eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszczac › Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Piszczac

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-241f64b1-935e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-241f64b1-935e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050028/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budże-tu Gminy Piszczac

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia usługi w ramach zadania pn.: „Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac”.
a) wysokość kredytu: do kwoty 2 150 000,00 zł (dwa miliony sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100)
b) kredyt może być wykorzystany w całości lub w części bez dodatkowych kosztów, które będą ustalone od wysokości faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu
c) okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 31.12.2028 roku
d) harmonogram spłat:
I kwartał
(luty) II kwartał
(maj) III kwartał
(sierpień) IV kwartał
(listopad)
2024 100 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł
2025 100 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł
2026 100 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł
2027 100 000,00 zł 150 000,00 zł 100 000,00 zł 100 000,00 zł
2028 100 000,00 zł 150 000,00 zł 150 000,00 zł 100 000,00 zł

e) spłata odsetek od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, płatne do 15- go każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przekazanego przez Bank
f) Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu.
g) odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków, płatne do 15-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni
h) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, liczone jako stawka WIBOR z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek, powiększone o stałą marże bankową określona na dzień składania oferty
i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów
j) Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 05.12.2023 r.
k) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się ze stopy procentowej WIBOR 1 M oraz marży banku, w skład w której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje
l) Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu 27.12.2023 r.
m) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Piszczac wraz z deklaracja wekslową
n) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej Gminy, za zgodą obu stron
o) liczba dni w roku: 365 (366 w roku przestępnym)
p) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe - które stanowią załącznik nr 1 do SWZ:
 sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za III kwartał 2023 roku
 sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za III kwartał 2023 roku
 sprawozdanie Rb - 28 S - z wykonania wydatków budżetowych za III kwartał 2023 roku
 sprawozdanie Rb - N o należnościach za III kwartał 2023 roku
 sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za III kwartał 2023 roku
 Uchwała Nr RIO.I.42.1.21.2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 4 grudnia 2023 roku w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Piszczac długoterminowego kredytu w kwocie 2 150 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac
 Uchwała Nr RIO.I.42.4.135.2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 14 kwietnia 2023 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Piszczac sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Piszczac za 2022 rok

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371710,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371710,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371710,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Łomazach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000500412

7.3.4) Miejscowość: Łomazy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371710,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-22 do 2028-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.