eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Przyjęcie i zapewnienie opieki bezpańskim zwierzętom z terenu Miasta Łuków w 2024 roku, oraz interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu miasta Łuków w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przyjęcie i zapewnienie opieki bezpańskim zwierzętom z terenu Miasta Łuków w 2024 roku, oraz interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu miasta Łuków w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przyjęcie i zapewnienie opieki bezpańskim zwierzętom z terenu Miasta Łuków w 2024 roku, oraz interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu miasta Łuków w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e5c4d9b-a578-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e5c4d9b-a578-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e5c4d9b-a578-11ee-953e-c2ea26915e21

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-5e5c4d9b-a578-11ee-953e-c2ea26915e21
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@um.lukow.pl
(nie dotyczy składania ofert).
- Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków, sekretariat@um.lukow.pl
 inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łuków jest Pan Łukasz Kuśmierczak, iod@um.lukow.pl, zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Radosław Toporowicz, adres e-mail: iod@um.lukow.pl.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14. RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezpańskim zwierzętom z terenu Miasta Łuków w 2024 roku, oraz interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu Miasta Łuków w 2024 roku.
4.2. W zakresie wykonania zadania Wykonawca obowiązany jest do:
4.2.1. Profesjonalnego odławiania z terenu miasta Łuków i transportu do schroniska zwierząt bezpańskich na wezwanie Zamawiającego, które powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia.
4.2.2. Zapewnienia przez Wykonawcę profesjonalnej obsługi, pojazdu przystosowanego do transportu zwierząt, odpowiedniego sprzętu do odławiania zwierząt, w tym klatki i innego wyposażenia wynikającego z przepisów prawa.
4.2.3. Objęcie bezdomnych zwierząt opieką, polegającą na zapewnieniu:
a) pomieszczeń lub boksów z utwardzoną nawierzchnią oraz legowiskiem o odpowiedniej powierzchni (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami) przypadającej na określoną liczbę zwierząt tak aby mogły się swobodnie poruszać i realizować swoje właściwe zachowania, chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego, odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia (w jednym pomieszczeniu boksie może być przetrzymywane nie więcej niż 4 szt. zwierząt);
b) możliwości wybiegu – spaceru;
c) każdorazowego diagnozowania przez lekarza weterynarii odłowionego zwierzęcia, po jego przybyciu do schroniska;
d) obowiązkowych szczepień przeciwko wściekliźnie i przeciwko chorobom zakaźnym zwierząt przebywających w schronisku oraz obowiązkowa profilaktyka przeciwwirusowa w przypadku szczeniąt;
e) leczenia przyjętych chorych zwierząt, rokujących nadzieję na wyzdrowienie;
f) zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych;
g) obowiązkowej separacji zwierząt chorych od zdrowych;
h) systematycznego sprzątania boksów i wybiegów w tym przeprowadzania minimum raz w miesiącu zabiegów sanitarnych i dezynfekujących zwierząt, boksów i wybiegów;
i) bezpieczeństwa zwierzętom, poprzez zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń zarówno przed ucieczką jak i przypadkowych okaleczeń.
4.2.4. Przeprowadzanie sterylizacji i kastracji wszystkich psów przebywających w schronisku odłowionych z terenu miasta Łuków, z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonywania tych zabiegów z uwagi na stan zdrowia lub wiek.
4.2.5. Przyjmowanie bezdomnych zwierząt w szczególności tych, które w wyniku zdarzeń losowych nie są zdolne samodzielnie egzystować.
4.2.6. Przyjmowanie zwierząt odebranych właścicielowi na podstawie art. 7 ustawy z dnia
21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1580). Zwrot zwierzęcia prawowitemu właścicielowi nastąpi niezwłocznie po udokumentowaniu przez niego swoich praw właścicielskich do zwierzęcia oraz po uiszczeniu kosztów związanych z wyłapaniem, przetrzymywaniem oraz opieką weterynaryjną w wysokości wydatków poniesionych przez Miasta Łuków.
4.2.7. Usypianie ślepych miotów.
4.2.8. Przetrzymywanie złapanych zwierząt w schronisku przez okres 14 dni, będących kwarantanną sanitarną oraz okresem oczekiwania na ewentualnego dotychczasowego właściciela. Po tym okresie zwierzęta mogą być przekazywane innym opiekunom.
4.2.9. Wykonywanie zdjęć odłowionym zwierzętom oraz umieszczanie bezzwłocznie (nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu odłowienia) na profilu społecznościowym schroniska wraz z podaniem daty i miejsca odłowienia.
4.2.10. Znakowanie psów natychmiast po przyjęciu do schroniska poprzez wszczepienie mikroczipa z numerem i utrzymanie tego numeru w bazie danych.
4.2.11. Założenie karty ewidencyjnej dla nowo przyjętych psów z danymi umożliwiającymi bezbłędnie zidentyfikować zwierzę (t. j.: nr mikroczipa, tatuaż, płeć, wiek, kondycja, rasa, zdjęcie, opis, informacja o czasie i miejscu odłowienia), oraz zaleceń lekarza weterynarii dotyczących danego zwierzęcia, a także informację o nowym właścicielu zwierzęcia.
4.2.12. Prowadzenie dokumentacji osób przyprowadzających i odbierających zaginione zwierzęta ze schroniska. Prowadzenie dokumentacji osób adoptujących zwierzęta. Dokumentacja powinna zawierać: dane pozwalające na identyfikację zwierzęcia, imię i nazwisko osoby adoptującej zwierzę, jej adres zamieszkania, numer telefonu oraz czytelny podpis oznaczający zgodę na klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 roku z zastrzeżeniem, iż odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
4.2.13. Utylizację zwłok zwierzęcych (padłych, uśpionych w związku z chorobą lub innymi wskazaniami weterynarza oraz odpadów organicznych powstałych w związku z realizowaną opieką weterynaryjną, uśpionych miotów).
4.2.14. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych sprawozdań zawierających następujące informacje:
a) ilość przyjętych zwierząt;
b) ilość wykonanych adopcji;
c) aktualny stan zwierząt odłowionych z terenu miasta Łuków;
d) ilość wykonanych eutanazji;
e) ilość padłych zwierząt;
f) ilość zwierząt odebranych przez właściciela;
g) ilość zwierząt, które znalazły nowego opiekuna lub które w innych okolicznościach wyszły spod władania Wykonawcy wraz z załącznikiem w postaci kart ewidencyjnych. Wykonawca będzie przekazywał w formie pisemnej na wskazany przez Zamawiającego adres: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków lub adres email sekretariat@um.lukow.pl do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu którego dotyczy sprawozdanie.

4.2.15. Prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania nowych właścicieli i oddawania do adopcji psów i kotów osobom zainteresowanym i zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowania, umożliwienie dokonywania adopcji w godzinach popołudniowych i w weekendy.
4.2.16. W ramach kontroli realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo wejścia na teren schroniska w każdym czasie w okresie realizacji umowy, dokonania kontroli zwierząt i dokumentacji dotyczącej zwierząt przetrzymywanych w schronisku. Jeżeli kontrola stwierdzi, że zwierzęta są chore i w złej kondycji, zostaną one odebrane a leczeniem zostanie obciążony Wykonawca.
4.3. W zakresie wyłapywania psów:
4.3.1. Utrzymanie stałej gotowości do wyłapywania bezdomnych zwierząt, we wszystkie dni tygodnia w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy.
4.3.2. Osoba wyłapująca bezdomne zwierzęta zobowiązana jest do poinformowania wskazaną przez Zamawiającego osobę z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Łuków o terminie przybycia w celu wyłapania zwierzęcia.
4.3.3. W przypadku odłowu psa, który pogryzł człowieka należy dostarczyć go do wyznaczonego lekarza weterynarii w celu poddani obserwacji na koszt Wykonawcy.
4.3.4. Zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego (minimum dwa numery telefonów) w celu wezwania do wyłapywania bezdomnych zwierząt 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia w tym także święta i dni ustawowo wolne od pracy.
4.3.5. Przyjmuje się, że liczba bezpańskich zwierząt do odłowienia może wynosić ok. 45 – 50 sztuk rocznie. W 2022 roku odłowiono 52 szt. zaś w 2023 roku 46 szt. z terenu Miasta Łuków Zamawiający zastrzega sobie, że ilość bezpańskich zwierząt do odłowienia i przyjęcia do schroniska może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z aktualnej ilości bezpańskich zwierząt na terenie Miasta Łuków.
4.3.6. Odłowienie bezpańskich zwierząt i przyjęcie do schroniska powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia.
4.3.7. W przypadku, gdy pies jest ewidentnie agresywny, Wykonawca powinien przybyć niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 3 - 4 godzin od chwili zgłoszenia. W wypadku konieczności odławianie powinno odbywać się przy asyście lekarza weterynarii posiadającego z Wykonawca umowę na asystę podczas odławiania.
4.3.8. Odłowienie bezpańskich zwierząt i ich przewóz powinien odbywać się za pomocą: środków, narzędzi i pojazdów przystosowanych do odławiania i transportu zwierząt.
4.3.9. Wszystkie koszty odłowienia bezpańskich zwierząt i ich transportu oraz pobytu są po stronie Wykonawcy.
4.3.10. Zamawiający będzie zlecał odławianie bezpańskich zwierząt do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Miasta Łuków.
4.3.11. Interwencje dotyczące odłowienia bezpańskiego zwierzęcia powinny być podejmowane tylko po zgłoszeniu przez upoważnione osoby będące pracownikami Urzędu Miasta Łuków oraz w sytuacji zwierząt ewidentnie agresywnych - funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Łukowie.
4.4. Schronisko, do którego trafią bezpańskie zwierzęta musi spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt (Dz.U. z 2022 r. poz. 175) oraz w rozporządzeniu zmieniającym Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 stycznia 2023 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schroniska dla zwierząt (Dz.U. z 2023 r. poz. 163).
4.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z zawartej umowy z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
4.6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych urządzeń i narzędzi.
4.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierza wykonanie zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydawanie przez właściwy organ zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.);
b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.);
c) posiada aktualną decyzję właściwego miejscowo Powiatowego Lekarza Weterynarii, nadającą weterynaryjny numer identyfikacji schroniska;
d) posiada decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenie działalności, potwierdzające spełnienie wymagań weterynaryjnych w zakresie przewozu zwierząt zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (t.j.: Dz. U z 2023 r. poz. 1075);
14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 3 do SWZ.
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 4 do SWZ.
16.2.3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
16.2.4. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, usługi wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.5. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 6 do SWZ.
16.2.6. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
16.2.7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty (o ile dotyczy).
Jeżeli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnione przez pełnomocnika

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 ust. 2 Pzp Zamawiający wymaga złożenia WRAZ Z OFERTĄ następujących podmiotowych środków dowodowych:
16.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:
16.3.1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydawane przez właściwy organ zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
16.3.2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami; wydawane przez właściwy organ- wydawane przez właściwy organ zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
16.3.3. aktualną decyzję właściwego miejscowo Powiatowego Lekarza Weterynarii, nadającą weterynaryjny numer identyfikacji schroniska;
16.3.4. decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności, potwierdzającą spełnianie wymagań weterynaryjnych w zakresie przewozu zwierząt, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.
16.3.5. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 1 do swz projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e5c4d9b-a578-11ee-953e-c2ea26915e21.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.