eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa materiałów biurowych, druków medycznych, tuszy i tonerów (tzw.cartridge) do drukarek oraz kopiarek.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Przemyśl: Dostawa materiałów biurowych, druków medycznych, tuszy i tonerów (tzw.cartridge) do drukarek oraz kopiarek.
Numer ogłoszenia: 201179 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 132434 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, druków medycznych, tuszy i tonerów (tzw.cartridge) do drukarek oraz kopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Materiały biurowe - 93 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 2. Koperty z nadrukiem na zdjęcia rentgenowskie - 3 rozmiary - łącznie 4.500 szt; 3. Tusze i tonery (cartridge) do drukarek i kopiarek - 64 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; 4. Druki, rejestry medyczne i książki ewidencji księgowej - 17 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 22.86.13.00 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94013,2 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały biurowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Sp. z o.o., Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42499.75
  • Oferta z najniższą ceną: 42499.75 / oferta z najwyższą ceną: 42499.75
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koperty RTG.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Sp. z o.o., Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3780.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3780.00 / oferta z najwyższą ceną: 5000.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tusze i tonery do drukarek oraz kopiarek - tzw. cartridge.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Sp. z o.o., Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42376.94
  • Oferta z najniższą ceną: 42376.94 / oferta z najwyższą ceną: 62530.50
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Druki, rejestry medyczne i książki ewidencji księgowej..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poligrafia Bro-Kal S.C. Marcin Kaleta, Bogusław Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Mąchocice Kapitulne 90 ; Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5356.51
  • Oferta z najniższą ceną: 5356.51 / oferta z najwyższą ceną: 5356.51
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.