eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Centrali ARiMR na lata 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Centrali ARiMR na lata 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.arimr.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Centrali ARiMR na lata 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5bd6a41-8478-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103283/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Usługi pocztowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPiZP.2619.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zamawiającym” lub „ARiMR”) na lata 2024-2025 polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu:
1) w obrocie krajowym - przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych:
a) niebędących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
b) będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii,
2) w obrocie zagranicznym - przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii.
2. Przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie i zwroty:
a. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
b. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru,
c. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii,
d. przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
e. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii,
f. przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
g. przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych,
h. przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych najszybszej kategorii,
i. przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych najszybszej kategorii.
3. Usługi pocztowe w obrocie krajowym stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przesyłki o wagach i rozmiarach:
a) Format S do 500g
b) Format M do 1000g
c) Format L do 2000g

Wymiary przesyłek listowych wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości, szerokości i wysokości – 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm

Wymiary przesyłek listowych nadawanych w formie rulonu wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości plus podwójna średnica – 1040 mm, przy czym największy wymiar (długość) nie może przekroczyć 900 mm
MINIMUM: suma długości plus podwójna średnica – 170 mm, przy czym największy wymiar (długość) nie może być mniejszy niż 100 mm

Przy czym:
Format S – to przesyłki o wymiarach:
MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm
MAKSIMUM – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm
Format M – to przesyłki o wymiarach:
MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm
MAKSIMUM – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm
Format L – to przesyłki o wymiarach:
MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm
MAKSIMUM – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.

Usługi pocztowe w obrocie zagranicznym stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przesyłki o wagach:
a) do 50 gram,
b) od 51 do 100 gram,
c) od 101 do 350 gram,
d) od 351 do 500 gram,
e) od 501 do 1000 gram,
f) od 1001 do 2000 gram.




Wymiary przesyłek listowych wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości, szerokości i wysokości – 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm

Wymiary przesyłek listowych nadawanych w formie rulonu wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości plus podwójna średnica – 1040 mm, przy czym największy wymiar (długość) nie może przekroczyć 900 mm
MINIMUM: suma długości plus podwójna średnica – 170 mm, przy czym największy wymiar (długość) nie może być mniejszy niż 100 mm.

4. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w:
a. ustawie z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023r., poz. 1640),
b. rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 474),
c. Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 2020r. poz. 1026),
d. ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 775 i 803)
e. ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r., - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1634 ze zm.),
f. ustawie z dnia 17 listopada 1964r. – Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2023r., poz. 1550),
g. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. 2022r., poz. 2651 ze zm.),
h. międzynarodowych przepisów pocztowych,
i. innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem Umowy,
j. postanowieniach SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na specjalnych zasadach zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przesyłki przepisami.
6. W obszarach nieuregulowanych w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy zastosowanie ma regulamin lub regulaminy wewnętrzne Wykonawcy, wydane na podstawie art. 21 Prawa Pocztowego, które nie są sprzeczne z ustawą Prawo Pocztowe.
7. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przyjęcia przez Wykonawcę.
8. Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) oraz w zestawieniach wartościowo-ilościowych.
9. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do lokalizacji Zamawiającego dla których przesyłki zostały nadane, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-14.30.
10. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce oraz poza granicami Polski.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił i przekazał wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i / lub przesyłek najszybszej kategorii, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego ww. oznaczenia).
12. Zamawiający wymaga, aby Nr umowy niezbędny do uzupełnienia wzoru znaku opłaty pocztowej został przekazany przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
13. Wykonawca będzie doręczał do jednostek organizacyjnych Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru”:
a. Przesyłki krajowej niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1026). W przypadku nieobecności adresata, Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia zawiadomienia (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki, ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, przy czym w tym terminie musi być „awizowana” powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zostanie zwrócona Zamawiającemu, wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata.”
b. Przesyłki zagranicznej niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru.
15. Ilości zostały podane w oparciu o planowaną realizację przesyłek wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego z okresu obowiązywania umowy i służą wyłącznie do porównania złożonych ofert.
16. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości wskazanych w Formularzu Ofertowym. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji Umowy.
17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 18, w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 18 powinny być zatrudnione w całym okresie realizacji zamówienia.
18. Wykonawca zobowiązuje się w całym okresie obowiązywania Umowy do zatrudniania na podstawie umowy o pracę minimum 1000 osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. przyjmowanie, doręczanie i wydawanie przesyłek.
Wykonawca ma prawo spełnienia obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia przy udziale podwykonawcy (z wyłączeniem personelu zatrudnionego przez agenta pocztowego, który nie jest podwykonawcą).
19. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (dalej: „ppu”), stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554030,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554030,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554030,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Sekcja VIII pkt 8.2.) Wartość umowy - umowę zawarto na kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, opublikowaną na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert.
2. Sekcja VIII pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy, przy czym Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2024 r., i obowiązuje do wyczerpania kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.