od km 2+364 do km 2+924” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działkach nr ewid. 516 obręb Oleśnica, 53 obręb Wojnów, 552 obręb Sufczyce gmina Oleśnica, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1818T Sufczyce - Strzelce od km 1+800 do km 2+210” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 888 obręb Strzelce gmina Oleśnica, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1819T Oleśnica - Brody od km 4+150 do km 4+650” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 408 obręb Sufczyce gmina Oleśnica, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rekojmia na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3. „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr:
1709T Sztombergi – Sulisławice,
1830T Czajków Północny - Wiązownica Mała,
1835T Pliskowola – Osiek,
1832T Osiek – Suchowola,
1839T Strużki – Szwagrów w systemie „zaprojektuj i wybuduj.”

ZADANIE NR 3
„Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1709T Sztombergi - Sulisławice od km 2+500 do km 3+460 i od km 4+815 do km 4+965” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działkach nr ewid. 818 obręb Wiśniowa i 604 obręb Wola Wiśniowska gmina Staszów, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1830T Czajków Północny - Wiązownica Mała od km 1+880 do km 2+380” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działkach nr ewid. 668 obręb Czajków Północny i 2936 obręb Smerdyna gmina Staszów, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1835T Pliskowola - Osiek od km 0+845 do km 1+840 oraz od km 4+410 do km 4+710” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działkach nr ewid. 3170/2 obręb Suchowola i 72/3, 2405/17, 2341 obręb Pliskowola gmina Osiek, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1832T Osiek - Suchowola od km 3+105 do km 3+605” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działkach nr ewid. 1169/3, 3006, 2575/3, 2554/5, 2576/1, 2555/1, 2577/1, 2556/3, 2556/5, 2578/5, 2557/3, 2578/3, 2557/5, 2579/1, 2558/1, 2580/1, 2559/1, 2581/2, 2521/3, 2582/2, 2522/3, 2583/1, 2523/1, 2584/1, 2524/4, 2524/1 obręb Suchowola, gmina Osiek, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz załącznik do zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1839T Strużki - Szwagrów od km 0+000 do km 0+300” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 1697 obręb Ossala gmina Osiek, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rekojmia na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4. „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr:
1855T Grzybów – Wymysłów,
1841T Połaniec – Niekurza,
1814T Brzeziny – Szydłów – Kotuszów w systemie „zaprojektuj i wybuduj.”

ZADANIE NR 4
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1855T Grzybów - Wymysłów od km 4+000 do km 4+410” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 165 obręb Pacanówka gmina Rytwiany, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1841T Połaniec - Niekurza od km 4+690 do km 5+420” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działkach nr ewid. 163/1, 162/1, 161/1, 158/1, 157/1, 151/5, 150/3, 150/5, 143/1, 142/1, 141/4, 137/13, 137/6, 11/3, 135/1, 137/9, 137/16, 136/4, 136/6, 136/5, 136/2, 136/1 obręb Tursko Kolonia oraz 41/4, 39/1, 38/1, 27/1, 26/1, 24/1, 23/1, 22/1, 18/1, 12/1, 9/1, 8/1, 7/1 obręb Tursko Małe gmina Połaniec, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1814T Brzeziny – Szydłów – Kotuszów od km 1+970 do km 2+570” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej lub projektowo – kosztorysowej do zgłoszenia robót oraz wykonanie przebudowy w/w odcinka drogi powiatowej na działce nr ewid. 2482 Szydłów gmina Szydłów, powiat staszowski, województwo świętokrzyskie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rekojmia na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu w następującym zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
A. dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. w Dz. U. z 2023r. poz. 682 z póź. zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa
w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. w Dz. U. z 2023r. poz. 682
z póź. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. w Dz. U. z 2023r. poz. 334) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy).
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Załącznik nr 5 do SWZ;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp. - Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 3 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8 do SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu –
(jeżeli dotyczy) załącznik nr 9 do SWZ.
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
6) odpowiednie pełnomocnictwa, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
ZADANIE NR 1: w wysokości 23 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysięcy),
ZADANIE NR 2: w wysokości 26 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy),
ZADANIE NR 3: w wysokości 45 000 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy),
ZADANIE NR 4: w wysokości 21 500 zł (słownie złotych: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset),
Warunki wniesienia wadium wskazano w SWZ Rozdział XVI

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy).
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane/dostawy (w zależności od tego co jest rodzajem zamówienia) wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:
1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;
2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach
wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Katalog zmian
znajduje się w § 16 Zał. nr 7 do SWZ- dla zadania 1 i w § 17 Zał. nr 7 do SWZ dla zadań ,2,3,4,.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/pn/staszowski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Współfinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy Edycja8/2023/6240/PolskiLad z dnia 11 października 2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.