eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona i dozorowanie obiektów Zarządu Dróg Miasta Krakowa mieszczących się przy ul. Centralnej 53, Reymonta 20 oraz Galicyjskiej 1 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona i dozorowanie obiektów Zarządu Dróg Miasta Krakowa mieszczących się przy ul. Centralnej 53, Reymonta 20 oraz Galicyjskiej 1 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 53

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 74 16

1.5.8.) Numer faksu: 12 616 74 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona i dozorowanie obiektów Zarządu Dróg Miasta Krakowa mieszczących się przy ul. Centralnej 53, Reymonta 20 oraz Galicyjskiej 1 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1adc35c1-74a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044822/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.83 Usługa Ochrony i dozorowania budynków biurowych ZDMK.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/X/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 632027,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa społeczna polegająca na świadczeniu usługi ochrony i dozorowania obiektów Zarządu Dróg Miasta Krakowa mieszczących się przy ul. Centralnej 53, Reymonta 20 oraz Galicyjskiej 1 w Krakowie. Usługę należy zrealizować w oparciu o obowiązujące akty prawne:
- Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz.1995),
- Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781)
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• projektowanych postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ
• zakresu rzeczowego stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
• zakresu obowiązków pracownika ochrony stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ
c) Zamawiający, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie: wykonywanie czynności obejmujących ochronę i dozorowanie mienia przez pracowników Wykonawcy, w tym posiadanie własnej grupy interwencyjnej (nie dopuszcza się Podwykonawców w powyższym zakresie).
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zakres czynności wskazany powyżej musi realizować Wykonawca, który posiada aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności związanej z ochroną osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz. 1995)
d) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności:
- ochrona budynków, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,
- kontrola ruchu pieszego na terenie obiektów (weryfikacja przepustek, pozwoleń i identyfikatorów, otwieranie i zamykanie bram i szlabanów, pomoc osobom niepełnosprawnym i z małymi dziećmi),
- ochrona przed kradzieżą, zniszczeniem, włamaniem, napadem oraz uszkodzeniem,
- podejmowanie interwencji w celu zapobieżenia konfliktom i zachowaniom agresywnym,
- podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w przypadkach nadzwyczajnych (pożar, zalanie, awarie elektryczne, itp.),
- ujawnianie faktów dewastacji mienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
e) Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku.
f) Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nieprzeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp.
Wizja lokalna odbędzie się po uprzednim uzgodnieniu terminu z Działem Administracji ZDMK; pani Magdalena Modzelewska (nr tel.: 12 616 70 13), pani Karina Moryto (nr tel.: 12 616 75 34).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811287,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867946,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811287,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony MK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272683091

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 64/128

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811287,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, z uwzględnieniem przepisów stosowanych przy udzielaniu zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi, zgodnie z art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) zwaną dalej Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.