eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Wadowice: Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 207222 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków akcydensowych i poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2013 roku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , wykonywał dostawy druków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów dotyczących dostaw, czy dostawy te zostały wykonane należycie - jedna dostawa o wartości minimum 10.000 złotych brutto w skali jednego roku, wg załącznika nr 2 do Formularza Oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - jedna dostawa o wartości minimum 10.000 złotych brutto w skali jednego roku;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), formularz cenowy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 31 I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DRUKI POLIGRAFICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości i leśnego- format A-4 dwustronny ,50 kartek plus okładka, szyty - według załączonego wzoru Nr 1 Rejestr przypisów i odpisów łącznego zobowiązania pieniężnego i podatku rolnego - format A-4 dwustronny ,50 kartek plus okładka, szyty- według załączonego wzoru Nr 2 Wniosek o zaliczkę - według załączonego wzoru Nr 3 Rozliczenie zaliczki według załączonego wzoru Nr 4 Zwrotne potwierdzenie odbioru- według załączonego wzoru Nr 5 Pocztowa książka nadawcza (samokopiująca ,klejona 200 kartek)- według załączonego wzoru Nr 6 Wniosek o wydanie odpisu - według załączonego wzoru Nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRUKI AKCYDENSOWE- AKTA STANU CYWILNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akt urodzenia - podwójny format B3(2xB4) Akt małżeństwa - podwójny format B3(2xB4) Akt zgonu - podwójny format B3(2xB4) Odpis zupełny urodzenia format A5 Odpis skrócony urodzenia format A5 Odpis skrócony małżeństwa format A5 Odpis skrócony zgonu format A5 Odpis urodzenia - do ewidencji format A5 Odpis małżeństwa - do ewidencji format A5 Odpis zgonu - do ewidencji format A5 Zapewnienie format A4 Zawiadomienie - miękki papier - format A6 Zaświadczenie o zdolności prawnej format A4 Zaświadczenie o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa A4 Wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia - konw. nr 16 format A4 Wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa - konw. nr 16 format A4 Wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu - konw. nr 16 format A4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRUKI AKCYDENSOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłoszenie pobytu stałego - według wzoru nr 8 Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3m-ce - według wzoru nr 9 Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego - według wzoru nr 10 Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 m-ce - według wzoru nr 11 Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma - według wzoru 12 Prośba o przesłanie koperty osobowej - według wzoru nr 13 Zawiadomienie o unieważnieniu dowodu osobistego - według wzoru nr 14 Zaświadczenie o utracie dowodu osobistego - według wzoru nr 15 Koperta biała- według wzoru 16 Karta drogowa samokopiująca- według wzoru nr 17 Zestawienie wpłat sołtysów samokopiujące według wzoru nr 18 Upomnienia czteropozycyjne samokopiujące według wzoru nr 19 Zawiadomienie - dowód księgowy samokopiujące według wzoru nr 20 Karta nieruchomości karton format A4 dwustronny nadruk - według wzoru 21 Kwitariusz samokopiujący według wzoru nr 22 Polecenie księgowania - według wzoru 23 Księga druków ścisłego zarachow.- -48 kartek - według wzoru 24 Kartoteka PKZP karton druk dwustronny -według wzoru 25 Koperta biała - według wzoru 26.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.