eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Leżajsk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I
Numer ogłoszenia: 204163 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje, zgodnie z dokumentacją projektową, budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wierzawice i Giedlarowa o łącznej długości 44.8 km w tym: - kolektor grawitacyjny 315 - 7,4 km, - kolektor grawitacyjny 200 - 31,4 km, - kolektor grawitacyjny 160 - 3,4 km, - kolektor tłoczny - 2,6 km, - sieciowe przepompownie ścieków wraz z wlz, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu 14 szt. - przepompownia przydomowa - 1 szt., - system monitoringu pracy przepompowni ścieków, Zakres przedsięwzięcia będącego przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje również dostawę dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych. Przetarg na budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wierzawice - etap II, tj. w zakresie obejmującym część w w przedsięwzięcia, został ogłoszony w dniu 21.10.2009r. Przewidywany termin zakończenia tego etapu - 15 czerwca 2010. Przetarg na budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Giedlarowa - etap I, zostanie ogłoszony po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. Przewidywany termin zakończenia tej części przedsięwzięcia - 15 września 2010r. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 1) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej i elektrycznej dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych - funkcję koordynatora będzie pełnił inspektor nadzoru branży sanitarnej, 2) Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę, 3) Koordynacja realizacji zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I w zakresie robót oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umowami na roboty oraz harmonogramami rzeczowo- finansowymi realizacji robót, będącymi załącznikami do umów z Wykonawcami robót budowlanych. 4) Udział w przeglądach gwarancyjnych w w inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego. 5) Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami. 7) Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 8) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 9) Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 10) Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 11) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego. 12) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 13) Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. 14) sprawdzanie i zatwierdzanie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania. 15) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16) Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających -Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 17) Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym zadania (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywaniu ich do użytkowania. 18) Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych. 20) Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, 21) Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. 22) Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 23) Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3) Żądać od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ppkt 2-3; natomiast każdy z uczestników konsorcjum/wspólników spółki cywilnej musi spełniać warunki takie jak Wykonawca składający ofertę indywidualną w zakresie wynikającym z ppkt 1 i 4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I OFERTY INDYWIDUALNE 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - osoba przewidziane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru muszą posiadać uprawnienia budowlane wydane co najmniej 5 lat przed upływem terminu składania ofert (wg załącznika nr 3 do siwz). W przypadku wskazania w w w wykazie osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a)inspektor nadzoru branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 2009r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, b)inspektor nadzoru branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 2009r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 7)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp (wg załącznika nr 2 do siwz). II OFERTY WSPÓLNE ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1)Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców. Pełnomocnictwo winno: a)określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b)wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c)zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2)Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4)Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 5)Wykonawcy składający ofertę wspólną, powinni łącznie spełniać wymogi określone w pkt. I ppkt 5. 6)Oświadczenie określone w pkt I ppkt 7 podpisuje prawidłowo umocowany pełnomocnik lub wszyscy uczestnicy konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej. 7)Wspólnicy spółki cywilnej uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 8)Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. III WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: 1. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt 1, 2, 3, 4: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a i c oraz pkt 1 ppkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 pkkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Leżajsk, ul. Opalińskiego 2; pok.42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Leżajsk, ul. Opalińskiego 2; pok.21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.