eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300645532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 306 77 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mosir.kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19b2af74-8468-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19b2af74-8468-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.3222.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 338500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole.
1) Prace porządkowe w pływalni muszą odbywać się w systemie serwisu dziennego i nocnego, od poniedziałku do niedzieli – 7 dni w tygodniu.
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprzątania pomieszczeń: kręgielni i pomieszczeń pomocniczych dzierżawionych przez firmy zewnętrzne od Gminy Miejskiej Koło.
3) Zestawienie pomieszczeń i powierzchni objętych usługą sprzątania oraz ich usytuowanie obrazuje załącznik do niniejszej SWZ oznaczony jako Załącznik nr 10.
4) Ze względu na specyfikę sprzątania Pływalnia w Kole została podzielona na strefy:
a) STREFA I – hala basenowa: niecki basenowe, zjeżdżalnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, plażę, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zjeżdżalnię, magazyn sprzętu sportowo – rekreacyjnego.
b) STREFA II – szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety.
c) STREFA III – saunarium (odnowa biologiczna).
d) STREFA IV – hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w całym budynku.
e) STREFA V – fitness – rehabilitacja.
f) STREFA VI - teren przed wejściem głównym i pomieszczenia podbasenia.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i dezynfekcję: rynien przelewowych, powierzchni plażowych, fug ceramicznych i silikonowych, ścian pokrytych flizami, ścian nawrotu, pleksi, wanien whirpool oraz niecek (sportowej, rekreacyjnej, brodzika dla dzieci), zjeżdżalni wewnętrznej, innych urządzeń znajdujących się w hali basenowej, trybun, szafek ubraniowych. Czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ścian, podłóg i przybasenia, sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco worków na śmieci, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie, pranie worków na buty, a także odbiór i utylizację odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03 (odbiór jeden raz w miesiącu w ilości do 2 kg/m-c).
6) Sprzątanie musi odbywać się z użyciem profesjonalnych środków, których spis oraz karty charakterystyki zostaną przedłożone Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kole. Wybrany Wykonawca zakupi środki czystości oraz przedstawi Zamawiającemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzględnieniem używanych środków oraz ich stężenia.
7) Sprzątanie winno odbywać się w systemie dwóch serwisów (dziennego i nocnego) przy następującym obłożeniu osobowym:
a) od poniedziałku do piątku od godz. 06.00 do godz.14.00 – 1 osoba,
b) soboty od godz. 08.00-16.00 – 1 osoba,
c) niedziele, święta od godz. 10.00-18.00 – 1 osoba,
d) od poniedziałku do piątku od godz. 14.00 do godz. 22.00 – 1 osoba,
e) od poniedziałku do piątku od godz. 16.00 do godz. 24.00 – 3 osoby,
f) soboty od godz. 15.00-23.00 – 3 osoby,
g) niedziele i święta od 18:00 – 21:00 – 3 osoby.
W przypadku nieprawidłowego realizowania usługi liczba osób musi zostać odpowiednio zwiększona. Absencja personelu Wykonawcy nie może mieć wpływu na wskazaną powyżej minimalną obsadę personelu dla wymienionych serwisów.
8) Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała funkcjonowania pływalni oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników.
9) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej przewidzianych odrębnymi przepisami.
10) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pracowników w estetyczną jednolitą odzież ochronną dostosowaną do środowiska pracy z napisem „serwis porządkowy” z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wyłącznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewnątrz obiektu w tym obuwiu.
11) W przypadku osób wykonujących prace w hali basenowej, w każdym przypadku pod nieobecność ratownika, obowiązuje bezwzględny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakim mogą ulec osoby nie przestrzegające niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca.
12) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia zatrudnionych przez siebie pracowników przed przystąpieniem do pracy – zarówno w zakresie organizacji pracy, bhp, technologii, obsługi maszyn i urządzeń oraz stosowania środków (w tym chemicznych) służących wykonywaniu usługi. Wykonawca przedłoży stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie zatrudnionego przez siebie personelu w powyższym zakresie. Wyżej wymienione szkolenie Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i swoim staraniem.
13) Pracownicy skierowani do wykonywania czynności sprzątających w obiekcie Zamawiającego muszą posiadać aktualną książeczkę lub zaświadczenie dla celów sanitarno- epidemiologicznych.
14) Szczegółowy harmonogram oraz zakres prac z podziałem na strefy, o których mowa w pkt. 4) określa Załącznik nr 3 i 4 pod nazwą - Zakres i harmonogram wykonywanych czynności w ramach świadczenia usługi „Kompleksowego utrzymania czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole” do projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
15) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzętu oraz środków czystości w ilości wystarczającej do prawidłowej, płynnej realizacji usługi (na poziomie nie niższym niż ten opisany w SWZ). Problemy kadrowe i inne problemy Wykonawcy nie mogą mieć wpływu na realizację zamówienia. Środki czystości, w tym worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarcza Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uzupełniać ww. środki czystości.
16) Zamawiający wymaga, aby środki czystości i worki na śmieci dostarczone przez Wykonawcę na bieżąco jako wyposażenie obiektu, w tym toalet, spełniały poniższe wymagania:
a) papier toaletowy (duże rolki), celulozowy, dwuwarstwowy, dzielony na listki (z perforacją), ilość listków w rolce musi odpowiadać wymiarom zainstalowanych 14 pojemników w toaletach,
b) ręczniki papierowe do rąk składane typu ZZ, celulozowe o wymiarach, odpowiadających zainstalowanych 35 pojemnikom w łazienkach, toaletach i pomieszczeniach socjalnych,
c) mydło w płynie (57 pojemników jednolitrowych ) i do dezynfekcji (3 pojemniki 0,75l) dobrej jakości, dobrze rozprowadzające się na dłoniach,
d) worki na śmieci w czterech rozmiarach:
- 12 litrów – 29 pojemników na odpady;
- 20 litrów – 23 pojemniki na odpady;
- 30 litrów – 11 pojemniki na odpady;
- 12 litrów – 1 pojemnik na odpady medyczne.
17) Informacje dodatkowe o budynku i wyposażeniu.
Budynek murowany z konstrukcjami żelbetonowymi zawierający:
a) basen sportowy o wymiarach 25m x12,5m – 6 torów (niecka stalowa),
b) basen rekreacyjny o wymiarach 13,80m x 8,21m z atrakcjami wodnymi (niecka stalowa),
c) brodzik dla dzieci o wymiarach 4,25m x 3,83m (niecka stalowa),
d) 1 zjeżdżalnia typu rurowego o długości 60m (barwiona żywica poliestrowa),
e) 2 whirpoole o średnicy 2m (niecki stalowe),
f) fontanna pingwin wykonana z barwionej żywicy poliestrowej,
g) 2 sauny: sucha – obudowa ścian i sufitu z drewna z izolacją termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki drewniane; łaźnia parowa – obudowa ścian i podłogi mozaiką ceramiczną z izolacją termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki obłożone mozaiką ceramiczną; w części wypoczynkowej 3 leżaki obłożone mozaiką ceramiczną oraz natryski wrażeń obłożone mozaiką ceramiczną,
h) widownia: siedziska kubełkowe z tworzywa sztucznego – 95 szt. oraz balustrada (szkło bezpieczne i stal nierdzewna),
i) 3 przebieralnie: 150 szt. szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny i 20 szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek mechaniczny.
j) salka fitness: podłoga – przyrządy sportowe i gimnastyczne (w części wskazanej przez Zamawiającego).
k) hol: 104 szt. szafek ubraniowych z płyty laminowanej HPL zamykanych na klucz o wymiarach: 27cm x 87cm
18) Minimalne wymagania sprzętowe w zakresie sprzątania:
a) 1 odkurzacz piorąco – czyszczący do podłóg z wykładzin dywanowych,
b) 1 odkurzacz do zbierania wody,
c) 2 maszyny szorująco – czyszczące na baterie,
d) 1 maszyna szorująca do antypoślizgowych płytek gresowych,
e) 1 myjka ciśnieniowa,
f) 1 pistolet ciśnieniowy do dezynfekcji,
g) 2 specjalistyczne wózki do sprzątania (wielofunkcyjne),
h) 2 szorowarki orbitalne,
i) 1 zestaw do mycia okien wodą zdemineralizowaną do wysokości 12m (z urządzeniem do wytwarzania wody zdemineralizowanej),
j) 1 zestaw do odkurzania miejsc ciężko dostępnych do wysokości 12m tj. rynny, gzymsy, parapety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438372 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485604 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438372 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712876904

7.3.3) Ulica: Żabia 15

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.