eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pcim › Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Trzebunia, gmina Pcim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Trzebunia, gmina Pcim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Pcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-432

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122748050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pcim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Trzebunia, gmina Pcim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b2fd36d-1fd5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065341/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Trzebunia, gmina Pcim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja polegająca na remoncie kompleksu sportowego wraz budynkami sanitarno – szatniowymi należącymi do kompleksu sportowego orlik w m. Trzebunia w Gminie Pcim. Modernizacja obejmuje wykonanie nowych powłok wykończeniowych wewnątrz budynku (malowanie ścian, wykonanie nowej okładziny ścian z płytek ceramicznych), wymianę stolarki okienno – drzwiowej, wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego budynku, malowanie elewacji wraz z wykonaniem uzupełnień nawierzchni tynkarskiej po uszkodzeniach mechanicznych oraz wynikających z warunków atmosferycznych, malowanie deski podbiciowej. Inwestycja polegająca na remoncie obejmie roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i wykończeniowe mające na celu modernizację trzech budynków stanowiących zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu sportowego orlik. Powyższe roboty mają na celu przywrócenie funkcjonalności oraz estetyki budynków i ich otoczenia. W ramach remontu elewacji budynku projektuje się prace wykończeniowe polegające na wykonaniu nowych powłok malarskich elewacji farbami silikonowymi wraz z miejscowymi naprawami polegającymi na uzupełnieniu tynku mineralnego akrylowego cienkowarstwowego, wykonaniu nowej powierzchni cokołu, malowanie okładziny drewnianej podbiciowej wraz z wymianą opraw oświetlenia zewnętrznego. W ramach inwestycji przewiduje się również demontaż określonych elementów na elewacji, ich utylizację lub ponowny montaż (w zależności od wskazań w dokumentacji projektowej). Przedmiotem inwestycji jest również wymiana istniejących (nie działających, naświetlacze uległy awarii) opraw oświetleniowych boisk sportowych umieszczonych na słupach o wysokości 9,0m. Przewiduje się wymianę istniejących na nowe oprawy w technologii LED. Budynki sanitarno-szatniowe posiadają przyłącz do sieci kanalizacji sanitarnej poprzez przepompownię ścieków. Remontem objęto przepompownie a w szczególności pompy kanału tłocznego które uległy awarii. Remont przepompowni polegać będzie na wymianie pomp na nowe. Powyższe roboty mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników, przywrócenie funkcjonalności oraz odpowiedniego stanu technicznego i estetycznego kompleksu sportowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45442100-8 - Roboty malarskie

45432210-9 - Wykładanie ścian

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349681,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349681,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319071,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „MLECZEK” – Tomasz Mleczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812039679

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Stróża

7.3.5) Kod pocztowy: 32-431

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319071,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.