eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej różnego rodzaju oraz odzieży medycznej pracowników na rzecz SP ZOZ w Bogatyni



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej różnego rodzaju oraz odzieży medycznej pracowników na rzecz SP ZOZ w Bogatyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230021923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYCZÓŁKOWSKIEGO 15

1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757739338

1.5.8.) Numer faksu: 757739338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6936a4a0-7c84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej różnego rodzaju oraz odzieży medycznej pracowników na rzecz SP ZOZ w Bogatyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6936a4a0-7c84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525559/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej różnego rodzaju – na rzecz SP ZOZ w Bogatyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271-N1/01/XI/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej różnego rodzaju oraz odzieży medycznej na rzecz SP ZOZ w Bogatyni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane usługi, ich rodzaj i zakres) zawierają załączniki do niniejszej SWZ, stanowiące jej integralną część, jak niżej:
- nr II.A – Szczegółowe zasady wykonywania przedmiotu zamówienia;
- nr II.B - Formularz asortymentowo-cenowy - wykaz asortymentu bielizny szpitalnej i odzieży szpitalnej objętej usługą prania;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres czynności, jak niżej:
a) pranie, dezynfekowanie, suszenie, maglowanie lub prasowanie bielizny szpitalnej;
b) pranie wodne, pranie chemiczne, dezynfekcja termiczno – chemiczna, prasowanie, sortowanie i pakowanie odzieży medycznej;
c) odbiór bielizny brudnej, odzieży medycznej oraz dowóz bielizny, odzieży medycznej czystej oraz załadunek i wyładunek;
d) oznakowanie bielizny i pościeli;
e) pranie i suszenie nakładek na kij do mycia podłóg tj. bawełnianych mopów.
4. Usługa prania i dezynfekowania wykonywana będzie w pralni będącej w dyspozycji Wykonawcy oraz przy użyciu urządzeń i środków Wykonawcy, przy czym pralnia musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje pranie bielizny szpitalnej różnego rodzaju oraz odzieży medycznej wraz z transportem.
6. Usługa pralnicza wykonywana będzie na bieliźnie oraz odzieży medycznej należącej do Zamawiającego w zakresie:
a) prania bielizny oraz odzieży medycznej szpitalnej połączonej z pełną dezynfekcja chemiczno-termiczną,
b) maglowania pościeli,
c) prasowania odzieży fasonowej,
d) zabezpieczenia bielizny czystej przez pakowanie jej do transportu w białe zgrzewane worki foliowe, dotyczy to również materacy,
e) foliowania odzieży medycznej oraz transportowania jej na wieszakach,
f) wykonywania usługi w terminie nie przekraczającym 72 godzin od chwili wydania przez Zamawiającego kwitu zdawczo- odbiorczego,
g) dostarczanie czystej oraz odbiór brudnej bielizny w poniedziałki, środy i piątki, w godzinach od 9:00 do 11.00, a w razie zbiegu trzech i więcej dni wolnych w dodatkowo ustalonym terminie,
h) odbiór odzieży medycznej brudnej i zwrot czystej odbywać się będzie we własnym zakresie Wykonawcy i na jego koszt w poniedziałki, środy i piątki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. O jakichkolwiek zmianach spowodowanych dniami wolnymi od pracy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. W przypadku, gdy dzień odbioru lub zwrotu odzieży będzie przypadał na dzień świąteczny, dzień odbioru lub zwrotu zostanie odpowiednio ustalony z Zamawiającym.
i) zwrot materacy przekazanych do prania i dezynfekcji następować będzie maksymalnie w ciągu 7 dni;
j) dokumentami potwierdzającymi każdorazowo odbiór i dostawę rzeczy będą kwity zdawczo-odbiorcze, w których określone będą: asortyment, ilość poszczególnego asortymentu, data, miejsce, godzina dostawy - odbiór oraz podpisy osób (przyjmującej i zdającej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489613,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587536,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489613,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WROTOM SP Z O O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771001928

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489613,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.