eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego "Jubilat" w miejscowości Lądek Zdrój.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-723e5eb9-9462-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130003,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa postępowania:

Ochrona mienia Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV:

79710000-4 Usługi ochroniarskie
98341140-8 Usługi dozorowania
98341120-2 Usługi portierskie

2. Przedmiotem zamówienia jest fizyczne ochranianie terenu Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój, w tym mienia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i utratą oraz dostępem osób trzecich.

Adres obiektu objętego ochroną mienia: obszar Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” przy ul. Wolności nr 4a, 57-540 Lądek Zdrój.

Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
1) Ochrony mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia użytkowanego przez Zamawiającego na zasadzie dzierżawy, najmu itp. umowy, a także mienia użytkowników obiektów wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie, obszarze Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój.
2) Prowadzenia ochrony z należytą starannością, patrolowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia, ewidencjonowanie ruchu pojazdów i osób trzecich, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń i założonych plomb.
3) Zgłaszania Zamawiającemu usterek oraz naruszeń w zabezpieczeniach obiektu, obszaru i pomieszczeń, monitorowanie informacji z centrali sygnalizacji pożarowej.
4) Ujawniania faktów włamań, kradzieży, niszczenia i dewastacji ochranianego mienia.
5) Ujmowaniu na „gorącym” uczynku (w miarę możliwości) osób dopuszczających się czynów włamania, kradzieży, dewastacji i niszczenia ochranianego mienia oraz powiadamiania organów ścigania w sytuacjach „nie cierpiących” zwłoki.
6) Zabezpieczania miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 5 w celu niedopuszczenia do powiększenia strat do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej za strony Zamawiającego.
7) W sytuacjach „nie cierpiących” zwłoki powiadamianie straży pożarnej oraz właściwych służb technicznych o powstałych zagrożeniach, a także współdziałanie z wymienionymi służbami w celu likwidacji powstałych zagrożeń (np. pożar, wybuch gazu, zalanie wodą, itp.).
8) O godzinie 6.00 otwieranie, a o godz. 22.0 zamykanie drzwi wejściowych do holu głównego, drzwi bocznych, włączanie oświetlenia dziennego/nocnego.
9) Przyjmowanie połączeń telefonicznych przychodzących do obiektu, zapisywanie danych osoby dzwoniącej oraz tematu rozmowy i przekazywania zmianie dziennej zapisanych informacji.
10) Przełączanie przychodzących rozmów telefonicznych do dyżurki pielęgniarskiej na I lub III piętrze.
11) Przyjmowanie od pacjentów i kuracjuszy przebywających w obiekcie zgłoszeń dotyczących awarii i zapisywanie ich w zeszycie awarii, a w godz. 19.00 – 22.00 przekazywanie zgłoszeń do konserwatora dyżurnego.
12) Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek TV, w tym: zapisywanie w zeszycie awarii, przekazanie informacji Gościom: „zgłoszenie zostało przyjęte, usterka zostanie zgłoszona do serwisu”.
13) Udostępniania klucza do blokady parkingowej oraz zapisywania w zeszycie imienia i nazwiska, obiektu, nr pokoju, telefonu kontaktowego, tablicy rejestracyjnej, daty od …. do …., wydanie klucza. Przekazania informacji o dokonaniu opłaty (w następnym dniu).
14) Prowadzenia dziennika dyżurów.

Przedmiot zamówienia świadczony będzie:
- w zakresie podstawowym – tj. przez 7 dni w tygodniu w godzinach: od godziny 19.00 do godz. 7.00 przez jednego pracownika;
- ewentualnie w zakresie dodatkowym – w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego na dodatkowe usługi w godzinach innych niż w zakresie podstawowym.
Zamawiający zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę z wyprzedzeniem 3 – dniowym o zapotrzebowaniu na dodatkowe usługi.

Wykonawca odpowiada za działania, bądź zaniechania osób, którymi posługuje się przy wykonaniu, bądź którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy - jak za swoje własne.

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności: fizycznej ochrany terenu objętego przedmiotem zamówienia – o łącznym wymiarze czasu pracy nie niższym niż 1 etat, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 tj. ze zm.). Szczegóły w tym zakresie określają projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Zamawiający zastrzega, zgodnie z dyspozycją art. 60 ustawy Pzp., obowiązek osobistego wykonania kluczowego zadania tj. czynności fizycznej ochrany terenu Szpitala Uzdrowiskowego „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98341140-8 - Usługi dozorowania

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj. ze zm.) odrzucił ofertę Wykonawcy:

Zakładu Usługowo-Budowlanego „WiW-BUD” Andrzej Waszak
ul. płk. Karola Myrka nr 6, 59-220 Legnica

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Podstawa prawna odrzucenia: Zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu”.

Zamawiający po przeanalizowaniu złożonych ofert w w/w postępowaniu stwierdził omyłki rachunkowe w ofercie Zakładu Usługowo-Budowlanego „WiW-BUD” Andrzej Waszak z Legnicy.

W związku z tym wystosował sprostowanie w dniu 14.12.2023 r. do Wykonawcy w tym względzie. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny tj. „że zaproponowane ceny za jedno roboczogodzinę zostały błędnie wpisane winno być 29,50 zł netto oraz 34,00 zł netto”.

Reasumując Zamawiający zobowiązany jest działając zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp. odrzucić ofertę w/w Wykonawcy.

W związku z powyższym Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. unieważnił postępowanie.

Powód unieważnienia: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
(…)”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.