Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553875/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00566880/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@zaz.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b2a4f93-9a76-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rehabilitacja społeczna i zawodowa zatrudnionych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b2a4f93-9a76-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00156638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa produktów ogólnospożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZP/8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną w miarę potrzeb dostawę produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: Zupy, rosoły, przyprawy, chrzan, cukier, cynamon, bazylia suszona, czekolada, dżem, groszek, grzyby suszone, zioła, płatki czekoladowe, kasza, czarnuszka, frytki, kalafior mrożony, marchewka mrożona, ketchup, kminek, koncentraty, majeranek, kukurydza konserwowa, kwasek cytrynowy, liść laurowy, majeranek, majonez, podgrzybek mrożony, mąka, szpinak, miód, frytura, musztarda, ocet, ogórki konserwowe, oleje, papryka mielona, płatki migdałów, pieczarki, oliwa z oliwek, proszek do pieczenia, pulpa pomidorowa, pomidory suszone, oliwki, rodzynki, ryż, soda oczyszczona, sól, sosy, wiórki kokosowe, ziele angielskie, zioła prowansalskie, żelatyna, ananas w zalewie, czosnek granulowany, oregano, pieprz cytrynowy, makarony, mieszanki warzywne, wina bezalkoholowe, lody, orzechy włoskie, mleczko kokosowe, kardamon, kakao, posypka czekoladowa, dekoracyjna, syrop klonowy, liść laurowy, soki i napoje owocowe, herbaty, kawy, piwa bezalkoholowe, syropy, pestki dyni, orzechy, buraki tarte, talarki ziemniaczane, kapary marynowane, bita śmietana, ćwikła z chrzanem, szczaw, soczewica, wafelki, ogórki kiszone, pasztet drobiowy, biszkopty, śliwki suszone, budyń, galaretka, kisiel, włoszczyzna, kasza, płatki jaglane, papryka wędzona, kapusta czerwona w słoiku, herbatniki, dynia mrożona, marchewka z groszkiem, mieszanka studencka, kapusta kiszona, posypka kolorowa, gnocchi ziemniaczane, słonecznik łuskany, kiełki fasoli, sałatki, pomidory krojone, koktajle, kluski na parze, pasta curry, płatki musli, ogórki małosolne, seler, skórka z pomarańczy kandyzowana, cukier trzcinowy, rurki dekoracyjne, ciastka korzenne i inne, jabłko prażone, ziemniaki opiekane, grzyby, ocet jabłkowy, ogórki małosolne, seler konserwowy, czosnek granulowany, tortilla, mieszanki cukierków, bezy, chipsy, paluszki precle, marmolada, krem czekoladowy, mąka, maliny mrożone, imbir mielony, bób mrożony, maliny w żelu, kawa zbożowa i inne w ilościach określonych w formularzu cenowym/opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Zamówienia obejmuje ponad 30 różnych pozycji asortymentowych produktów mleczarskich.
3. Ilości produktów mleczarskich są ilościami szacunkowym, uzależnionymi od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dlatego z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji, Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% ceny ofertowej brutto / wartości wynagrodzenia brutto wykonawcy za realizację zamówienia podstawowego.
4 Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszeń Zamawiającego przekazywanych wg jego wyboru: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pisemnie lub osobiście podczas realizowanej dostawy. Realizacja dostaw odbywać się będzie maksymalnie 4 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, w godz. od 8:00 do 14:00.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego , tj. Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”, ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów. Dostawa obejmuje również rozładowanie i wyniesienie zamawianego przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ww. budynku.
6. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość i/lub rodzaj dostarczonego przedmiotu zamówienia jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 72 godzin (3 dni) od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia przedmiotu zamówienia właściwego tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na reklamację).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia zawarty Formularzu cenowym stanowiącym w Załącznik nr 1A do SWZ.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15893100-5 - Mieszanki spożywcze
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
15555000-3 - Lody i produkty podobne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15891000-0 - Zupy i buliony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIAZamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27 grudnia 2023 r. do godz. 13:00 nie złożono żadnej oferty..
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Dostawy: staplerów okrężnych, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, aparatury do operacji laparoskopowych
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu (2024-2025)
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Drzewnych w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywna dostawa żywności
- MZŻ.262.16.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2024
więcej: Lody i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.