Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570761/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00016024/01 - Wynik z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozszerzenie funkcjonalności w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu SIMPLE.ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65
1.4.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576080
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00570761
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
• Zamawiający nie określa warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
d) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
• Zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy minimum 3 zakończone projekty, której/których zakres obejmował usługi związane z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego/Zamawiających - zakładach związanych z ochroną zdrowia (szpital, klinika, przychodnia).
Po zmianie:
a) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
• Zamawiający nie określa warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
d) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
• Zrealizowali należycie w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy minimum 3 zakończone projekty, której/których zakres obejmował usługi związane z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego/Zamawiających - zakładach związanych z ochroną zdrowia (szpital, klinika, przychodnia).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług minimum 3 zakończone projekty, związanych z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy ten przedmiot zamówienia został wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz musi zawierać m.in. następujące informacje:
a) wartość usług (brutto),
b) opis przedmiotu usługi (nazwę i opis usługi),
c) daty wykonania usług (w układzie: mm-rrrr),
d) odbiorcę (co najmniej nazwę i adres odbiorcy wykonanych usług),
e) rodzaj doświadczenia (własne, innego podmiotu).
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy.
Po zmianie:
1) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług minimum 3 zakończone projekty, związanych z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy ten przedmiot zamówienia został wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz musi zawierać m.in. następujące informacje:
a) wartość usług (brutto),
b) opis przedmiotu usługi (nazwę i opis usługi),
c) daty wykonania usług (w układzie: mm-rrrr),
d) odbiorcę (co najmniej nazwę i adres odbiorcy wykonanych usług),
e) rodzaj doświadczenia (własne, innego podmiotu).
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-05 10:00
Po zmianie:
2024-01-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-05 10:30
Po zmianie:
2024-01-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-02-03
Po zmianie:
2024-02-07
INNE PRZETARGI DZIEKANÓW LEŚNY
więcej: przetargi DZIEKANÓW LEŚNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa licencji na oprogramowanie Adobe dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- [D/18/2024/A] Zakup i dostawa licencji na oprogramowania dla UO w ramach projektu naukowego pt. Badania archeologiczne w kościele pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Opolu (...)
- Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego
- Utworzenie, wdrożenie (wraz z przekazaniem licencji na czas korzystania z platformy) oraz bieżąca obsługa Systemu informatycznego (platformy) do realizacji projektów WUP w Kielcach - III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.