eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowa przejść dla pieszych oraz chodników - 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych oraz chodników – 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50c3e515-7e21-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejść dla pieszych oraz chodników – 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50c3e515-7e21-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022784/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa przejść dla pieszych oraz chodników - 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.39.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 1 – Budowa chodników oraz przejść dla pieszych w Wiśniowej Górze, Andrespolu i Justynowie
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
a. Budowie chodnika oraz zjazdów drogowych w ulicy Brzozowej w miejscowości Wiśniowa Góra
b. Budowie chodnika oraz zjazdów drogowych w ulicy Lipowej w miejscowości Andrespol
c. Budowie chodnika oraz zjazdów drogowych w ulicy Kościelnej w miejscowości Andrespol
d. Budowie chodnika oraz zjazdów drogowych w ulicy Ciesielskiego w miejscowości Justynów
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym rozwiązania projektowe, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 11 do nr 17 do SWZ włącznie:
a. Załącznik nr 11 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
b. Załącznik nr 12 - Dokumentacja projektowa ul. Brzozowa
c. Załącznik nr 13 – Dokumentacja projektowa ul. Lipowa
d. Załącznik nr 14 – Dokumentacja projektowa ul. Kościelna
e. Załącznik nr 15 - Dokumentacja projektowa ul. Ciesielskiego
f. Załącznik nr 16 - STWiORB
g. Załącznik nr 17 - Przedmiary robót
3) Szerokości chodników podano w miejscach charakterystycznych. Ze względu na ukształtowanie terenu/działek wymiary mogą nieznacznie odbiegać od przedstawionych w przekroju. Rzeczywisty obmiar robót zawarto w przedmiarze.
4) Nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego lub dolomitowego przy wykonywaniu warstw podbudowy oraz poboczy.
5) Jeśli w wyniku prac Wykonawcy nastąpi uszkodzenie nawierzchni bitumicznych w miejscach prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany będzie dokonać odtworzenia tego zakresu w całości nawierzchni do stanu pierwotnego.
6) Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
7) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1044515,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część 2 – Budowa chodników oraz przejść dla pieszych w Nowym Bedoniu, Bedoniu Przykościelnym i Bedoniu Wsi
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
a. Budowie chodnika i zjazdów drogowych w ulicy Sienkiewicza w Nowym Bedoniu wraz z budową przejścia dla pieszych
b. Budowie chodnika oraz zjazdów drogowych w ulicy Parandowskiego w miejscowości Bedoń Przykościelny
c. Budowie chodnika oraz zjazdów drogowych w ulicy Wodnej w miejscowości Bedoń Przykościelny wraz z budową przejścia dla pieszych
d. Budowie chodnika i zjazdów drogowych w ulicy Słowiańskiej w miejscowości Bedoń Wieś
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym rozwiązania projektowe, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 18 do nr 25 do SWZ włącznie:
a. Załącznik nr 18 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
b. Załącznik nr 19 - Dokumentacja projektowa ul. Sienkiewicza
c. Załącznik nr 20 – Dokumentacja projektowa ul. Parandowskiego
d. Załącznik nr 21 – Dokumentacja projektowa ul. Wodna
e. Załącznik nr 22 – Dokumentacja projektowa ul. Wodna przejście dla pieszych
f. Załącznik nr 23 - Dokumentacja projektowa ul. Słowiańska
g. Załącznik nr 24 - STWiORB
h. Załącznik nr 25 - Przedmiary robót
3) Szerokości chodników podano w miejscach charakterystycznych. Ze względu na ukształtowanie terenu/działek wymiary mogą nieznacznie odbiegać od przedstawionych w przekroju. Rzeczywisty obmiar robót zawarto w przedmiarze.
4) Nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego lub dolomitowego przy wykonywaniu warstw podbudowy oraz poboczy.
5) Jeśli w wyniku prac Wykonawcy nastąpi uszkodzenie nawierzchni bitumicznych w miejscach prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany będzie dokonać odtworzenia tego zakresu w całości nawierzchni do stanu pierwotnego.
6) Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
7) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1094897,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859928,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1467903,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859928,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TRANS-KOP Mariusz Maślanka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TNJ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711106498

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 61

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty bitumiczne, oznakowanie poziome i pionowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859928,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1268387,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2011491,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1268387,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TRANS-KOP Mariusz Maślanka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TNJ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711106498

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 61

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty bitumiczne, oznakowanie poziome i pionowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1268387,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.