eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › sukcesywne dostawy sprzętu endoskopowego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Gdynia: sukcesywne dostawy sprzętu endoskopowego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 202570 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy sprzętu endoskopowego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt endoskopowy, 412 szt., 4 zestawy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: - wadium: 3 786 zł , w tym: GRUPA 1 -770 zł, GRUPA 2 - 1 100 zł, GRUPA 3 - 1 1196 zł, GRUPA 4 - 556 zł, GRUPA 5 - 164 zł - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 3 300 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), dla GRUPY 2 - 4 600 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych), dla GRUPY 3 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), dla GRUPY 5 - 700 zł (słownie: siedemset złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę. III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. legitymują się wykonaniem , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy/dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzęt endoskopowy) o wartości brutto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 27 000 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 4 100 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość dostawy/dostaw nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) złożenie oświadczenia zgodnego z treścią art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605). B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 3 300 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), dla GRUPY 2 - 4 600 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych), dla GRUPY 3 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), dla GRUPY 5 - 700 zł (słownie: siedemset złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę. Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. b) złożenie oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) złożenie wykazu dostawy/dostaw odpowiadających/cej swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , b) złożenie dokumentów potwierdzających, że dostawa/dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane należycie. c) złożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.A lit.a), b), c), d) oraz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.12.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych, b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną, c) Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 13/08/2008 pod numerem 2008/S 156-210701

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trójpalczasty chwytak kolonoskopowy, cewnik do dróg żółciowych i trzustkowych, szczypczyki biopsyjne, igły do obliteracji krwawiących naczyń, trójświatłowy papilotom. 64 szt, 4 zestawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszyczki Dormia, balon wysokociśnieniowy, aparat do kontrolowanego napełniania balonów, prowadnik, trójświatłowy zagięty papilotom, zestaw papilotom + prowadnik, koszyk do polipów, szczotki do czyszczenia kanałów biopsyjnych, reduktor do kanału operacyjnego duodenoskopu. 64 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty powlekane, balon do ekstrakcji złogów, opaski do podwiązywania żylaków przełyku, igła do obliteracji krwawiących naczyń, cewniki do ERCE, koszyczek Dormia, papilotom cięciowy zagięty. 48 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sfinkterotom obrotowy, proteza typu Amsterdam, zestaw do protezowania, klips hemostatyczny. 196 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. 40 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.