eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Przebudowa ul. Grunwaldzkiej jako transgranicznej drogi turystycznej do przejścia granicznego Świnoujście - II etap pomiędzy ul. Krzywą a ul. Nowokarsiborską. Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa chodnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Świnoujście: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej jako transgranicznej drogi turystycznej do przejścia granicznego Świnoujście - II etap pomiędzy ul. Krzywą a ul. Nowokarsiborską. Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa chodnika.
Numer ogłoszenia: 20323 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej jako transgranicznej drogi turystycznej do przejścia granicznego Świnoujście - II etap pomiędzy ul. Krzywą a ul. Nowokarsiborską. Budowa ścieżki rowerowej i przebudowa chodnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: budowa ścieżki rowerowej oraz przebudowa chodnika po stronie północno - zachodniej ulicy Grunwaldzkiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Mazowiecką do skrzyżowania z ul. Nowokarsiborską. Zakres rzeczowy zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ p.n.: Zakres rzeczowo - finansowy oraz dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do SIWZ, której wykaz znajduje się w załączniku nr 2.2 do SIWZ. Orientacyjne ilości najważniejszych elementów robót są następujące: - chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1900 m2; - ścieżka rowerowa z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1590 m2; - zatoka autobusowa z kostki kamiennej rzędowej 16/18 cm - 200 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.31 - Roboty w zakresie budowy podwyższonych autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) wykonali z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania - roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - budowę lub przebudowę dróg o wartości minimalnej 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających, c) zapewnią w realizacji udział osób posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w branży drogowej, d) złożą ofertę zgodnie wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie, Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w lit. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami: - załącznik nr 2.1 do SIWZ (zał. nr 1 do umowy) - należy wypełnić; - załącznik nr 2.2 do SIWZ (zał. nr 2 do umowy) - należy zaakceptować przez podpisanie; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie składa każdy z tych wykonawców), 3. Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty składa każdy z tych wykonawców, a ponadto składają dokument - pełnomocnictwo, w którym ustanawiają pełnomocnika (jednego z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Informację o a) przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia firmy jest krótszy - w tym okresie, b) posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. a) składa każdy z wykonawców, dokumenty wymagane pkt. b) składają wykonawcy wspólnie. 5. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć) lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami, 6. Wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - robót budowlanych w tym co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie - budowę lub przebudowę dróg o wartości minimalnej 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ), 7. Aktualne zaświadczenia: a) naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty składa każdy z wykonawców, 8. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty składają wszyscy, których dotyczy przepis u każdego z tych wykonawców, 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument składa każdy z wykonawców, 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 300.000, 00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich, 12. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wnoszone jest jedno wadium, 13. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3. SIWZ). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia upoważnienia osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swinoujscie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Inżyniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.