eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Suche w ramach przebudowy drogi powiatowej w km 5+055,00 do km 5+732,00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Zakopane: Wykonanie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Suche w ramach przebudowy drogi powiatowej w km 5+055,00 do km 5+732,00
Numer ogłoszenia: 205305 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184751 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Suche w ramach przebudowy drogi powiatowej w km 5+055,00 do km 5+732,00.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Suche w ramach przebudowy drogi powiatowej w km 5+055,00 do km 5+732,00, który w szczególności swym zakresem obejmują wykonanie robót polegających na: 1) Zabezpieczeniu terenu prac budowlanych zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem organizacji ruchu, uzgodnionym i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2) Wykonaniu chodnika o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie tłuczniowej, 3) Wykonaniu odwodnienia pasa drogowego, poprzez: a) wykonaniu wpustów ulicznych, przykanalików oraz studni rewizyjnych odprowadzających wodę z nawierzchni drogi do istniejącej kanalizacji deszczowej, b) remont istniejących przepustów - studnie wlotowe, ścianki wylotowe, 4) Wykonaniu zabezpieczenia uczestników ruchu pieszego poręczami ochronnymi na przepustach i wysokich nasypach, 5) Wykonaniu zabezpieczenia urządzeń teletechnicznych oraz regulacji istniejących studni kanalizacji deszczowej oraz teletechnicznej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 11 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do: 1) Wykonania projektu organizacji ruchu, uzgodnionego i zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 2) Wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzonych prac zgodnie z projektem organizacji ruch, wraz z bierzącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidację po zakończeniu robót; 3) Ponadto Wykonawca przed rozpoczęciem prac winien dostarczyć do Zamawiającego harmonogram realizacji robót. Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Naczelnikiem Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem przed rozpoczęciem wykonywania prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB (udostępniona w całości, patrz wyjaśnienia poniżej) - Załącznik Nr 10 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 2) Przedmiar robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ i dokumentacji, o której mowa powyżej w punkcie 3, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa STACHOŃ - Robert Stachoń, ul. Kościuszki 9, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305433,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309389,43

  • Oferta z najniższą ceną: 309389,43 / Oferta z najwyższą ceną: 329632,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.