eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pępowo › Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Pępowo na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1 325 600 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Pępowo: Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Pępowo na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1 325 600 zł.
Numer ogłoszenia: 207235 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182383 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pępowo, ul. Stanisławy Nadstawek 6, 63-830 Pępowo, woj. wielkopolskie, tel. 65 57 36 308, 348, faks 65 57 36 032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Pępowo na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1 325 600 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług nt.: Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Pępowo na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 1 325 600 zł. zgodnie z Uchwałą Nr VII/42/2011 Rady Gminy Pępowo z dnia 30 maja 2011 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Kwota i waluta kredytu: 1 325 600 PLN (złoty polski). 2. Sposób zaciągnięcia kredytu: 1) Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę żadnych opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od niewykorzystanej części kredytu. 2) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu lub niewykorzystania całości kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu; 5) Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach na pisemną dyspozycję Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy I transza w terminie do dnia 01.08.2011 r. w kwocie 620 000 zł. oraz II transza w terminie do dnia 30.09.2011 r. w kwocie 705 600 zł. w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 6) Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 25 grudnia 2020 r. ; 7) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania; 8) Po dokonaniu każdej transakcji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyciąg z konta bankowego (rachunku kredytowego), które zostało otwarte przez Wykonawcę na potrzeby umowy kredytowej ; 3. Warunki spłaty kredytu: 1) Sposób spłaty kredytu: odsetki płacone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu; 2) Okres karencji w spłacie kapitału: do dnia 25 marca 2012 r.; 3) Sposób spłaty kapitału: a) spłata kapitału w ratach, b) ilość rat kapitałowych 36, w tym: - 2012 r. 4 raty po 30 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2013 r. 4 raty po 30 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2014 r. 4 raty po 40 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2015 r. 4 raty po 40 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2016 r. 4 raty po 40 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2017 r. 4 raty po 40 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2018 r. 4 raty po 40 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2019 r. 4 raty po 35 000 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. - 2020 r. 3 raty po 35 000 zł. i 1 rata po 40 600 zł. do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał. (przy założeniu wykorzystania całości kredytu i przy założeniu okresu kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 25 grudnia 2020 r.) 4) Oprocentowanie kredytu : zmienna stopa procentowa; 5) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: a) stopa procentowa dla danego kwartału ustalona w oparciu o stopę WIBOR 1M. 6) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. 7) Prowizje: prowizja od uruchomionej kwoty kredytu jest stała w umownym okresie kredytowania. 8) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9) o wysokości stawki bazowej (WIBOR) w kolejnych miesiącach Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie. 10) odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane i pobierane w okresach miesięcznych. 11) Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 12) Zamawiający zastrzega, że w sytuacji, gdy w bieżącym roku budżetowym gmina uzyska dochody w takiej wysokości, że zaciągnięcie kredytu nie będzie konieczne, Zamawiający nie dokona uruchomienia w pełnej wysokości środków kredytu. 13) Dopuszcza się środki EBI (Europejskiego Banku Inwestycyjnego). 14) Do celów rozliczeniowych przyjmuje się, że okres rozliczeniowy pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, który liczy rzeczywistą ilość dni, a rok liczy również rzeczywistą ilość dni w roku, tzn. 365/366 dni. 15) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców należy wykazać na druku - wzór oferty - stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 66113000-5 Usługi udzielania kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 428625,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381420,95

  • Oferta z najniższą ceną: 381420,95 / Oferta z najwyższą ceną: 394050,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.