eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0ced8c-941b-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.51.2023.PPO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143537,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, prace konserwacyjne, usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2024. Planowane naprawy i usuwanie awarii dotyczą budynków administrowanych przez Urząd wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia i realizowane będą na podstawie pisemnych Poleceń wykonania prac wystawianych przez Zleceniodawcę. Zleceniobiorca zobowiązany będzie na podstawie ustnego Polecenia od przedstawiciela Zleceniodawcy, do niezwłocznego przystąpienia do napraw w przypadku wystąpienia zagrożenia i konieczności zabezpieczenia budynku. W przypadku konieczności podjęcia działań po godzinach urzędowania lub w dni wolne od pracy pisemne Polecenie wykonania prac wystawione zostanie następnego roboczego dnia po przystąpieniu do prac, a rozliczenie nastąpi według ceny ryczałtowej wskazanej w kosztorysach ofertowych. Przykładowy zakres prac naprawczych określają przedmiary robót oraz STWIOR. W przypadku robót wykraczających poza zakres ujęty w kosztorysach ofertowych sporządzonych na podstawie załączonych przedmiarów robót, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej:
1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie Zleceniobiorcy,
2) ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, (IMB) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych ze Zleceniodawcą - ceny zakupu uwzględniają koszty zakupu materiałów
3) ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych ze Zleceniodawcą.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnych prac i zakresu określonego w przedmiocie zamówienia, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości wynagrodzenia maksymalnego określonego w umowie.
Ponadto Zleceniodawca nie jest zobligowany do wykorzystania całej kwoty wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, iż zostaną zlecone naprawy o wartości minimum 80% wartości brutto oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45422100-2 - Stolarka drewniana

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, w związku z czym zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352735,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352735,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.