eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego ograniczonego ulicamiWołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Poznań: wykonanie wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego ograniczonego ulicami: Wołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 203923 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134847 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego ograniczonego ulicami: Wołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego ograniczonego ulicami: Wołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu. Konstrukcja drogi dla odcinków z rozbiórką istniejącej nawierzchni: betonowa kostka brukowa o grubości 8 cm, podsypka piaskowo-cementowa o grubości 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa odcinająca (piasku) zagęszczana mechanicznie o grubości 7 cm a dla odcinków z zachowaniem istniejącej betonowej nawierzchni: betonowa kostka brukowa o grubości 8 cm podsypka piaskowo-cementowej gr. 5 cm, podbudowa z betonu B 7,5 o grubości 15 cm. Wzdłuż krawężnika należy wykonać ściek z betonowej kostki brukowej (szara cegiełka) o szerokości 10 cm układany na betonie. Konstrukcja chodników: betonowa kostka brukowa o grubości 6 cm, podsypka piaskowo-cementowa o grubości 5cm, warstwa piasku gr. 10 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulacje wysokości studzienek kanalizacyjnych i ulicznych kratek ściekowych, wykonanie schodów z betonowej kostki brukowej, ułożenie przepustów kablowych, wykonanie progów zwalniających z betonowej kostki brukowej, ustawienie znaków drogowych, wykonanie studzienek naświetlających przy ścianie budynku. Szczegółowo zakres robót określono w załączonych ślepych kosztorysach. W celu łatwiejszej orientacji zakresu robót przedmiotu zamówienia oraz do przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego do umowy Zamawiający podzielił na 10 odcinków. Na załączonej mapie zostały one pokazane. Zamawiający wyraźnie zaznacza, że wszystkie odcinki stanowią całość i tworzą jedno zadanie. Odcinek 1: od parkingu przy ul. Wołyńskiej do łuku drogi. Sfrezować nawierzchnię asfaltową i zutylizować zgodnie z przepisami, rozebrać betonową podbudowę drogi wraz z dojazdami do szklarni i stacji trafo w budynku przy l. Wołyńskiej 33, rozebrać krawężniki (z wyjątkiem nowych przed budynkiem Wołyńska 35), zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowej, wykonać próg zwalniający z kostki brukowej w kolorze czerwonym, wykonać przepust kablowy fi 100, wykonać regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: istniejącej nawierzchni parkingu, wejścia do szklarni, wejścia do trafo, istniejącej drogi z kostki brukowej do Collegium Maximum, chodnika przed budynkiem przy ul. Wołyńskiej 35. Odcinek 2: od łuku drogi do parkingu przy Hali WTD. Rozebrać krawężniki drogi, zerwane krawężniki należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy na innych odcinkach, na istniejącej płycie betonowej ułożyć betonową kostkę brukową na podbudowie grubości 15 cm z betonu B 7,5 o i podsypce piaskowo-cementowej grubości 5 cm, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać próg zwalniający z kostki brukowej w kolorze czerwonym, regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety nawierzchni odcinka 1. Odcinek 3: parking przy Hali WTD. Rozebrać betonową podbudowę drogi, rozebrać krawężniki, zlikwidować trawnik, zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać przepust kablowy oraz rurę peszla, zamontować prefabrykowane fundamenty pod lampy parkowe, regulacja wysokości studzienek rewizyjnych i drogowych kratek ściekowych, rozebrać boksy z kształtowników stalowych i siatki, wycinka i przesunięcie drzew. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety istniejącej drogi przy Hali WTD od wschodniej strony, wejścia do Hali WTD, niwelety odcinka 2. Odcinek 4: droga przy Hali WTD (od strony zachodniej). Rozebrać betonową podbudowę drogi, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik wraz z obrzeżami, zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze i zatoce parkingowej, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać przepust kablowy, regulacja wysokości studzienek rewizyjnych i ulicznych kratek ściekowych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety odcinka 3, istniejącej drogi z betonowej kostki brukowej do Instytutu Inżynierii Rolniczej. Odcinek 5: od Hali WTD do Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego. Rozebrać betonową podbudowę drogi, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik, zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze, wykonać próg zwalniający, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać schody z betonowej kostki brukowej w kierunku kortów, wykonać betonową ściankę oporową przy głównym parkingu przy budynku WTD, zamontować prostą balustradę z rur stalowych przy głównym parkingu przy budynku WTD, wykonać metalowe słupki uniemożliwiające wjazd samochodu na chodnik, regulacja wysokości studzienek rewizyjnych i ulicznych kratek ściekowych kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety odcinka 4, istniejącej drogi z betonowej kostki brukowej do Instytutu Inżynierii Rolniczej, istniejącego chodnika przy Kolegium Rungego, niwelety ulicy Wojska Polskiego. Odcinek 6: droga i plac przed Instytutem Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 Rozebrać betonową podbudowę drogi i placu, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik, zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej wzdłuż budynku IIR, rozebrać pojazd do piwnicy przy budynku IIR, wykonać izolację pionową i studzienki naświetli, regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety ulicy Szydłowskiej, istniejącej drogi z betonowej kostki brukowej do WTD, wejść do budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej. Odcinek 7: droga dojazdowa i parking przed WTD przy ul. Wojska Polskiego 38/42 Rozebrać betonową podbudowę drogi i placu, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik, zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety odcinka 5, chodnika pod wiatą przed wejściem do WTD. Odcinek 8: chodnik przed Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28. Rozebrać stopień i płytki chodnikowe przy przejściu dla pieszych przy Collegium Maximum, ułożyć betonową kostkę brukową (melanż nostalit), rozebrać chodnik wraz obrzeżami, płytki należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy na innych odcinkach, pokryć istniejące stopnie betonową kostką brukową, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej. Niweletę chodnika należy dostosować do: istniejącego chodnika i krawężnika przy parkingu. Odcinek 9: chodnik przy parkingu przy ul. Wołyńskiej (przy Collegium Maximum, dojście do przystanku autobusowego i świateł przy przejściu dla pieszych przez ul. Wołyńską. Rozebrać chodnik wraz obrzeżami, część płytek użyć do naprawy chodnika w odcinku 10, płytki należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy na innych odcinkach, pokryć istniejące stopnie betonową kostką brukową, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej. Niweletę chodnika należy dostosować do: istniejącego chodnika i krawężnika przy parkingu. Odcinek 10: chodnik przy torach tramwajowych przy ul. Wołyńskiej. Rozebrać chodnik wraz obrzeżami, płytki ułożyć ponownie na podsypce piaskowej, uszkodzone płytki wymienić na odzyskane w trakcie rozbiórki odcinku 9, osadzić na ławie betonowej krawężnik wzdłuż torów tramwajowych. Chodnik i krawężnik jest oddzielony od torowiska metalowym ogrodzeniem metrowej wysokości. Niweletę chodnika należy dostosować do: istniejącego krawężnika przy parkingu. Czasie prowadzenia robót należy zapewnić pracownikom i studentom dojście do budynków. Po zakończeniu robót należy wykonać inwentaryzację geodezyjną obejmującą cały zakres robót. Po złożeniu oferty a przed podpisaniem umowy należy przygotować, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogram rzeczowo-finansowy. Należy do minimum ograniczyć brak dostępu do obiektów uczelnianych. Mimo przerwy wakacyjnej budynki będą użytkowane przez pracowników naukowych. Ofertę należy przygotować na podstawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowo zakres robót przedstawiono w ślepym kosztorysie. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. A. Podstawowe dane o terenie Na terenie, który obsługuje droga wewnętrzna znajdują się budynki: Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28, Wydział Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42, Hala WTD przy ul. Wojska Polskiego 38/42, budynek przy ul. Wołyńskiej 33, budynek przy ul. Wołyńskiej 35, Instytut Inżynierii Rolniczej budynek przy ul. Wołyńskiej 50, Pilotowa Stacja Biotechnologii przy ul. Wojska Polskiego 52, Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego 48. B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Ślepy kosztorys wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników. 2. Mapa terenu. 3. Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja geodezyjna) są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 7. stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych; 8. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 9. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały, a Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż materiały wskazane w zestawieniach. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOR-MEL Sp. z o.o., Głogowska 214, 60-104 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1332085,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984325,51

  • Oferta z najniższą ceną: 984325,51 / Oferta z najwyższą ceną: 1220331,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.