eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-birumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa o grubości pozagęszczeniu 5 cm, drogi gminnej w miejscowości Gniewków, położonej na działkach nr 163-1, 163-2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Dobromierz: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-birumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa o grubości pozagęszczeniu 5 cm, drogi gminnej w miejscowości Gniewków, położonej na działkach nr 163-1, 163-2.
Numer ogłoszenia: 207774 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu , ul. Cmentarna 14, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 858 61 42, 858 61 35, faks 0-74 858 62 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-birumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa o grubości pozagęszczeniu 5 cm, drogi gminnej w miejscowości Gniewków, położonej na działkach nr 163-1, 163-2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-birumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa o grubości pozagęszczeniu 5 cm, drogi gminnej w miejscowości Gniewków, położonej na działkach nr 163-1, 163-2, obmiar - 2.663,5 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt. 4 - 8 i 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia: właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Załącznik nr 3 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje od co najmniej trzech wykonawców) 7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - na załączniku nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug@dobromierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu 58-170 Dobromierz ul. Cmentarna 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu ul. Cmentarna 14 58-170 Dobromieerz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.