eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Przysucha: Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze
Numer ogłoszenia: 206482 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143558 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, faks 048 3833504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej w zakresie: a) prania, suszenia, prasowania, maglowania bielizny i ubrań szpitalnych, b) stosowanie technologii prania zgodnej z zaleceniem nadzoru sanitarno-epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, c) odbioru bielizny i ubrań szpitalnych do prania oraz dostaw upranej bielizny i ubrań do siedziby Zamawiającego, d) prowadzenie dezynfekcji materacy, łóżek szpitalnych itp., w komorze dezynfekcyjnej, e) naprawa bielizny i ubrań uszkodzonych w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików itp. 2. Użyczona pościel szpitalna musi posiadać gramaturę minimum 180 g/m2 i temperaturę prania od 45 do 950C oraz możliwość sterylizacji, 3. Użyczona pościel i bielizna szpitalna stanowi własność Wykonawcy. 4. Wykaz użyczonego asortymentu stanowić będzie integralną część umowy na podstawie protokołu przekazania. 5. Użyczenie asortymentu określonego w niniejszej umowie nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od daty zawarcia umowy. 6. Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny czystej wraz z transportem oraz za i wyładunkiem zapewnia wykonawca. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania. 7. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących wykonawcy; pralnia lub pralnie, w której(ych) wykonywane będą usługi winny, posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej. 8. Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać atest PZH, 9. Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. 10. Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. 11. Przewidywane miesięczne ilości prania: a) asortyment Zamawiającego - ok. 1400 kg, b) asortyment użyczony - ok. 100 kg...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o., Płk. St. Dąbka 16, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135038,2 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135038,2

  • Oferta z najniższą ceną: 135038,2 / Oferta z najwyższą ceną: 135038,2

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.