eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/28/2007 USŁUGA PRALNICZA W 2008.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Opole: P/28/2007 USŁUGA PRALNICZA W 2008.
Numer ogłoszenia: 202600 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 171973 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/28/2007 USŁUGA PRALNICZA W 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego są usługi pralnicze w 2007 roku. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wykonywane na rzecz zamawiającego. CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pranie bielizny szpitalnej będącej własnością zamawiającego wraz z transportem i polega na: a) Przywożeniu bielizny czystej trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), również w [długie weekendy] i święta w godzinach porannych (do godz. 900) własnym transportem oraz odbiorze brudnej bielizny zapakowanej płócienne worki. Koszty transportu bielizny ponosi wykonawca. b) Praniu bielizny szpitalnej połączonym z pełną dezynfekcją chemiczno - termiczną zgodnie z zaleceniami PZH (wykonawca musi zapewnić środki dezynfekcyjne) c) Praniu i dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej materacy i poduszek (w tym z pierza). d) Krochmaleniu wybranych asortymentów bielizny (obrusów, serwet, odzieży fasonowej, bielizny pościelowej, parawanów) e) Praniu połączonym z dezynfekcją chemiczno - termiczną pozostałego asortymentu: materace, koce, kołdry etc. f) Maglowaniu bielizny pościelowej g) Prasowaniu bielizny fasonowej h) Segregacji poszczególnych asortymentów bielizny, a następnie pakowaniu w perforowane worki foliowe przeźroczyste w ilościach dla poszewek - 15 szt., dla poszew - 10 szt. dla prześcieradeł - 10 szt.; segregacja musi obejmować podział na komórki organizacyjne Zamawiającego. i) Zafoliowaniu bielizny fasonowej transportowanej na wieszakach j) Bieżącym (wg.potrzeb) naprawianiu szwalniczym (przyszywanie guzików, zszywanie pęknięć, wymiana zamków, i napów, wymiana wsypów w poduszkach z pierza) k) Transporcie bielizny środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny jak również przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej l) Myciu i dezynfekcji pojazdów oraz środków transportu przeznaczonych do transportu bielizny m) Na czas realizacji zamówienia wykonawca udostępni do użytkowania Zamawiającego dwa wózki transportowe (kosze zbiorcze) służące do składowania worków z brudną bielizną w części brudnej pralni i minimum jeden do transportu prania czystego; n) Dostawa czystej pościeli musi się odbywać w wózkach transportowych (kosze zbiorcze) służących do transportu bielizny czystej (Zamawiający dopuszcza rotację wózków transportowych, o których mowa w ppkt. m) i n) z zachowaniem zasady, iż wózek dostarczany jest po procesie mycia i dezynfekcji) o) Do każdej faktury VAT zamawiający wymaga załączenia szczegółowego rozliczenia ilości prania z podziałałem na komórki organizacyjne wg kolejności przekazanej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy p) Wykonawca będzie się rozliczał z zamawiającym pod względem asortymentu (szt.) i ilości (kg) q) Maksymalny okres rotacji bielizny wynosi 5 dni. 3. Dodatkowe wymagania: a) przedstawianie zamawiającemu wyników badań na czystość mikrobiologiczną wypranej pościeli jeden raz na miesiąc w trakcie realizacji umowy b) odbiór i transport bielizny brudnej i czystej musi być zorganizowany z zachowaniem wymogów sanitarnych - dopuszczenie przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną środków transportu do przewozu bielizny szpitalnej. c) kontrola jakości [czystego] prania odbywać się będzie zgodnie z procedurami Zamawiającego na podstawie KARTY OCENY JAKOŚCI PRANIA - załącznik nr 6 4. Usługi dotyczą bielizny szpitalnej w następującym asortymencie i ilościach: Rodzaj bielizny Szacunkowa ilość brudnej bielizny przeznaczonej do prania w ciągu miesiąca w kg poszwa, poszewka, prześcieradło, ręcznik, ścierka, podkład, obrus, zasłona, firanka, serwetka, pidżama, worki płócienne, pokrowiec na materac 4.940 kg fartuch biały, garsonka, ubranie lekarskie, ubranie robocze, odzież ochronna-sezonowa 1.300 kg koc, poduszka, kołdra, materac i pozostałe 260 kg Łącznie miesięcznie 6.500 kg Łącznie rocznie 78.000 kg 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Bielizna musi być wyprana, wyprasowana, wymaglowana, posegregowana z zastosowaniem reżimu sanitarnego zgodnego z wymogami obowiązującymi dla szpitala. 7. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczanej bieliźnie zamawiający wyśle do oferenta zawiadomienie wraz z protokołem stwierdzającym wady, a oferent wymieni bezzwłocznie uszkodzoną bieliznę na pełnowartościową. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 9. Termin realizacji zamówienia - 01.01.2008 do 31.12.2008 10. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN comiesięcznie. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 175500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pralnia WOD-CHEM S.C., ul. Artyleryjska 1, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 175500
  • Oferta z najniższą ceną: 175500 / oferta z najwyższą ceną: 273000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.