eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, odkamieniaczy, worków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, odkamieniaczy, worków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, odkamieniaczy, worków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d247aa5-72fd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Środki czystości, proszki do prania, tabletki do zmywarek, odkamieniacz do basenów i kaczek,

1.2.18 Worki (odpady medyczne, komunalne, worki na zwłoki, foliowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/73/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 608707,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środki czystości
Lp Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 12 m-cy Cena netto Cena brutto Wartość netto Wartość brutto Producent i numer katalogowy
1. Płyn do ręcznego mycia naczyń poj. 0,5 l o właściwościach odtłuszczających, gęstej konsystencji co wskazuje na jego wydajność, dobrze się pieniący, sile mycia większej o 25%, zapachu mięty, ph neutralnym dla skóry dłoni, zawierający wyciąg z aloesu. Skład :min. 5-15% anionowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 3400
2. Płyn do szyb z rozpylaczem, alkoholowy 0,5 l-przeznaczony do mycia i pielęgnacji powierzchni, nie pozostawiający smug i zarysowań, zapobiegający osadzaniu zanieczyszczeń, zaparowaniu szklanych powierzchni. szt. 1300
3. Płyn uniwersalny do wszystkich powierzchni poj. 1 l-stosowany do blatów kuchennych, zlewozmywaków ,ścian, glazury, o łagodnym zapachu, skutecznie usuwający wszelkie zanieczyszczenia nie powodując ich uszkodzenia i nie pozostawiający smug, anionowy, zawierający środki powierzchniowo-czynne. szt. 6900
4. WC żel poj. 0,75 l- o skutecznym usuwaniu kamienia, osadu, rdzy i innych zanieczyszczeń z ceramicznych urządzeń sanitarnych, zawierający środki powierzchniowo-czynne. szt. 3600
5. Mleczko krem z mikrogranulkami op.750 ml – do czyszczenia trudnych do usunięcia zabrudzeń, powierzchni emaliowanych, ceramicznych, tworzyw sztucznych , tworzyw szklano-ceramicznych, łagodny dla powierzchni (nie powodując ich zarysowań),rozpuszczalny w wodzie. Zapewnia ochronę czyszczonej powierzchni o łagodnym zapachu,ph.min.11,gęstość min.1,20gr/cm3, lepkość 550mPas. Składniki : min.<5% anionowe środki powierzchniowo czynne, niejonowe środki, niejonowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 1900
6. Mydło w płynie poj. 5 l- do mycia i pielęgnacji dłoni o przyjemnym zapachu, ph neutralne. Skład : gliceryna, sodium chloride, Portum, Cocamide DEA, PEG-75, Lanoline CA. kanister 450
7. Krem do rąk glicerynowy poj. 100 ml - służy do regeneracji zniszczonych, wysuszonych dłoni o właściwościach nawilżających i ochronnych skóry. Zapach łagodny. szt. 1300
8. Płyn do odkamieniania i usuwania rdzy i osadów wapiennych. Cytrynowy. Stosowany do zmywarek gastronomicznych, wyparzarek, czajnków, umywalek, zlewozmywaków, brodzików. Skład : kwas fosforowy 5-10%, niejonowe środki powierzchniowo-czynne <5%, kwas matanosulfanowy, fosfioniany <5%.- Pojemność - 1l. szt. 320
9. Maszynka do golenia 2 ostrzowa jednorazowa-pozwala na usuwanie w bezpieczny sposób owłosienia ciała. Pakowana po 10 szt. szt. 6500
10. Zmywak nasączony proszkiem ( 1 op. = 8 szt.) - do czyszczenia zaschniętych powierzchni (garnki, zlewy) op. 710
11. Płyn do czyszczenia kamienia i rdzy 0,5l - Ph ± 0,5 przeznaczony do czyszczenia kuchni i łazienki. Usuwający brud i osad z kamienia oraz rdzy zawierający chlor. szt. 640
12. Szampon do każdego rodzaju włosów o przyjemnym zapachu. Pojemność – 1l. szt. 25
13. Krem do golenia-zmiękczający zarost, który ma zapewnić gładkie golenie - 100 ml. szt. 30
14. Gąbka do mycia naczyń - z jednej strony gładka, z drugiej szorstka do szorowania mocnych zabrudzeń. szt. 2100
15. Folia aluminiowa (20 m w rolce). rolek 80
16. Preparat z rozpylaczem 600ml do konserwacji stali nierdzewnej (szlachetnej). Pozostawia ochronną warstwę nabłyszczająca, konserwuje i chroni powierzchnię metalu przed ponownym zabrudzeniem. Usuwa brud i zacieki bez zarysowań. Ph – 1. szt. 170
17. Zmywak druciany do szorowania (spiralny) - ze stali nierdzewnej, Stosowany do wszelkiego rodzaju zabrudzonych powierzchni. Szoruje nie rysując powierzchni. szt. 400
Karty charakterystyki z pakietu nr 1 produktów chemicznych mają zawierać zapis zgodnie z REACH 878/2020.
Zamawiający wymaga ulotki informacyjne danych produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 86388,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proszki do prania, tabletki do zmywarek
Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 12 m-cy Cena netto Cena brutto Wartość netto Wartość brutto Producent i numer katalogowy
1. Proszek do prania kolor- 0,600 - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zabrudzenia różnego pochodzenia. w temp. 30O C. szt. 250
2. Płyn do wybielania tkanin o łagodnym zapachu. Skład : 5% szeroko wybielającego środka na bazie chloru. 1 L. szt. 10
3. Tabletki do zmywarek op. = 120 tabl.
Usuwają z naczyń resztki żywności i plamy. op. 71
4. Sól do zmywarek opak= 1,5kg, zmiękcza wodę, zapobiega zaciekom na naczyniach, chroni zmywarkę, przeciwdziała tworzeniu się kamienia. op. 60
Karty charakterystyki z pakietu nr 2 produktów chemicznych mają zawierać zapis zgodnie z REACH 878/2020.
Zamawiający wymaga ulotki informacyjne danych produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 4399,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odkamieniacz
1. Odkamieniacz stosowany w myjniach dezynfektorach do basenów i kaczek o właściwościach Ph neutralne. Preparat płynny o gęstej konsystencji, niepieniący, kompatybilny z metalami stosowanymi w myjniach dezynfektorach, rozpuszczalny w wodzie, zapobiegający osadzaniu się kamienia na grzałkach.
Skład : koncentrat ca 8,0 gęstość ca 1,06-1,08g/cm3.
Pojemość 5l. szt. 75
Karty charakterystyki z pakietu nr 3 produktów chemicznych mają zawierać zapis zgodnie z REACH 878/2020.
Zamawiający wymaga ulotki informacyjne danych produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 11025,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte, czarne
Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 12 m-cy Cena netto Cena brutto Wartość netto Wartość brutto Producent i numer katalogowy
1. Worki małe czerwone ( 50x60 cm ) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 120 000
2. Worki duże czerwone ( 60x90 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 320 000
3. Worki czerwone do spalania (70x110cm) gr. folii 0,04 - 0,05 szt.120 000
4. Worki czerwone do spalenia ( 90x110 cm) gr. folii min 0,06 szt.140 000
5. Worki małe niebieskie ( 50x60 cm ) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 115 000
6. Worki duże niebieskie ( 60x80 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 400 000
7. Worki duże niebieskie ( 90x110 cm ) gr. folii 0,04 szt. 130 000
8. Worki żółte do spalenia ( 70x110 cm ) gr. folii min.0,06 szt. 15 000
9. Worki żółte ( 50x60 cm ) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 5 000
10. Worki żółte ( 60x80 cm ), gr. folii 0,035 - 0,04 szt. 19 000
11. Worki czarne ( 60x90 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 400 000
12. Worki czarne ( 90x110 cm) gr. folii min. 0,06 szt. 75 000
Parametry :
1. Worki z pozycji 3,4,8 mają mieć możliwość jednokrotnego zamknięcia - dopuszcza się objemki dopinane do każdego worka.
2. Worki z pozycji 3,4,8 winny być wykonane z folii nie zawierającej polichlorku winylu oraz winny posiadać atest – zaświadczenie dopuszczające je do spalania.
3. Worki z pozycji 3,4,8 w specyfikacji przeznaczone są do odpadów medycznych, winny być wykonane z materiału dobrej jakości, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z zachowaniem wskazanych parametrów grubości folii, zabezpieczającej przed rozerwaniem i zapewniającej bezpieczny transport odpadów.
4. Zamawiający przy każdym rodzaju worka podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze, ponieważ muszą one spełniać określone warunki zabezpieczenia odpadów wytwarzanych w szpitalu. Worki z poz.4, 8 powinny być nieprzeźroczyste dwustronne, wnętrze worka może być w ciemniejszym odcieniu. Worki powinny posiadać taśmę ściągającą ułatwiającą jednokrotne zamknięcie.
5. Folia HDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu zapewniająca odpowiednią jakość worków, zabarwienie w wymaganym kolorze, nie może wydzielać przykrego zapachu, posiadające jednolitą bez przebarwień i wyblaknięć barwę.
6. Worki z poz.1,2,4,5,6,7,9,10,11,12 mają być pakowane w rolce po 50 szt.
7. Worki z poz.3,8 mają być pakowane po 25 szt. w rolce.
8. W każdym zbiorczym opakowaniu powinna być informacja o ilości sztuk worka, wymiar podany w cm oraz rodzaj materiału z jakiego został wykonany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

4.5.5.) Wartość części: 476360,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki bezbarwne i folia bezbarwna
Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 12 m-cy Cena netto Cena brutto Wartość netto Wartość brutto Producent i numer katalogowy
1. Worki bezbarwne małe (20x50cm) gr. folii 0,04 szt. 3000
2. Folia bezbarwna (płachta) 290x160cm gr. folii 0,05 szt. 12 000
3. Woreczki śniadaniowe 22x33 cm szt. 8000
Parametry :
1. Worki z pozycji 1 pakowane mają być po 100szt.
2. Folia z pozycji 2 pakowana ma być zbiorczo po 50szt, a w 1 paczce pakowana po 10 szt., łatwa do rozłożenia. Folia HDPE.
3. Worki z pozycji 3 pakowane mają być po 200szt.

Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

4.5.5.) Wartość części: 10285,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki na zwłoki
Lp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 12 m-cy Cena netto Cena brutto Wartość netto Wartość brutto Producent i numer katalogowy
1. Worki na zwłoki białe, z zamkiem na całej długości i podwójnym suwakiem, z zakładkami po bokach oraz z wzmocnionymi uchwytami z obydwóch stron worka + 2 pary rękawic foliowych jednorazowego użytku, o wymiarach 220x90cm, grubość min.0,15 mm. szt. 1 500
Parametry :
1.Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze.
2.Folia LDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu o grubośći min.0,15-0,16mm zapewniająca odpowiednią jakość worków, nie może wydzielać przykrego zapachu.
3.Wytrzymałość folii do 160 kg.
4. Pakowane pojedynczo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33922000-9 - Worki do przewozu zwłok

4.5.5.) Wartość części: 20250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77029,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117975,88 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4557,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7143,20 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14717,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15617,93 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554385,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372729,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554385,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Mieczysław Kruszelnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-000-70-15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554385,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11180,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128436,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11180,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Mieczysław Kruszelnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-000-70-15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11180,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24151,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Mieczysław Kruszelnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-000-70-15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.