eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511388224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariańska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-052

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 527 44 62

1.5.8.) Numer faksu: (89) 527 44 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://medyk.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5284efc2-9373-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5284efc2-9373-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz utrzymania w czystości posesji Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3 i 3A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.321.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług na rzecz Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3 i 3A, zwanej dalej Szkołą:
1) całodobową ochronę obiektów (budynek Internatu i budynek Szkoły) wraz z terenem zewnętrznym należącym do Szkoły oraz ochronę osób i mienia, realizowaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
2) utrzymanie czystości na terenie Szkoły, tj.:
a) doraźne wykonywanie, w szczególności na terenie wokół chronionych obiektów, chodnikach, traktach, miejscach postojowych i parkingowych, drogach wewnętrznych oraz zewnętrznych stanowiących wjazd lub dojazd do Szkoły, w sposób zapewniający ciągłość ruchu i przejścia, w godzinach od 17.00 do 6.00, prac polegających na:
- odśnieżaniu (rozumianym jako usunięcie śniegu z nawierzchni) oraz wywozie śniegu przy pomocy niezbędnego sprzętu i urządzeń zabezpieczonych przez wykonawcę własnym staraniem i na swój koszt,
- usuwaniu oblodzeń (rozumianym jako utrzymanie szorstkości nawierzchni) poprzez zastosowanie mieszanki soli z piaskiem zabezpieczonej przez wykonawcę własnym staraniem i na swój koszt,
- posypywaniu nawierzchni solą i piaskiem zabezpieczonymi przez wykonawcę własnym staraniem i na swój koszt,
b) sprzątanie powstałych wyniku działania sił przyrody (wiatru, deszczu, burzy, itp.) zanieczyszczeń (konarów, gałęzi, itp.) oraz ich wywiezienie własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w szczególności z terenu wokół chronionych obiektów, chodników, traktów, miejsc postojowych i parkingowych, dróg wewnętrznych oraz zewnętrznych stanowiących wjazd lub dojazd do Szkoły,
c) codzienne usuwanie przedmiotów zakłócających wygląd i estetykę (pojemników po napojach, butelek, kartonów, itp.) znajdujących się w szczególności wokół chronionych obiektów, na chodnikach, traktach, miejscach postojowych i parkingowych, drogach wewnętrznych oraz zewnętrznych stanowiących wjazd lub dojazd do Szkoły.
2. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykorzystywał system monitoringu kamerowego oraz system instalacji alarmowej. Stały posterunek ochrony usytuowany jest w budynku Internatu (czterokondygnacyjny budynek o powierzchni użytkowej 2 960,70 m²).
3. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania zamawiającego dotyczące jego realizacji znajduje się w załącznikach nr 4 – 6 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
2) byli zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306650,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397191,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306650,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia DOGMAT Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony DOGMAT Spółka z o.o.; D&S DOGMAT Spółka z o.o.; Grupa Ochrony DOGMAT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010302597

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

utrzymanie czystości na terenie Szkoły, w tym odśnieżanie i wywóz śniegu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306650,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.