eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Roboty budowlane w zakresie bieżących remontów i konserwacji dróg, chodników, ciągów pieszych i placów, przystanków, na terenie gminy Giżycko



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie bieżących remontów i konserwacji dróg, chodników, ciągów pieszych i placów, przystanków, na terenie gminy Giżycko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874299960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie bieżących remontów i konserwacji dróg, chodników, ciągów pieszych i placów, przystanków, na terenie gminy Giżycko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37eb4e19-936d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043811/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące remonty nawierzchni dróg gminnych, wewnętrznych, chodników, ciągów pieszo -rowerowych, ścieżek row., placów, przystanków, ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych na terenie g. Giżycko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ma zastosowanie przez podmioty wskazane w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp. Zamawiający: Gmina Giżycko jest jednostką sektora finansów publicznych, zatem mieści się w katalogu pomiotów wskazanych powyżej. Przywołany przepis umożliwia zamawiającemu udzielenie zamówienia z wolnej ręki jeśli łącznie zostają spełnione trzy przesłanki, określone kolejno w lit. a) - c).
a) Gmina Giżycko sprawuje nad tą osobą prawną tj. Gminnym Zakładem Komunalnym Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b) ponad 90% działalności Gminnego Zakładu Komunalnego dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę - tj. przez Gminę Giżycko;
c) w Spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1572222,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na bieżących remontach nawierzchni dróg gminnych i dróg wewnętrznych, chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych, placów, przystanków autobusowych, ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach na terenie gminy Giżycko, w zakresie:
1. remontów cząstkowych nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, betonowej kostki brukowej i płyt betonowych, w zależności od potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego do powierzchni maksymalnej 250 m2,
2. remontów nawierzchni gruntowych dróg gminnych i dróg wewnętrznych (w tym wzmocnionych żwirem) według zestawienia stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy,
3. prostowania (pionowanie), ustawiania wyrwanych, naprawiania i mycie znaków drogowych oraz ustawiania nowych znaków i montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z opracowaną organizacją ruchu, na drogach gminnych, drogach wewnętrznych oraz innych terenach,
4. prostowania (pionowanie), ustawiania wyrwanych, naprawiania i mycie znaków i tablic informacyjnych oraz ustawiania nowych znaków i montażu tablic na innych terenach,
5. wiaty przystankowe, naprawa elementów stałych (konstrukcyjnych, wypełnień) wiat przystankowych, wymiany szyb i pokryć dachowych, montaż zakupionych nowych wiat.
Wykonie zadań opisanych w ust. 2 dotyczy dróg na gruntach stanowiących własność Gminy Giżycko, dla których zarządcą jest Wójt Gminy Giżycko lub gruntach oddanych jej w posiadanie na podstawie innych tytułów prawnych oraz gruntu, na którym Gmina zobowiązała się świadczyć usługi w oparciu o zawarte przez Gminę porozumienia oraz w oparciu o zasady opisane w:
a) ustawie z dnia 21 marca 1985 r. - o drogach publicznych /Dz. U. z 2023 r. poz. 645 - ze zmianami/,
b) ustawie z dnia 13 września 1996 r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1439 - ze zmianami),
c) ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. - o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1343 – ze zm).
d) rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 ze zm. ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451981926

7.3.3) Ulica: Bystry 1H

7.3.4) Miejscowość: Bystry

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.