eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › "Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański" - nr OPS.252.6.SDB.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański” – nr OPS.252.6.SDB.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190587006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 45

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585613490

1.5.8.) Numer faksu: 585623927

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsstarogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gopsstarogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56e27a6f-8396-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański” – nr OPS.252.6.SDB.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e27a6f-8396-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050819/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.252.6.SDB.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 371863,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Udzielenie tymczasowego schronienia z trzema posiłkami bezdomnym kobietom i mężczyznom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim, w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób (kobiet i mężczyzn) skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 14 osób.
3. Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest prognozowana na podstawie danych z poprzedniego roku i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
6. Schronisko dla osób bezdomnych winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 219310,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi z trzema posiłkami bezdomnym kobietom i mężczyznom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim, w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób (kobiet i mężczyzn) skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 5 osób.
3. Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest prognozowana na podstawie danych z poprzedniego roku i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
6. Schronisko dla osób bezdomnych winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 130140,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w noclegowni dla bezdomnych wraz z wyżywieniem, skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim, w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 1 osobę.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez placówkę.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
6. Placówka dla osób bezdomnych winna spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 14460,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogrzewalnia powinna zapewnić:
a) możliwość ogrzania się w pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 18ºC,
b) możliwość gorącego napoju,
c) dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany.
2. Kwalifikacje osób realizujących usługi w ogrzewalni powinny spełniać wymogi zapisu art. 48a ust. 4 a ustawy o pomocy społecznej, tj.: Do wykonywania czynności w zakresie usług świadczonych w noclegowni zatrudnia się osoby, które posiadają:
1) wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub
2) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 7953,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne w Gdyni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368213469

7.3.3) Ulica: Zamenhofa 13A

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-290

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne Prometeusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192904920

7.3.3) Ulica: Zakopiańska 40

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-139

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.