eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/28/2007 USŁUGA PRALNICZA W 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Opole: P/28/2007 USŁUGA PRALNICZA W 2008
Numer ogłoszenia: 171973 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/28/2007 USŁUGA PRALNICZA W 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego są usługi pralnicze w 2007 roku. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wykonywane na rzecz zamawiającego. CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pranie bielizny szpitalnej będącej własnością zamawiającego wraz z transportem i polega na: a) Przywożeniu bielizny czystej trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), również w [długie weekendy] i święta w godzinach porannych (do godz. 900) własnym transportem oraz odbiorze brudnej bielizny zapakowanej płócienne worki. Koszty transportu bielizny ponosi wykonawca. b) Praniu bielizny szpitalnej połączonym z pełną dezynfekcją chemiczno - termiczną zgodnie z zaleceniami PZH (wykonawca musi zapewnić środki dezynfekcyjne) c) Praniu i dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej materacy i poduszek (w tym z pierza). d) Krochmaleniu wybranych asortymentów bielizny (obrusów, serwet, odzieży fasonowej, bielizny pościelowej, parawanów) e) Praniu połączonym z dezynfekcją chemiczno - termiczną pozostałego asortymentu: materace, koce, kołdry etc. f) Maglowaniu bielizny pościelowej g) Prasowaniu bielizny fasonowej h) Segregacji poszczególnych asortymentów bielizny, a następnie pakowaniu w perforowane worki foliowe przeźroczyste w ilościach dla poszewek - 15 szt., dla poszew - 10 szt. dla prześcieradeł - 10 szt.; segregacja musi obejmować podział na komórki organizacyjne Zamawiającego. i) Zafoliowaniu bielizny fasonowej transportowanej na wieszakach j) Bieżącym (wg.potrzeb) naprawianiu szwalniczym (przyszywanie guzików, zszywanie pęknięć, wymiana zamków, i napów, wymiana wsypów w poduszkach z pierza) k) Transporcie bielizny środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny jak również przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej l) Myciu i dezynfekcji pojazdów oraz środków transportu przeznaczonych do transportu bielizny m) Na czas realizacji zamówienia wykonawca udostępni do użytkowania Zamawiającego dwa wózki transportowe (kosze zbiorcze) służące do składowania worków z brudną bielizną w części brudnej pralni i minimum jeden do transportu prania czystego; n) Dostawa czystej pościeli musi się odbywać w wózkach transportowych (kosze zbiorcze) służących do transportu bielizny czystej (Zamawiający dopuszcza rotację wózków transportowych, o których mowa w ppkt. m) i n) z zachowaniem zasady, iż wózek dostarczany jest po procesie mycia i dezynfekcji) o) Do każdej faktury VAT zamawiający wymaga załączenia szczegółowego rozliczenia ilości prania z podziałałem na komórki organizacyjne wg kolejności przekazanej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy p) Wykonawca będzie się rozliczał z zamawiającym pod względem asortymentu (szt.) i ilości (kg) q) Maksymalny okres rotacji bielizny wynosi 5 dni. 3. Dodatkowe wymagania: a) przedstawianie zamawiającemu wyników badań na czystość mikrobiologiczną wypranej pościeli jeden raz na miesiąc w trakcie realizacji umowy b) odbiór i transport bielizny brudnej i czystej musi być zorganizowany z zachowaniem wymogów sanitarnych - dopuszczenie przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną środków transportu do przewozu bielizny szpitalnej. c) kontrola jakości [czystego] prania odbywać się będzie zgodnie z procedurami Zamawiającego na podstawie KARTY OCENY JAKOŚCI PRANIA - załącznik nr 6 4. Usługi dotyczą bielizny szpitalnej w następującym asortymencie i ilościach: Rodzaj bielizny Szacunkowa ilość brudnej bielizny przeznaczonej do prania w ciągu miesiąca w kg poszwa, poszewka, prześcieradło, ręcznik, ścierka, podkład, obrus, zasłona, firanka, serwetka, pidżama, worki płócienne, pokrowiec na materac 4.940 kg fartuch biały, garsonka, ubranie lekarskie, ubranie robocze, odzież ochronna-sezonowa 1.300 kg koc, poduszka, kołdra, materac i pozostałe 260 kg Łącznie miesięcznie 6.500 kg Łącznie rocznie 78.000 kg 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Bielizna musi być wyprana, wyprasowana, wymaglowana, posegregowana z zastosowaniem reżimu sanitarnego zgodnego z wymogami obowiązującymi dla szpitala. 7. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczanej bieliźnie zamawiający wyśle do oferenta zawiadomienie wraz z protokołem stwierdzającym wady, a oferent wymieni bezzwłocznie uszkodzoną bieliznę na pełnowartościową. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 9. Termin realizacji zamówienia - 01.01.2008 do 31.12.2008 10. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN comiesięcznie. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1. Opis warunków udziału w postępowaniu O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. wykonawcy posiadający w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zakres określony przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: wykonawcy: - posiadający doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonywaniem usług pralniczych dla szpitali (wartość zamówienia nie mniejsza niż 70% ceny ofertowej dla minimum 1 usługi) oraz - dysponujący personelem nadzorującym (minimum 1 osoba) świadczenie usługi z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie nadzorowania usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, a także - zatrudniający minimum 10 pracowników wykonujących czynności transportowe, prania i dezynfekcji bielizny pościelowej oraz związane z kontrolą jakości wypranej bielizny i jej naprawy - posiadający sprzęt (zapewniający technologię prania) zgodny z wymogami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 ze zmn. (Dz. U. nr 116 poz. 985). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w przedmiocie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł., polisa ważna minimum przez okres związania ofertą. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, muszą być poświadczone przez wykonawcę. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają zostać załączone do oferty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4. Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymienione poniżej: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;- wg załącznika nr 4 WYKAZ OBIEKTÓW DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU; - Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 POTENCJAŁ KADROWY. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole, Dział Administracyjo-Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.