eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. 11 Listopada w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. 11 Listopada w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 243 37

1.5.8.) Numer faksu: 32 67 243 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osir.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osir.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osir-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. 11 Listopada w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a4a835-73f4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00311296/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY UL. 11 LISTOPADA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4478049,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „ Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. 11 Listopada w Zawierciu w ramach inwestycji pn.: ”Budowa zaplecza szatniowo - sportowego wraz z częścią gastronomiczną, budowa boiska o sztucznej nawierzchni, trybun zewnętrznych, oświetlenia zewnętrznego wraz z infrastrukturą techniczną, w ramach programu Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej jako I etap. Budowa komunikacji wewnętrznej droga dojazdowa wraz z miejscami postojowymi”
2. Zakres robót obejmuje:
a) Budowa boiska sportowego o sztucznej nawierzchni o wymiarach pola gry 100x60m i spełniającej parametry techniczne nie gorsze niż :
 Mata elastyczna (tzw. shockpad), prefabrykowana. Nie dopuszcza się stosowania maty typu E-layer, układanej in-situ z użyciem granulatu SBR i kleju PU
 Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska
 Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym
 Warstwa klinująca podbudowy z miału kamiennego 0/2 mm, gr. 1-3 cm
 Warstwa górna podbudowy z mieszkanki z kruszywa łamanego 4-31,5 mm, gr. 10 cm
 Warstwa dolna podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 31,5-63 mm gr. 20 cm
 Warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego 50 cm
 Drenaż PCV lub PP sączki fi 110 mm, kolektory fi 160 mm, układane w rowkach w obsypce piaskowo żwirowej płukanej ( piasek 35%, żwir 65%)
 Geowłóknina separacyjno – filtracyjna nietkana igłowana, gr min. 150g/m2 układana na powierzchni gruntu wewnątrz rowków drenarskich , ze spadkiem 0,5%
b) Dostawa i montaż piłkochwytów – ogrodzenie panelowe h=6 m – panele z siatki stalowej ocynkowanie ogniowo i pomalowane powłoką poliestrową, w systemie ogrodzenia : 4 furtki wejściowe, 2 bramy rozwieralne, dwuskrzydłowe, 2 komplety wsporników dla piłkochwytów z siatki PP
c) Dostawa i montaż 2 szt. bramek do piłki nożnej 7,3 x 2,44, stalowe, przedłużane, profil wzmocniony – żebrowany 100x120 mm
d) Dostawa i montaż 2 szt. ławki rezerwowych – 10 miejsc siedzących
e) Dostawa i montaż trybuny demontowanej, jednorzędowej , 36 miejsc – 1 szt.
f) Oświetlenie boiska:
 Montaż i ustawienie metalowych masztów rurowych o wysokości 16 m pod oświetlenie płyty boiska – 4 szt.
 Montaż uchwytów pod oświetlenie – 60 szt.
 Montaż na niezamontowanym wysięgniku opraw LED ED 56100lm/740 IP 65 – 60 szt.
 Montaż na niezamontowanym wysięgniku opraw LED ED 5100lm/840 PC IP 65 – 8 szt.
g) Budowa drogi dojazdowej wraz z miejscami parkingowymi

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SWZ wzór umowy.

UWAGA!
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest etap I ( bez budowy budynku zaplecza sportowego z czterema szatniami oraz pomieszczeniami towarzyszącymi - pom.sanitarn, administracyjnej magazynowo – techniczne ) inwestycji pn.: ”Budowa zaplecza szatniowo - sportowego wraz z częścią gastronomiczną, budowa boiska o sztucznej nawierzchni, trybun zewnętrznych, oświetlenia zewnętrznego wraz z infrastrukturą techniczną, w ramach programu Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej jako I etap. Budowa komunikacji wewnętrznej droga dojazdowa wraz z miejscami postojowymi”

Szczegółowy zakres prac do wykonania określa załączony do SWZ przedmiar robót.

3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres min 5 lat na przedmiot zamówienia od dnia bezusterkowego odbioru końcowego

4. Wymagany okres gwarancji producenta:
a) min. 5 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego na trawę syntetyczną
b) min 5 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego na oprawy LED

5. Okres rękojmi z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat.

6. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

7. Rozliczenie przedmiotu zamówienia – wynagrodzenie kosztorysowe. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. Zasady oraz sposób rozliczania zawarto w umowie.

8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1557 z późn. zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, obsługi geodezyjnej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Przedmiotowa inwestycja nie stanowi bariery komunikacyjnej dla osób niepełnosprawnych w tym osób poruszających się na wózkach poprzez dojście piesze do obiektu bezpośrednio z poziomu terenu. Zaprojektowano budowę parkingu dla samochodów osobowych z miejscami postojowymi (w tym dla osób z niepełnosprawnościami) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Wymiary miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością 5,0×3,6m.

10. 7. Z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu pozostałe zapisy w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:

1. INTERHALL sp. z o.o. ul. Milowicka 1F, 40-312 Katowice kwota oferty 5.773.055,38 zł
2. REMBUD TRZEBINIA sp. z o.o. Ul. Piłsudskiego 137,32-540 Trzebinia kwota oferty 6.400.882,34 zł
3. „BELLSPORT” Grzegorz Leszczyński ul. Lipowa 1, 41-923 Bytom kwota oferty 6.995.128,87 zł
4. BRAT-BUD Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Suś Lesław
Ul. Rolników 158 B 44-141 Gliwice kwota oferty 4.768.902,65 zł

Zamawiający w dniu 24.11.2023r. przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert, poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, iż uzyskał dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2022 w wysokości 1.590.400,00 zł brutto, z tym że w/w umowa o dofinansowanie nie została podpisana z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie posiada w budżecie wymaganego do podpisania umowy wkładu własnego.
Jednocześnie Zamawiający poinformował iż po uznaniu oferty z najniższą ceną za ofertę najkorzystniejszą, Zamawiający niezwłocznie wystąpi do Rady Miejskiej w Zawierciu z wnioskiem o zabezpieczenie środków niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wystąpił do Rady Miejskiej w Zawierciu z wnioskiem o zabezpieczenie środków niezbędnych do realizacji przedmiotowej i na sesji Rady Miejskiej w dniu 20.12.2023r zostały zabezpieczone środki na realizację przedmiotowej inwestycji w wysokości 2.500.000,00 zł.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: BRAT-BUD Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Suś Lesław Ul. Rolników 158 B 44-141 Gliwice przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny najkorzystniejszej oferty.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczona ilość znaków zamawiający skrócił nazwę zamówienia. Pełna nazwa brzmi: MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY UL. 11 LISTOPADA W ZAWIERCIU W RAMACH INWESTYCJI PN.: ”BUDOWA ZAPLECZA SZATNIOWO - SPORTOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ GASTRONOMICZNĄ, BUDOWA BOISKA O SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI, TRYBUN ZEWNĘTRZNYCH, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, W RAMACH PROGRAMU SPORTOWA POLSKA - PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ JAKO I ETAP. BUDOWA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ DROGA DOJAZDOWA WRAZ Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.