Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
na terenie Gminy Głuchów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchów
1.3.) Oddział zamawiającego: Głuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Klonowa
1.5.2.) Miejscowość: Głuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-130
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468157530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-270b445d-6103-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ściekówna terenie Gminy Głuchów"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270b445d-6103-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.272.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, projektowane przez Wykonawcę, polegające na zaprojektowaniu, dostawie, budowie i uruchomieniu 7 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN12566-3:+A2:2013 lub równoważnej.
Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy:
1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy przydomowych oczyszczalni, o których mowa w PFU;
Zakres prac w ramach etapu obejmuje:
1) Dokonanie pomiaru działek i uzgodnienie z właścicielami gospodarstw lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków;
2) Przeprowadzenie w uzgodnieniu z właścicielem nieruchomości badań geologicznych, w tym rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb realizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, wykonanie odwiertów i opracowanie opinii geologicznej dla celów projektowych.;
3) Dokonanie zgłoszeń wodnoprawnych, zgodnie z art. 394 ust. 1 pkt. 13 Ustawy z dnia
20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2625 ze zm.);
4) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (zgłoszenie robót budowlanych).
2) etap II – prace polegające na budowie i uruchomieniu przydomowych oczyszczalni wraz z nadzorem autorskim projektanta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik do SWZ.
Zakres prac w ramach etapu obejmuje:
1) Dostawę, montaż i uruchomienie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy oczyszczalni.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4) Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
5) Wykonanie badań ścieków oczyszczonych (BZT5 lub BZT7, ChZT i zawiesiny), dla minimum 2 szt. wykonanych PBOŚ. Badania muszą być zlecone do laboratorium posiadającego odpowiednią akredytację.
6) Przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników przydomowych oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń – potwierdzone na piśmie.
7) Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi użytkownikom przydomowych oczyszczalni.
8) Po zakończeniu realizacji zadania, wykonanie sprawozdania (raportu), w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Głuchów w ilości 7 sztuk, wg wykazu zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania jedna z działek wskazanych w wykazie leży w granicy ochrony konserwatorskiej związanej ze stanowiskiem archeologicznym.
Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania jedna z działek wskazanych w wykazie częściowo leży na terenie narażonym na niebezpieczeństwo powodzi.
Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania wszystkie działki są objęte Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 6 szt.
Szczegółowy opis został zamieszczony w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71351500-8 - Usługi badania gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208546,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228165 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228165 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-MIX Firma Iwestycji Budowlanych Adrian Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471387971
7.3.3) Ulica: Gołdapska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228165 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI GŁUCHÓW
więcej: przetargi GŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.