Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517035/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych
z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Piaski w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 6 Stycznia 1
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 655719030
1.5.8.) Numer faksu: 655709046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piaski-wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranychz nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Piaski w 2024r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05226de-8d5e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040848/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piaski w 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.09.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 748650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piaski wraz z wyposażeniem tych nieruchomości w worki lub pojemniki do zbiórki selektywnej w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
2.Odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane należy przetransportować do instalacji komunalnej „Wielkopolskie Centrum Recyklingu Sp. z o.o. w Jarocinie”, Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin.
3.Zamówienie odbioru odpadów nie obejmuje odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych, w związku z tym Przedsiębiorca wyłoniony w drodze przetargu nie może mieszać odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych z odpadami komunalnymi powstającymi na nieruchomościach niezamieszkałych (np. zakłady pracy, obiekty handlowe i usługowe, szkoły, urzędy, obiekty użyteczności publicznej, cmentarze itp.) lub z terenu innych gmin.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór:
1) bezpośrednio od właścicieli nieruchomości:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych;
b) tworzyw sztucznych,
c) drobnego metalu,
d) odpadów opakowaniowych wielomateriałowych;
e) szkła bezbarwnego;
f) szkła kolorowego;
g) papieru i tektury;
h) bioodpadów, stanowiących odpady komunalne;
i) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
j) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
k) popiołu;
2) odpadów dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnego
Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego w miejscowości
Smogorzewo, działki nr 206/4, nr 205 oraz przetransportowanie ich do
„Wielkopolskiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o. w Jarocinie”, Witaszyczki,
ul. im. Mariusza Małynicza 1, gmina Jarocin (odbiór poprzedzony zgłoszeniem
– e-mail). Wykaz aktualnie zbieranych odpadów na terenie PSZOK stanowi
Załącznik nr 10. W czasie trwania niniejszego ogłoszenia przystępujący do
przetargu winien zapoznać się z rodzajami pojemników i kontenerów
znajdujących się na PSZOK w Smogorzewie.
3)zgromadzonych w trzech punktach aptecznych przeterminowanych i zbędnych leków, na zgłoszenie Zamawiającego z pojemników tam zlokalizowanych i przewożenie ich do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Smogorzewo działki nr 206/4, nr 205. Adresy aptek, na terenie których zlokalizowane są pojemniki, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
System odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. System dotyczy tylko i wyłącznie odpadów komunalnych, oznacza to, że pozostałe odpady np. odpady rolnicze, produkcyjne i poprodukcyjne powstające w wyniku prowadzonej działalności odbierane powinny być zgodnie z obowiązującymi przepisami przez wyspecjalizowane firmy posiadające odpowiednie uprawnienia w tym zakresie na dotychczasowych zasadach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 815616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 815616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-KOM Barbara Rajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961080316
7.3.4) Miejscowość: Bogusławki
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TRANS-KOM" Barbara Rajewska
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TRANS-KOM" Barbara Rajewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 815616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.