eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › stałego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Zawiercie: stałego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8
Numer ogłoszenia: 206184 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zawierciu , ul. Leśna 8, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722705, faks 032 6722422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/Zawiercie.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stałego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę dot. stałego sprzątania budynku o powierzchni 1704 m2, w tym pomieszczeń biurowych 909,3 m2 , 481,5 m 2 korytarzy oraz 313,2 m2 powierzchni, którą stanowią magazyny, pomieszczenia gospodarcze i sanitariaty, co stanowi powierzchnię użytkową Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8 oraz chodników wokół budynku, parkingu i terenów zielonych na ogrodzonej działce o powierzchni 3577 m2, odśnieżania oraz wykonywania drobnych prac naprawczych, zwaną dalej (usługą sprzątania). Usługa sprzątania będzie świadczona od 01.08.2012 r. do 31.07.2013 r. Szczegółowy zakres prac związanych z tą usługą obejmuje: a) Obsługę codzienną: - zbieranie i wynoszenie śmieci do kontenera, - wymiana worków w koszach na śmieci (60 szt.), - opróżnianie niszczarek i pakowanie do worków oraz wynoszenie ich w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, - mycie sanitariatów ( 5 pomieszczeń) o pow. 51,6 m2, środkami przeznaczonymi specjalnie do tych celów, - mycie na mokro podłóg w pokojach, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach i archiwach, - wycieranie kurzu z mebli, parapetów, półek, biurek itp., - odkurzanie dywanowych (6 m2), - uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych środków czystości typu: mydła w płynie do dozowników, papierowych ręczników, papieru toaletowego oraz kostek lub płynów zapachowych do toalet (środki Wykonawcy). Zużycie w/w środków jest następujące: ŚRODKI ZUŻYCIE NA WSZYSTKIE SANITARIATY Ręczniki papierowe składkowe (Z-Z) Karton zawiera 21 mniejszych paczek (4000) Na jeden dzień roboczy zużycie ok. 5 mniejszych paczek Papier toaletowy - rolka o średnicy 180 mm; długość 100 m Na jeden dzień roboczy zużycie ok.5 rolek Mydło w płynie op. 5 l Na jeden tydzień zużycie ok. 5 litrów - mycie szklanych drzwi wejściowych (1 szt.) o pow. 2,20 m2 oraz 5 szt. szklanych drzwi o pow. 21,52 m2 (powierzchnia dwustronna), - sprzątanie chodników wokół budynku, - usuwanie zanieczyszczeń typu liście, papiery z parkingu urzędu, - porządkowanie terenów zielonych przed budynkiem oraz na ogrodzonej działce (prace typu grabienie, koszenie trawy, usuwanie zanieczyszczeń, - w okresie jesienno-zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub solą chodników (materiały Wykonawcy) i schodów wejściowych przed budynkiem oraz odśnieżanie dróg dojazdowych i parkingu (powierzchnia parkingu i chodników wynosi 263,5 m2), - zapewnienie dyżuru konserwatora z uprawnieniami SEP ( wezwanie telefoniczne ), którego zadaniem będzie dokonywanie drobnych napraw typu: wymiana żarówek, wymiana zepsutych bezpieczników, itp. Materiały zamienne zapewni Zamawiający - konserwator winien dysponować własnym zestawem narzędzi. b) Obsługę raz w tygodniu: - pastowanie i froterowanie podłóg, - odkurzanie mebli tapicerowanych, - dezynfekcja sanitariatów, - mycie ścian sanitariatów i ciągów komunikacyjnych, - sprzątanie pomieszczeń archiwum, - przecieranie środkami konserwującymi poręczy , - mycie dystrybutorów na wodę ( 2 szt.). c) Obsługę raz na kwartał: - mycie okien (w terminie wskazanym przez Zamawiającego), o powierzchni: o 197 m2 - pozostałe okna (powierzchnia z zewnątrz i wewnątrz), - drzwi drewnopodobne ( 45 szt.), - mycie regałów jezdnych metalowych ( 986 m2). d) Obsługę dwa razy w roku: - pranie dywanów ( 6 m2 ) e) Obsługę raz w roku (w terminie wskazanym przez Zamawiającego): - mycie opraw oświetleniowych (60 szt.), - pranie krzeseł tapicerowanych (150 szt.), - mycie kaloryferów (80 szt.), - sprzątanie magazynów oraz pomieszczeń technicznych. W/w czynności mają być wykonywane za pomocą materiałów, środków czystości oraz sprzętu zapewnionego przez Wykonawcę (za wyjątkiem usług konserwacyjno-naprawczych, w przypadku których materiały zapewni Zamawiający). Sprzątanie ciągów komunikacyjnych ma być wykonywane po godzinach pracy urzędu, natomiast pomieszczenia biurowe mają być sprzątane w godzinach pracy urzędu...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100) 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy NBP O/O Katowice nr rachunku bankowego: 73 1010 1212 3072 7113 9120 0000 z dopiskiem Przetarg OL-1/251-3/2012. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na Zamawiającego i dołączyć do oferty w oryginale. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 Ustawy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a Ustawy (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał lub nadal wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi sprzątania na rzecz instytucji o charakterze zbliżonym do zamawiającego (urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki) i przedstawią pozytywne referencje takich instytucji, W przypadku, jeżeli Wykonawca wykonał lub nadal wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi tożsame z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego, Zamawiający bezwzględnie wymaga wykazania tych usług oraz dołączenia do oferty stosownych referencji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: pojazdem odśnieżającym, przystosowanym do poruszania się po drogach publicznych, wyposażonym w urządzenie służące do posypywania powierzchni środkami likwidującymi śnieg i śliskość. Wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług sprzątania zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2008 (lub równoważną).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: co najmniej 7 pracownikami usług czystościowych. Wykonawca dysponuje: co najmniej 1 konserwatorem z uprawnieniami SEP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej - 800 000,00 zł - usługa sprzątania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Właściwości Wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/Zawiercie.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Leśna 8, 42-400 Zawiercie w sekretariacie pok. nr 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:30, miejsce: ul. Leśna 8, 42-400 Zawiercie w sekretariacie pok. nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.