eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Usługa ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072321490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 315 d

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgo.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad696f12-8ad1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad696f12-8ad1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/ZGO/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej przy ul. Krakowskiej 315 d.
2. Zakres prac obejmuje:
1) ręczny demontaż odpadów wielkogabarytowych przy użyciu prostych narzędzi zapewnionych przez Wykonawcę (młotki, siekiery, łomy, piły ręczne itp.) oraz załadunek wydzielonych surowców do odpowiednich kontenerów;
2) ręczne rozsortowanie/doczyszczanie odpadów budowlanych;
3) utrzymanie porządku na stanowisku pracy oraz w przyległym otoczeniu;
4) w przypadku braku możliwości wykonywania usług demontażu odpadów wielkogabarytowych, ręcznego rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych, Zamawiający może zlecić Wykonawcy prace na kompostowni przy obsłudze linii sortowania szkła lub styropianu, łącznie z obsługą brykieciarki.
3. Usługa świadczona będzie:
1) przez 3 przeszkolonych pracowników;
2) od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500.
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia modyfikacji czasu pracy, w tym ilości godzin na zmianie o czym poinformuje Wykonawcę przynajmniej na 24 godziny przed planowaną modyfikacją.
4. Szacunkowa ilość roboczogodzin w ramach świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przypadająca na 1 pracownika wynosi 160 roboczogodzin miesięcznie (1920 roboczogodzin w okresie
12 miesięcy). Zamawiający zastrzega, że podana ilość roboczogodzin jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
Zamawiający zapewnia, że minimalna ilość roboczogodzin dla wszystkich pracowników wyniesie: 4 000.
5. Zgodnie z postanowieniami art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby biorące udział w realizacji zamówienia, wykonujące czynności konieczne do realizacji umowy, a dotyczące czynności: związanych z ręcznym demontażem odpadów wielkogabarytowych i rozsortowaniem /doczyszczaniem odpadów budowlanych były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia obowiązuje przez cały okres wykonywania ww. czynności w trakcie trwania umowy i dotyczy zarówno wykonawcy, jak i podwykonawcy.
6. Wykonawca zapewnia dla zatrudnionych osób szczepienia ochronne, w szczególności na: żółtaczkę, tężec, dur brzuszny, WZW A, WZW B.
7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy pracowników zaangażowanych przy realizacji umowy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów prawnych oraz szczególnych warunków i/lub przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie Zamawiającego,
a nadto zapewnić ich przestrzeganie przez swoich pracowników. Dotyczy to zwłaszcza spełnienia wymagań odnoszących się do przepisów z zakresu:
1) prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
2) bezpieczeństwa i higieny pracy;
3) ochrony przeciwpożarowej;
4) ochrony środowiska;
5) ruchu drogowego.
W związku z powyższym Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za niekorzystne skutki wynikające z jego działań, niedopatrzeń lub zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa, zdrowia, ppoż i ochrony środowiska w stosunku do ZGO S.A., miejsca wykonywania prac, jak również jakiejkolwiek strony trzeciej.
9. Personel Wykonawcy zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych na terenie działalności Zamawiającego i dochowania poufności.
10. Zamawiający zapewni nieodpłatnie Wykonawcy szatnie oraz umożliwi korzystanie z pomieszczeń socjalnych na czas wykonywania usług.
11. Wykonawca zapewnia swoim pracownikom odzież roboczą i ochronną oraz sprzęt zgodnie z zasadami i przepisami BHP. Odzież ochronna musi być dostosowana do charakteru wykonywanej pracy i uzgodniona ze służbami BHP Zamawiającego.
12. Wykonawca odpowiada za dezynfekcję oraz pranie odzieży roboczej swoich pracowników.
13. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu ryczałt miesięczny w kwocie 60,00 zł netto za każdego pracownika za korzystanie z wody wodociągowej przez pracowników Wykonawcy do celów sanitarno-higienicznych.
14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za wydanie posiłków regeneracyjnych dla pracowników Wykonawcy wg. przedstawionych faktur za poniesione z tego tytułu przez zamawiającego koszty.
15. Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o zmianę pracownika niewłaściwie wykonującego swoje obowiązki lub którego zachowanie odbiega od ogólnie przyjętych zasad.
16. W przypadku powstania jakichkolwiek szkód w związku ze świadczoną usługą, Zamawiający nie ma prawa wstrzymać z tego powodu płacenia należności Wykonawcy.
17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z winy jego pracowników na terenie Zamawiającego.
18. Za stwierdzone zawinione przez Wykonawcę straty lub szkody, Wykonawca uiści odszkodowanie wg odrębnego wyliczenia Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.
19. Zmiana cen z inicjatywy Wykonawcy za świadczenie usług jest dopuszczalna w formie aneksu do umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej proporcjonalnie do jej wzrostu, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
20. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać swoich pracowników z instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego w zakresie zabezpieczenia ich przed narażeniem życia i zdrowia.
21. W przypadku zaistnienia wypadku przy pracy pracownika Wykonawcy, Zamawiający zobowiązany jest natychmiast powiadomić o tym Wykonawcę i udzielić mu wszelkiej pomocy przy badaniu okoliczności i przyczyn wypadku.
22. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług innym podmiotom bez pisemnej zgody Zamawiającego.
23. Cena wskazana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332985,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332985,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332985,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS USŁUGI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372713497

7.3.3) Ulica: Legionów 59A

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332985,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.