eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-10

Grajewo: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych.
Numer ogłoszenia: 20064 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grajewskiego , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2738479, 2738463, faks 0-86 2738462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań. Postępowanie w zakresie: Zadanie I: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych ul. Wiórowa (wraz z budową skrzyżowań z ulicami: Przemysłową, Fabryczną i Robotniczą) - na długości 1048 m - ( ul. Wiórowa od km 0+000 ÷ 0+765; ul. Przemysłowa od km 0+000 ÷ 0+230; ul. Robotnicza od km 0+000 ÷ 0+053), Zamawiający prowadzi w ramach zadań własnych i Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DROG LOKALNYCH 2008-2011, Zadanie II: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych - ulica Wiórowa (odcinek przejściowy) - na długości 32,5 m od km 0+765 do km 0+797,50), Zamawiający prowadzi w ramach zadań własnych, Zadanie III: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych - przebudowa ulicy Robotniczej (budowa nawierzchni jezdni, kan. Deszczowej i linii oświetleniowej na odcinku przejściowym od km 0+053,00 do km 0+122,00), na podstawie art. 16 prawa zamówień publicznych prowadzi w imieniu i na rzecz Miasta Grajewo, na podstawie stosownego porozumienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1). Zadanie I: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych ul. Wiórowa (wraz z budową skrzyżowań z ulicami: Przemysłową, Fabryczną i Robotniczą) - na długości 1048 m - ( ul. Wiórowa od km 0+000 ÷ 0+765; ul. Przemysłowa od km 0+000 ÷ 0+230; ul. Robotnicza od km 0+000 ÷ 0+053): A. BRANŻA DROGOWA I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE II. ROBOTY ZIEMNE III. ODWODNIENIE KORPUSU DROGI IV. PODBUDOWY V. NAWIERZCHNIA VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE VII. OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU VII. ELEMENTY ULIC VIII. INNE ROBOTY B. KANALIZACJA DESZCZOWA B1. KOLEKTOR GŁÓWNY I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE II. ROBOTY DROGOWO - ROZBIÓRKOWE III. ROBOTY ZIEMNE - WYKOPY I PODSYPKA IV. POMPOWANIE WODY V. ROBOTY DEMONTAŻOWE VI. KANAŁY I STUDZIENKI KANALIZACJI DESZCZOWEJ VII. INWENTARYZACJA GEODEZYJNA VIII. ZASYPANIE WYKOPÓW IX.ROBOTY DROGOWO-ODTWORZENIOWE B2. PRZYKANALIKI X. ROBOTY POMIAROWE XI. ROBOTY DROGOWO-ROZBIÓRKOWE XII. ROBOTY ZIEMNE -WYKOPY I PODSYPKA XIII. KANAŁY I STUDZIENKI XIV. INWENTARYZACJA GEODEZYJNA XV. ZASYPANIE WYKOPÓW XVI. ROBOTY DROGOWO-ODTWORZENIOWE C. BRANŻA ELEKTRYCZNA (OŚWIETLENIE ULICZNE) I. DEMONTAŻ URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO II. MONTAŻ URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO D. BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA I. BUDOWA KANALIZACJI PIERWOTNEJ II. PRZEBUDOWA KABLI ROZDZIELCZYCH MIEDZIANYCH III. PRZEBUDOWA KABLI ŚWIATŁOWODOWYCH IV. POMIARY KABLI ROZDZIELCZYCH MIEDZIANYCH V. POMIARY KABLI ŚWIATŁOWODOWYCH VI. DEMONTAŻ KANALIZACJI I KABLI E. BRANŻA WODOCIĄGOWA I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE II. ROBOTY DROGOWE - ROZBIÓRKOWE III. ROBOTY ZIEMNE-WYKOPY I PODSYPKA WRAZ Z WYKOPAMI DO DEMONTAŻU RUR IV. ROBOTY DEMONTAŻOWE V. PRZECISK VI. ROBOTY MONTAŻOWE VII. PRÓBA SZCZELNOŚCI VIII. INWENTARYZACJA GEODEZYJNA IX. ZASYPANIE WYKOPÓW IX. ROBOTY DROGOWE-ODTWORZENIOWE F. BRANŻA ELEKTRYCZNA I. DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ LINII NAPOWIETRZNEJ NN - Linia nn przy ul. Przemysłowej II. MONTAŻ NAPOW. LINII NN III. DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ LINII NAPOWIETRZNEJ NN. ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE LINII NERGETYCZNEJ - Linia nn przy ul. Wiórowej IV. MONTAŻ LINII KABLOWEJ I NAPOWIETRZNEJ V. MONTAŻ WEWNĘTRZNYCH LINII ZASILAJĄCYCH. ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE BUDOWY LINII ENERGETYCZNYCH VI. PRZEŁOŻENIE I ZABEZPIECZENIE KABLI SN 15 kV. ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE BUDOWY LINII ENERGETYCZNYCH 2). Zadanie II: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych - ulica Wiórowa (odcinek przejściowy) - na długości 32,5 m od km 0+765 do km 0+797,50): A. BRANŻA DROGOWA I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE II. ROBOTY ZIEMNE III. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO IV. PODBUDOWY V NAWIERZCHNIA VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE VII.OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU VIII. ELEMENTY ULIC B. BRANŻA KANALIZACYJNA I. KOLEKTOR GŁÓWNY - ul. Wiórowa do dz. Nr 3301/20 ROBOTY ZIEMNE-WYKOPY I PODSYPKA WRAZ Z WYKOPAMI DO DEMONTAŻU RUR II. KANAŁY I STUDZIENKI KANALIZACJI DESZCZOWEJ III. ZASYPANIE WYKOPÓW IV. PRZYKANALIKI Z WPUSTAMI DESZCZOWYMI - ul. Wiórowa do dz. 3301/20 ROBOTY POMIAROWE V. ROBOTY ZIEMNE - WYKOPY I PODSYPKA VI. KANAŁY I STUDZIENKI VII. ZASYPANIE WYKOPÓW Zadanie III Przedmiot zamówienia pn Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych - budowa ulicy Robotniczej (odcinek przejściowy od km 0+053,00 do km 0+122,00) . I. Nawierzchnia jezdni II. Kanalizacja deszczowa III. Oświetlenie uliczne oraz sieć telekomunikacyjna Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Stan istniejący: zamówienie realizowane będzie w pasie drogowym ulic: Wiórowej, Przemysłowej, Robotniczej i Fabrycznej. Zamówienie realizowane będzie w pasie drogowym, ulic Wiórowej, Przemysłowej, Robotniczej i Fabrycznej . Istniejące drogi o nawierzchni bitumicznej stanowią dojazd do przemysłowej części miasta. Z tego względu należy poprzez właściwą organizację ruchu zapewnić dostępność do istniejących w tej części miasta zakładów produkcyjnych i innych firm. Na całej długości drogi występują różnego rodzaju odkształcenia, deformacje i zniszczenia (dziury i nierówności). Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy prawo budowlane oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, wymaganiom projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru. Wykonawca powinien we własnym zakresie i na własny koszt: przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy, uzgodnić go z Zarządcą Drogi oraz KPP w Grajewie, uzyskać zatwierdzenie projektu, oraz dokonać właściwego oznakowania ulic, Projekt ten winien uwzględniać konieczność zapewnienia dojazdu do istniejących w sąsiedztwie ulic obiektów, w czasie trwania budowy. zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, uporządkować teren budowy po zakończeniu budowy, ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w projekcie umowy, pokryć opłaty związane z zajęciem pasa drogowego (wystąpić o ich naliczenie do Urzędu Miasta Grajewo i Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie), pokryć koszty wyłączenia energii elektrycznej. 1Materiały z rozbiórki takie jak: kratki ściekowe, pokrywy studni kanalizacyjnych należy przekazać do ZDP w Grajewie ul. Fabryczna 4, pozostałe materiały pochodzące z rozbiórki należy zutylizować na koszt Wykonawcy. Wywóz gruzu i innych materiałów rozbiórkowych w miejsca wskazane przez Zamawiającego, na terenie Miasta Grajewo, na odległość do 5 km. Drewno pochodzące z wycinki drzew w pasie drogowym drogi powiatowej, należy protokolarnie przekazać do ZDP w Grajewie, ul. Fabryczna 4, natomiast z pasa drogowego ulicy miejskiej do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Grajewie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 70.000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 22 1020 1332 0000 1902 0037 940 z adnotacją wadium - Zadanie I: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych ul. Wiórowa (wraz z budową skrzyżowań z ulicami: Przemysłową, Fabryczną i Robotniczą) - na długości 1048 m - ( ul. Wiórowa od km 0+000 ÷ 0+765; ul. Przemysłowa od km 0+000 ÷ 0+230; ul. Robotnicza od km 0+000 ÷ 0+053), Zadanie II: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych - ulica Wiórowa (odcinek przejściowy) - na długości 32,5 m od km 0+765 do km 0+797,50), Zadanie III: Poprawa dostępności do przemysłowej części Miasta Grajewo z sieci dróg krajowych- przebudowa ulicy Robotniczej (budowa nawierzchni jezdni, kan. deszczowej i linii oświetleniowej na odcinku przejściowym od km 0+053,00 do km 0+122,00). 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-02-08, sposób przekazania: Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania oferta. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg posiadania niezbędnej wiedzy i niezbędnego doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej po jednym zamówieniu na roboty budowlane polegające na wykonaniu: kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości min. 900 m, linii energetycznej o długości co najmniej 850 m, nawierzchni jezdni ulicy kategorii minimum KR- 3 o powierzchni co najmniej 8.000 m2,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma dostęp do narzędzi i urządzeń technicznych wymienionych poniżej tabeli oraz przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi zasobami. 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 50 Mg/h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu, od załadunku do wyładunku, nie przekraczającej 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania -Min. liczba jednostek 1, 2.Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m-Min. liczba jednostek 1, 3.Samochody samowyładowcze 15 t lub większe-Min. liczba jednostek 3, 4.Walec statystyczny samojezdny min. 8t-Min. liczba jednostek 1, 5.Walec statystyczny ogumiony min. 8t.-Min. liczba jednostek 1, 6.Walec wibracyjny min. 8t-Min. liczba jednostek 1, 7.Koparka podsiębierna o pojemności łyżki min. 0,6 m3-Min. liczba jednostek 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą osoby, które posiadają doświadczenie i kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Należy podać informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ponadto: a) kierownik budowy (uprawnienia w specjalności drogowej) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, b) kierownik robót wodno-kanalizacyjnych (uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych) - powinien posiadać min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierownika robót, c) kierownik robót elektrycznych (uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) - powinien posiadać min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierownika robót, d) kierownik robót telekomunikacyjnych (uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej) - powinien posiadać min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierownika robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykaże on, że jego obrót w ostatnim roku obrotowym lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + pozostałe przychody operacyjne + przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty - w wysokości min. 8.000.000,00 zł, oraz że w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2.500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: f.1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego powinno wynikać: jakie podmioty tworzą konsorcjum, wskazywać podmiot uprawniony do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania, określenie celu wspólnych działań jako złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia, wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego uczestnika konsorcjum, z podaniem % udziału w realizacji zamówienia. oznaczenia czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji/rękojmi. f.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. Bi D rozdziału V SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. H. Harmonogramy rzeczowo - finansowe oddzielnie na zadanie I, II i na Zadanie III - zgodnie z formularzem nr 6., stanowiącym załącznik do SIWZ. I. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej uwag. J. Oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej na miejscu robót i nie wnoszeniu uwag z tym związanych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo pokój Nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.