eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › dostawy środków czystości do Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Płock: dostawy środków czystości do Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku
Numer ogłoszenia: 20289 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa , pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków czystości do Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa w Płocku, zgodnie z zestawieniem i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w siwz, w okresie do 31 sierpnia 2012 r. (środki dezynfekcyjne, bakteriobójcze, myjące, środki do pielęgnacji powierzchni, papier toaletowy, ręczniki papierowe typu ZZ, worki na odpady, rękawice gumowe, gąbki itp.). Środki biobójcze zaoferowane zamawiającemu, w okresie obowiązywania umowy, muszą być dopuszczone do obrotu na podstawie pozwolenia na obrót produktem biobójczym wydanym przez ministra właściwego do spraw zdrowia.W przypadku wycofania produktu biobójczego z obrotu wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie zamawiającego i zaproponuje środek zamienny równoważny. Wykonawca dostarcza środki czystości, na swój koszt, do następujących obiektów zamawiającego: Miejskiego Centrum Sportu, Płock, ul. Sportowa 3, Pływalni Miejskiej Jagiellonka, Płock, ul. 3 Maja 4, Pływalni Miejskiej w Płocku, ul. Kobylińskiego 28, Pływalni Miejskiej Podolanka, Płock, ul. Czwartaków 6, Hali Sportowej - Borowiczki, Płock, ul. Korczaka 10, Sali Sportowej, Płock, pL. Dąbrowskiego 2a. Wykonawca dostarcza środki czystości, nie częściej niż raz w miesiącu, po otrzymaniu zamówienia (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) od zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia, chyba że w zamówieniu podano dłuższy termin, własnym środkiem transportu na poszczególne obiekty, na koszt wykonawcy, w ilości podanej w zamówieniu. Rozładunku dostawy, w tym wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego, dokonuje pracownik wykonawcy. Wykonawca dostarcza zamawiającemu (na wszystkie obiekty) wraz z pierwszą dostawą, karty charakterystyki na oferowane środki czystości (na każdy produkt niebezpieczny), zgodne z obowiązującymi przepisami. W okresie obowiązywania umowy zamawiający musi posiadać aktualne karty charakterystyki na dostarczane przez wykonawcę środki czystości. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków czystości - wykonawca dostarcza aktualne. Opakowania na środki czystości winny być zamknięte fabrycznie. Opakowania wymienione w siwz w dziale II ust. 1 w tabeli - do poz. 1 do 26 powinny zawierać w szczególności: etykietę producenta z jego nazwą, nazwą produktu, informacjami dot. produktu w języku polskim i powinny być oznaczone terminem ważności. Oznakowanie opakowania winno uwzględniać wymogi zgodnie z obowiazującymi przepisami. W przypadku dostawy środków niespełniających norm jakościowych (np. zanieczyszczenia), w uszkodzonych pojemnikach, bez aktualnych kart charakterystyki, w opakowaniach niespełniających określonych wymogów, wykonawca ma obowiązek wymienić przedmiot dostawy w całości lub części w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Wykonawca gwarantuje należytą jakość towaru przez okres 6 miesięcy od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Jeżeli w powyższym okresie ujawnią się wady towaru, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zawiadomienia o wadach. Za dni robocze uważa się wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo uznanych za święta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dział II siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.40.00 - Gliceryna 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.12.00 - Detergenty 39.22.43.20 - Gąbki 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) przedłużenia terminu wykonania umowy do czasu wyczerpania kwoty, o której mowa w § 1 ust. 2 umowy, w przypadku gdy do dnia 31.08.2012 r. nie zostanie ona wyczerpania, 2) dostarczanego asortymentu i związanych z tym cen jednostkowych towarów (produktów biobójczych), w przypadku wycofania produktu biobójczego z obrotu, 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane przez Wykonawcę, 4) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej (jak np. huragany, powodzie, trzęsienie ziemi) lub innych zdarzeń (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektów zamawiającego przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=0Tl8K7T3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-402 Płock, pl. J. Dąbrowskiego 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 11:00, miejsce: MZOS J.B. 09-402 Płock, pl. J. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.