eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › likwidacja eternitowych pokryć dachowych na terenie powiatu słupskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Słupsk: likwidacja eternitowych pokryć dachowych na terenie powiatu słupskiego
Numer ogłoszenia: 206710 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150798 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidacja eternitowych pokryć dachowych na terenie powiatu słupskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac usługowych związanych z usuwaniem z nieruchomości położonych na terenie powiatu słupskiego wyrobów budowlanych i odpadów zawierających azbest polegających w szczególności na demontażu wyrobów budowlanych zawierających azbest z obiektów budowlanych oraz zabezpieczeniu odpadów zawierających azbest (tj. odpadów o kodach: 17 06 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest; 17 06 05 - materiały konstrukcyjne zawierające azbest wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do utylizacji. Usługa obejmuje: - demontaż pokryć dachowych o powierzchni 8 750 m2, w wyniku której Wykonawca wytworzy 140 000 kg odpadów azbestowych, które należy zabezpieczyć, przetransportować i unieszkodliwić, - zabezpieczenie, transport i unieszkodliwienie około 2 687,5 m2 tj. około 43 000 kg odpadów azbestowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych dokonanych przez właścicieli obiektów użytkowych i zdeponowanych na terenie ich nieruchomości. Ostateczna powierzchnia eternitowych pokryć dachowych przeznaczonych do demontażu oraz ilość odpadów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji zależeć będzie od zakwalifikowanych do Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych na terenie powiatu słupskiego nieruchomości na podstawie złożonych wniosków ich właścicieli o wykonanie usługi usuwania azbestu, a także od jednostkowych kosztów, określonych na podstawie rozstrzygnięcia przetargu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie do wysokości przeznaczonych na ten cel środków finansowych określonych w budżecie powiatu Zakres rzeczowy zamówienia: 1)demontaż wyrobów budowlanych zawierających azbest z obiektów użytkowych 2) zabezpieczenie odpadów zawierających azbest (odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia demontażu przez wykonawcę oraz odpadów zgromadzonych na terenie nieruchomości) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w tym: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu), 3) transport odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska, 4) przekazanie odpadów zawierających azbest do miejsca w którym mogą być poddane unieszkodliwieniu - w ofercie należy wskazać miejsce unieszkodliwienia i przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, który będzie odbierał odpady od wykonawcy. Zakres przedmiotu zamówienia realizowany będzie na terenie poszczególnych nieruchomości (zgodnie z wnioskami o wykonanie usługi usuwania azbestu) jako: 1) wykonanie kompleksowej usługi obejmującej demontaż wyrobów budowlanych zawierających azbest z obiektów budowlanych oraz zabezpieczenie powstałych w wyniku demontażu odpadów zawierających azbest wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia, 2) wykonanie kompleksowej usługi obejmującej zabezpieczenie odpadów zawierających azbest zgromadzonych na terenie nieruchomości (już zdemontowanych wyrobów budowlanych zawierających azbest) wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem do unieszkodliwienia. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić również: 1) organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców, w tym identyfikację azbestu przewidzianego do usunięcia w obiektach użytkowych. 2) dokonanie wstępnej wyceny prac na terenie poszczególnych nieruchomości uwzględniającej powierzchnię eternitowych pokryć dachowych przewidzianych do demontażu oraz ilość odpadów zawierających azbest przewidzianych do unieszkodliwienia, 3) organizację i zabezpieczenie placu robót, 4) oczyszczenie terenu z azbestu i pyłu azbestowego oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem, związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. zgodnie z: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21), 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U., Nr 216, poz. 1824), 4) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywanie wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31). Wykonawca sporządzi, po zakończeniu prac, protokół odbioru prac oraz oświadczenie, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a tereny nieruchomości, na których wykonywano prace zostały prawidłowo oczyszczone z azbestu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ważenie odpadów zawierających azbest i sporządzanie dokumentu potwierdzającego dokonanie ważenia (podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy oraz właściciela nieruchomości). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac - zestawienia określającego: nazwę i adres wnioskodawcy; adres wykonania prac; powierzchnie zdemontowanych eternitowych pokryć dachowych oraz ilość w kg odpadów zawierających azbest przekazanych do unieszkodliwienia; koszty całkowite i koszty przypadające na Zamawiającego, wynikające z realizacji prac na terenie poszczególnych nieruchomości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.