Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00543963/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy Susz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 2786015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,150681,03eabf7adadc26d8ac68787d4afffe54.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy Susz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c7dda7-9816-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015502/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy Susz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518518,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy Susz”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej SWZ „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zarządzanie cmentarzami komunalnymi przy ul. Pieniężnego - Iławskiej w Suszu i w Redakach. 1) Wykonywanie czynności związanych z pochówkiem: a) wskazanie miejsca pochówku, b) prowadzenie ewidencji pochówków; 2) Pobieranie opłat za rezerwację miejsca na cmentarzu; 3) Wydawanie zezwoleń na ustawienie pomnika lub grobowca; 4) Pobieranie i zwrot kaucji na czas budowy pomnika lub grobowca; 5) Zapewnienia na czas trwania umowy komputera i drukarki, z możliwością korzystania z internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć aplikację GROBONET, 6) Zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych; 7) Zapewnienia kadry i nadzoru przy realizacji przedmiotu umowy z wymaganymi kwalifikacjami i uprawnieniami; 8) Przestrzegania przepisów BHP, P.POŻ. oraz doboru osób za pomocą których wykonywać będzie zobowiązania przyjęte na podstawie umowy poprzez pryzmat znajomości przepisów prawa niezbędnych do prawidłowego wykonywania przez Zarządzającego zobowiązań przyjętych na podstawie niniejszej umowy; 9) Wykonania prac nie objętych niniejszą umową, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć, a ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy; 10) Przygotowanie miejsc parkingowych przy ulicy Iławskiej i Pieniężnego i ich obsługa w dniu 1 - ego listopada; 11) Przygotowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, i uporządkowanie terenu przy pomniku żołnierzy poległych w II w.ś., z okazji Święta Niepodległości; 12) Utrzymanie czystości i porządku wokół cmentarzy oraz na terenie parkingów przy ulicy Iławskiej i Pieniężnego; 13) Utrzymanie istniejącej zieleni na terenie cmentarzy (wykaszanie, grabienie, nawożenie); 14) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia znajdujących się na cmentarzach; 15) Konserwacja istniejącego na cmentarzach drzewostanu (usuwanie posuszu, jemioły, wiatrołomów, odrostów korzeniowych); 16) Konserwacja ogrodzenia cmentarzy, w tym naprawa drobnych uszkodzeń, uzupełnianie ubytków farby; 17) Zabezpieczenie na cmentarzach dostatecznej ilości pojemników na nieczystości stałe i utrzymywanie ich w estetycznym stanie; 18) Systematyczny wywóz nieczystości stałych z terenu cmentarzy; 19) Zabezpieczenie na cmentarzach w Suszu ciągłej dostawy wody i regulowanie zobowiązań za jej dostawę; 20) Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na cmentarzach w Suszu; 21) Utrzymanie w należytym stanie kabiny WC znajdującej się przy cmentarzu w Suszu; 22) Utrzymanie alejek na cmentarzach (pielenie, grabienie w okresie letnim; odśnieżanie, posypywanie w okresie zimowym); 23) Wywieszanie w ogólnie dostępnym miejscu regulaminu cmentarzy i aktualnie obowiązującego cennika; 24) Prowadzenie na terenie Susza biura obsługi cmentarzy, czynnego w dni powszednie od godz. 7:00 co najmniej 8 godz. dziennie, oraz umożliwienie kontaktu z Wykonawcą w pozostałe dni, poprzez wywieszenie informacji z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail; 25) Przestrzeganie zapisów regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku obowiązującego na terenie Gminy Susz; 26) Ustawienie w okresie od 24 października do 3 listopada minimum 1 toalety przenośnej przy cmentarzu w Suszu oraz 1 toalety przenośnej przy cmentarzu w Redakach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych ul. Kajki 9, 14-240 Susz,, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8, w związku z art. 224 ust. 6 oraz art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.).SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.