eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarowice › Świadczenie usług konserwacji oraz eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ożarowice



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji oraz eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ożarowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŻAROWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Ożarowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-625

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sabina.mikolajek@ug.ozarowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji oraz eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ożarowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3edba4a-8e8d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030531/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług konserwacji oraz eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ożarowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Oświetlenie drogowe w Gminie Ożarowice odbywa się z wykorzystaniem infrastruktury technicznej należącej do Tauron Nowe Technologie S.A., która nie dopuszcza innego rozwiązania, niż prowadzenie we własnym zakresie prac związanych z utrzymaniem instalacji oświetlenia ulicznego. Zamawiający nie jest w stanie przeciwdziałać temu stanowi faktycznemu. Przez zjawisko monopolu naturalnego usługa nie może być świadczona przez innego Wykonawcę.
Ponieważ zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz art. 7 ust 1 pkt 3 ustawy o samorządzie gminnym jest to zadanie własne gminy, udzielenie zamówienia jest konieczne
Zamawiający nie ma zatem innego rozwiązania niż udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151753,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oraz eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ożarowice dla 951 punktów świetlnych, w tym:
1) Świadczenie usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa,
2) Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę,
3) Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a) Kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,
b) Stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c) Niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d) Inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
4) Usuwania nieprawidłowości punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczony w sposób następujący:
a) 72 godziny w dni powszednie,
b) 96 godzin liczone od początku pierwszego dnia roboczego, po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny.
5) Zawiadomienia Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych w ust. 4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy o świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-10-76-556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197918,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.