eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na usługę zorganizowania turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego dla osób niepełnosprawnych wraz ze szkoleniem z zakresu obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Wrocław: Przetarg nieograniczony na usługę zorganizowania turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego dla osób niepełnosprawnych wraz ze szkoleniem z zakresu obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych
Numer ogłoszenia: 203124 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 72 21 860, faks 71 72 21 869.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę zorganizowania turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego dla osób niepełnosprawnych wraz ze szkoleniem z zakresu obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz z treningami umiejętności i kompetencji społecznych dla potrzeb realizacji projektu systemowego Postaw na aktywność realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław. CPV: 85312500-4, 80500000-9, 80533200-1 Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: 1.Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera wraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych dla 22 osób niepełnosprawnych wraz z 4 opiekunami, zamieszkujących w Powiecie Wrocławskim. 2.Turnus będący przedmiotem zamówienia będzie trwał 21 dni. 3. Termin realizacji 08.09.2010 r. -29.09.2010 r. z różnicą do dwóch dni 4.Wykonawca turnusu zapewni dojazd i powrót dla uczestników, opiekę pilota lub kierownika turnusu podczas podróży, postoje w czasie podróży dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, zakwaterowanie w ośrodku rehabilitacyjnym położonym nad morzem na terenie Polski, wyżywienie - 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacje, podwieczorek stołówka na miejscu z zastrzeżeniem zapewnienia prowiantu w czasie podróży w dniu powrotu. 5.Dodatkowo zostaną zorganizowane nieodpłatne imprezy o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym np. wieczorek zapoznawczy, ognisko, wycieczki krajoznawcze. 6.W trakcie turnusu każdy uczestnik skorzysta z min. 20 zabiegów zgodnie z zaleceniem lekarskim. 7.W ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych zostaną przeprowadzone: a kurs obsługi komputera 30 godzin, b treningi kompetencji i umiejętności społecznych 27 godzin, 8.Przeprowadzone zajęcia praktyczne kursu obsługi komputera winny stanowić powyżej 90% z ogólnej liczby godzin. 9.Wykonawca winien zapewnić materiały dydaktyczne i zaświadczenie o ukończeniu kursu, treningów i poradnictwa wyposażone w logo EFS zgodnie z zasadami promocji POKL oraz posiadać zaświadczenia o statucie Centrum Egzaminacyjnego ECCC lub ECDL lub równoważne. 10.Wykonawca winien przygotować programy kursu, treningów i poradnictwa odzwierciedlające zakres zrealizowanego materiału oraz udokumentować prowadzenie zajęć w formie konspektów, dzienników i listy obecności uczestników turnusu. 11.Wykonawca winien prowadzić dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć oraz zachować dodatkowy komplet materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. 12.Wykonawca turnusu winien zapewnić minimum 2 wykładowców trenerów posiadających kwalifikacje do prowadzenia ww zajęć np. doradca zawodowy, psycholog terapeuta, informatyk. 13.Sprzęt komputerowy i biurowy wykorzystany podczas zajęć praktycznych nie może być starszy niż 3 lata. 14.Sale wykładowe, w których będą odbywały sie zajęcia winny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich i z dysfunkcją narządu wzroku, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 15.Budynki, w których zostanie zorganizowany ww turnus będą przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i z dysfunkcją narządu wzroku. 16.Na terenie ośrodka powinno znajdować się boisko oraz wypożyczalnia sprzętu rekreacyjno-sportowego bez dodatkowych opłat. 17.Pokoje, w których zostaną zakwaterowani uczestnicy turnusu będą 2, 3 osobowe, dodatkowo wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, stoliki i krzesła wyklucza się łóżka piętrowe, TV i telefon, z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody. 18.Wykonawca turnusu winien posiadać doświadczenie w organizacji szkoleń o charakterze aktywizującym dla osób niepełnosprawnych. 19. Wykonawca turnusu winien opłacić ubezpieczenie NW dla uczestników turnusu oraz zadbać o przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego np. poprzez zakaz nadużywania alkoholu na terenie ośrodka. 20. Wykonawca turnusu winien posiadać odpowiednia bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski i zabiegowy. 21. Wykonawca turnusu będzie posiadał aktualny wpis do rejestru organizatorów i ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup zorganizowanych grup turnusowych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne, korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, rodzaj szkoleniowy z kursem komputerowym dla osób z dysfunkcją: narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcja narządu słuchu, z dysfunkcja narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym, z choroba psychiczną, z epilepsją, ze schorzeniami układu krążenia, z innymi dysfunkcjami lub schorzeniami niż ww wymienione. 22. Zorganizowania turnusu nie można powierzyć innemu podmiotowi, natomiast dopuszcza się zorganizowanie kursu obsługa komputera oraz treningów umiejętności i kompetencji psychospołecznych poprzez powierzenie zadania innemu podmiotowi, związanemu umową. 23. Turnus rehabilitacyjny musi być zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 214 poz. 1407 ze zm. oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. Dz. U. Nr 230, poz. 1694. 24. Wykonawca udostępni wszelkie dokumenty, w tym finansowe, związane z realizacją turnusu na każde żądanie zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty dokonujące kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu projektu systemowego Postaw na aktywność. Zapłata za wykonaną usługę zostanie wypłacona w dwóch częściach: 1.Zaliczkowo do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu zostanie wypłacone dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. Dz. U. Nr 230, poz. 1694 w wysokości do 40% wartości zamówienia z rachunku bankowego wyodrębnionego przy Powiecie Wrocławskim do obsługi środków PFRON na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.Powykonawczo, po zakończeniu turnusu, w terminie 60 dni od daty prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury, zostanie wypłacona należność współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Płatność ta zostanie uregulowana z rachunku bankowego wyodrębnionego dla celów projektowych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu na konto wskazane przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo Zamówień Publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu, dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oswiadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z tresci załaczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikac, iż ww warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością w zakresie podobnym z przedmiotem zamówienia o wartości min. 70.000,00zł brutto każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone w załączniku nr 4 do SIWZ. Referencje lub równoważny inny dokument od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazana dostawa w załączniku nr 4 do SIWZ, została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca turnusu będzie posiadał aktualny wpis do rejestru organizatorów i ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup zorganizowanych grup turnusowych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne, korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, rodzaj szkoleniowy z kursem komputerowym dla osób z dysfunkcją: narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcja narządu słuchu, z dysfunkcja narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z epilepsją, ze schorzeniami układu krążenia, z innymi dysfunkcjami lub schorzeniami niż ww wymienione.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - lokalizacja ośrodka, tj. odległość od plaży - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy, w formie pisemnego aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, sekretariat pok. 431.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, sekretariat pok. 431.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, tytuł projektu Postaw na aktywność..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.